Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Cooking instructor
Develop instructional events for teachers
Food service vocational teacher
Food technology teacher
In-service training of teachers
Multi-media teacher training
Perform customer service training
Prepare training events for teachers
Provide training events for teachers
Retraining of teachers
Supply training events for teachers
T4T
TENET
Teach customer service approaches
Teach customer service techniques
Teach techniques in customer service
Teacher education
Teacher training
Teacher training college
Teachers training
Train-the-trainer education
Trainer training
Training for trainers
Vocational teacher in food service

Traduction de «In-service training teachers » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
in-service training of teachers | retraining of teachers

recyclage des enseignants


teacher education | teacher training | teachers training

formation des enseignants | formation des maîtres


Swiss Office for In-Service Training of upper secondary teachers

Centre pour le perfectionnement des professeurs de l'enseignement secondaire; Centre de perfectionnement; CPS


food technology teacher | vocational teacher in food service | cooking instructor | food service vocational teacher

professeur de cuisine/professeure de cuisine | professeur de restauration | professeur de restauration/professeure de restauration | professeur des lycées professionnels Restauration/professeure des lycées professionnels Restauration


Two-year Pilot Project of Action Research on Equal Opportunities in the Initial and In-service Training of Teachers | TENET [Abbr.]

Projet-pilote de recherche-action d'une durée de deux ans sur l'égalité des chances dans le contexte de la formation initiale et continue des enseignants | TENET [Abbr.]


training for trainers [ T4T | train-the-trainer education | trainer training | teacher education ]

formation des formateurs [ formation des moniteurs | formation des maîtres ]


perform customer service training | teach customer service approaches | teach customer service techniques | teach techniques in customer service

enseigner des techniques de service à la clientèle


develop instructional events for teachers | supply training events for teachers | prepare training events for teachers | provide training events for teachers

préparer des actions de formation pour des enseignants




multi-media teacher training

formation pédagogique par les multi-médias
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
21. Stresses the key role of teachers and educators for the future development of their students; supports various initiatives addressing the shortage of well-qualified teachers and trainers in the Member States, and recommends further efforts for attracting, recruiting and training teachers and educators, including modernising curricula and in-service training; calls on the Member States to refine the competences of teachers and ...[+++]

21. souligne le rôle essentiel des professeurs et des enseignants dans la future carrière des étudiants; soutient diverses initiatives visant à lutter contre la pénurie de professeurs et de formateurs qualifiés dans les États membres et recommande de redoubler d'efforts pour attirer, recruter et former des professeurs et des enseignants, notamment en modernisant les programmes et la formation sur le lieu de travail; appelle les États membres à affiner les compétences des professeurs et des formateurs et de leur offrir une formation professionnelle continue, un soutien et les conditions nécessaires pour exploiter au maximum leurs compét ...[+++]


59. Recalls the importance of high-quality teacher and trainer education which needs to be complemented by mobility and the professional training of educational staff throughout the duration of their career; highlights the fact that the selection and training, including in-service training, of teachers are essential in order to guarantee the overall quality of the educational system;

59. rappelle l'importance d'une formation de qualité des enseignants et des formateurs nécessairement complétée par leur mobilité et par leur formation continue tout au long de leur carrière; souligne que le recrutement et la formation, y compris la formation continue, des enseignants sont des éléments essentiels pour garantir la qualité du système d'enseignement;


The proper national authorities should therefore be called upon to ensure that, when they undergo in-service training, teachers of all subjects, at every type of school, learn both about the use of audiovisual teaching aids and about the problems associated with media education.

Il est donc proposé que les autorités nationales compétentes veillent à ce que les enseignants de toute discipline et de tout niveau reçoivent, dans le cadre de la formation, un enseignement portant à la fois sur l'utilisation d'un matériel didactique audiovisuel et sur les problèmes liés à l'éducation aux médias.


The communication highlights a wide disparity in the standards and practices of teacher education between different EU countries, such as in the minimum annual time allocation for compulsory in-service training, as well as support and supervision for new teachers.

La communication souligne qu’il existe de fortes disparités en matière de normes et de pratiques d’éducation des enseignants entre les pays de l’UE, notamment en ce qui concerne le temps minimal affecté annuellement à la formation continue obligatoire ainsi que le soutien et la supervision destinés aux nouveaux enseignants.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Objective 1. 1 of the ‘Education Training 2010’ work programme — Improving education and training for teachers and trainers, which highlights the importance of attracting and retaining well-qualified and motivated people to the teaching profession, of identifying the skills that teachers require to meet the changing needs of society, of providing conditions to support teachers through initial and in-service training, and of attrac ...[+++]

l'objectif 1.1 du programme «Éducation Formation 2010» — Améliorer l'éducation et la formation des enseignants et des formateurs, qui souligne l'importance d'attirer et de conserver un personnel qualifié et motivé dans l'enseignement, de déterminer les compétences que les enseignants doivent posséder compte tenu de l'évolution des besoins de la société, de créer les conditions nécessaires pour que les enseignants bénéficient d'un soutien à travers la formation initiale et la formation continue, et d'attirer vers l'enseignement et la formation de nouveaux candidats ayant déjà acquis une expérience professionnelle dans d'autres domaines


Improve the initial and in-service training of language teachers and the language-related training of teachers of other subjects, as well as enhance and facilitate their mobility, eliminating administrative barriers as far as possible.

améliorer la formation initiale et continue des enseignants de langues et la formation linguistique des enseignants d'autres matières, ainsi qu'à accroître et à faciliter leur mobilité, en éliminant les obstacles administratifs dans toute la mesure du possible.


It will provide case studies, evaluation materials and methods with a view to helping teachers to exploit the potential of ICT for innovative cooperation methods, such as, for example, virtual classrooms, joint curricula developments for the in-service training of teachers, multidisciplinary approaches or the use of common teaching tools and resources.

Elle fournira des monographies, des documents d'évaluation et des méthodes pour aider les enseignants à exploiter le potentiel des TIC dans le cadre de méthodes de coopération innovantes, telles que les salles de classe virtuelles, les programmes communs de formation complémentaire pour enseignants, les approches pluridisciplinaires ou l'utilisation d'outils et de ressources d'apprentissage communs.


33. Emphasises that teachers deserve adequate remuneration and should not be replaced by volunteers, that they have the right to form professional associations and to undertake collective bargaining, that no international body should impose salary scales on their profession and that a greater number of female teachers needs to be trained; believes that teachers are entitled to good initial and in-service training, with refresher courses also focused on their specific needs;

33. souligne que les enseignants méritent une rémunération appropriée et ne doivent pas être remplacés par des bénévoles, qu'ils ont le droit de s'organiser et d'engager des négociations collectives, qu'aucun organe international ne saurait imposer des grilles salariales pour leur profession et qu'il convient de former davantage de professeurs féminins; estime que les enseignants ont droit à une formation initiale et continue de qualité, avec des cours de remise à niveau adaptés également à leurs besoins particuliers;


33. Emphasises that teachers deserve adequate remuneration and should not be replaced by volunteers, that they have the right to form professional associations and to undertake collective bargaining, that no international body should impose salary scales on their profession and that more female teachers need to be trained; believes that teachers are entitled to good initial and in-service training, with refresher courses also focused on their specific needs;

33. souligne que les enseignants méritent une rémunération appropriée et ne doivent pas être remplacés par des bénévoles, qu'ils ont le droit de s'organiser et d'engager des négociations collectives, qu'aucun organe international ne saurait imposer des grilles salariales pour leur profession et qu'il convient de former davantage de professeurs féminins; estime que les enseignants ont droit à une formation initiale et continue de qualité, avec des cours de remise à niveau adaptés également à leurs besoins particuliers;


(iv) to continue their efforts in the initial and in-service training of teachers and trainers in the pedagogical use of ICT, given the need to develop the digital culture as one essential element in the teacher's basic skills and to motivate teachers and trainers to make the best pedagogical use of ICT in their own teaching.

iv) à poursuivre leurs efforts en matière de formation initiale et continue des enseignants et formateurs à l'utilisation pédagogique des TIC, car il est indispensable de faire de la culture numérique un élément essentiel des aptitudes fondamentales des enseignants et d'inciter les enseignants et les formateurs à faire le meilleur usage pédagogique des TIC dans leur propre enseignement.


w