Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Accreditation of learning outcomes
Assessment of learning outcomes
Better learning outcomes
Certification of learning outcomes
Common Framework of Science Learning Outcomes K to 12
Credit for learning outcomes
Graduate outcomes
Learning achievements
Learning attainments
Learning outcomes
RPL
Recognition of learning outcomes
Recognition of prior learning
Transferability of learning outcomes
Unit of learning outcomes
VPL
Validation of non-formal and informal learning
Validation of of learning outcomes
Validation of prior learning

Traduction de «accreditation learning outcomes » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
validation of prior learning | validation of non-formal and informal learning | accreditation of learning outcomes | assessment of learning outcomes | certification of learning outcomes | recognition of learning outcomes | transferability of learning outcomes | validation of of learning outcomes | recognition of prior learning [ VPL | RPL ]

validation des acquis d'expérience | validation des acquis | validation de l'apprentissage non formel et informel [ VAE ]


graduate outcomes | learning achievements | learning attainments | learning outcomes

acquis d'apprentissage | acquis pédagogiques | résultat de l'apprentissage


Readiness to Learn, Child Development and Learning Outcomes: Potential Measures of Readiness to Learn

Readiness to Learn, Child Development and Learning Outcomes : Potential Measures of Readiness to Learn




unit of learning outcomes

unité d'acquis d'apprentissage


Common Framework of Science Learning Outcomes K to 12

Cadre commun de résultats d'apprentissage en sciences de la nature M à 12


better learning outcomes

instruction donne de meilleurs résultats
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
However, this is generally not done in external programme accreditation.[31] By ensuring the proper application of other transparency tools based on learning outcomes – qualifications frameworks, the European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS), the Diploma Supplement – QA can support learning outcomes as the building blocks of higher education delivery – and so support also the better recognition of academic qualifications from other countries[32].

La prise en compte de l’AQ dans l’élaboration des programmes peut aider les universitaires à concevoir et à évaluer les cours en fonction d’acquis clairs et pertinents et à attribuer des unités de cours capitalisables de manière cohérente. Toutefois, cette prise en compte n’est généralement pas effectuée en ce qui concerne l’accréditation des programmes externes[31]. En veillant à la bonne application d’autres outils favorisant la transparence fondés sur les acquis d’apprentissage – cadres de certification, système européen de transfe ...[+++]


However, this is generally not done in external programme accreditation.[31] By ensuring the proper application of other transparency tools based on learning outcomes – qualifications frameworks, the European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS), the Diploma Supplement – QA can support learning outcomes as the building blocks of higher education delivery – and so support also the better recognition of academic qualifications from other countries[32].

La prise en compte de l’AQ dans l’élaboration des programmes peut aider les universitaires à concevoir et à évaluer les cours en fonction d’acquis clairs et pertinents et à attribuer des unités de cours capitalisables de manière cohérente. Toutefois, cette prise en compte n’est généralement pas effectuée en ce qui concerne l’accréditation des programmes externes[31]. En veillant à la bonne application d’autres outils favorisant la transparence fondés sur les acquis d’apprentissage – cadres de certification, système européen de transfe ...[+++]


clear assessment and accreditation structures to reflect the learning outcomes of the subject.

structures claires d'évaluation et d'accréditation permettant de refléter les acquis pédagogiques en la matière


clear assessment and accreditation structures to reflect the learning outcomes of the subject.

structures claires d'évaluation et d'accréditation permettant de refléter les acquis pédagogiques en la matière


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
A European vocational training certificate should be developed based on common ‘tasks’, representing learning outcomes. This could serve (with national or local accreditation procedures) as a discrete and independent certificate while still referring to existing national qualification frameworks.

Il y a lieu de développer un certificat européen de formation professionnelle, fondé sur les résultats d'apprentissage, qui repose sur des «impératifs» communs et soit susceptible d'être utilisé de manière autonome et indépendante, grâce à des procédures de validation au niveau national ou local, tout en faisant référence aux cadres qui existent pour les qualifications nationales.


The EESC sees a need for the education provided for this industry not only to be recognised across the EU but also to be of a high level to truly build professionals in the industry, in line with European Commission and Cedefop guidelines, with particular emphasis on learning outcomes and accreditation, as well as upgrading of tourism studies at university level where feasible.

Il estime nécessaire que l'enseignement dans le domaine touristique bénéficie non seulement d'une reconnaissance dans toute l'Union mais également qu'on le dispense à un haut niveau de manière à former de véritables professionnels du tourisme, conformément aux orientations données par la Commission européenne et le Cedefop, en insistant tout particulièrement sur les résultats de l'apprentissage et leur validation mais aussi en revalorisant les études touristiques, grâce à leur intégration dans l'échelon universitaire chaque fois qu'une telle avancée est réalisable.


The EU must enhance and consolidate professional skills with vocational training certificates that are mutually recognised across the EU by all those involved in the tourism industry, with particular emphasis on learning outcomes and their accreditation.

L'UE doit améliorer et attester, en délivrant des certificats de formation professionnelle qui soient communs et recevables sur l'ensemble de son territoire, les compétences professionnelles de toutes les personnes qui participent à l'industrie touristique, en insistant particulièrement sur les résultats de l'apprentissage et leur validation.


w