Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Apprentice teacher
Background music
British Columbia Registered Music Teachers' Association
Educator in primary education
Elevator music
Mood music
Music instructor
Music teacher
Music teacher primary school
Music teacher secondary school
Muzak
Piped music
Primary education teacher
Primary school teacher
Private music teacher
Regina Music Teachers' Association
Relief teacher
SRMTA
Saskatchewan Provincial Music Teacher's Association
Secondary school music teacher
Secondary school music tutor
Substitute teacher
Supermarket music
Supply teacher
Teacher exchange programme
Teacher exchange scheme
Teacher exchange system
Teacher of music
Teacher of music in high school
Teacher trainee
The Registered Music Teachers Act
The Saskatchewan Registered Music Teachers' Association
Trainee teacher

Traduction de «Teacher music » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
secondary school music teacher | secondary school music tutor | music teacher secondary school | teacher of music in high school

professeur d’éducation musicale | professeure d’éducation musicale | professeur d’éducation musicale/professeure d’éducation musicale | professeur de musique/professeure de musique


music instructor | teacher of music | music teacher | private music teacher

animatrice d’atelier musical | animateur d’atelier musical | animateur d’atelier musical/animatrice d’atelier musical


The Saskatchewan Registered Music Teachers' Association [ SRMTA | Regina Music Teachers' Association | Saskatchewan Provincial Music Teacher's Association ]

The Saskatchewan Registered Music Teachers' Association


music teacher primary school | primary education teacher | educator in primary education | primary school teacher

instituteur d’école primaire | maîtresse d’école primaire | instituteur d’école primaire/institutrice d’école primaire | professeur des écoles


The Registered Music Teachers Act [ An Act respecting the Saskatchewan Registered Music Teachers' Association ]

The Registered Music Teachers Act [ An Act respecting the Saskatchewan Registered Music Teachers' Association ]


British Columbia Registered Music Teachers' Association

British Columbia Registered Music Teachers' Association


apprentice teacher | teacher trainee | trainee teacher

élève-maître | étudiant en pédagogie


relief teacher | substitute teacher | supply teacher

enseignant auxiliaire | intervenant extérieur


teacher exchange programme | teacher exchange scheme | teacher exchange system

programme d'échange d'enseignants


piped music | mood music | background music | elevator music | supermarket music | Muzak

musique de fond | musique d'ambiance | fond sonore | musique d'ambiance enregistrée | fond musical | musique fonctionnelle | musique d'ascenseur | musique de supermarché | musique d'ameublement | Muzak
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
41. Calls on the Member States to prepare and disseminate guidelines for schools, education policymakers, teachers and those responsible for setting the curriculum in order to embrace a gender perspective and gender equality, and to ensure the elimination of stereotypes and sexist distortions that textbooks and teaching materials may include in their content, language or illustrations, encouraging them also to combat this sexism in literature, film, music, games, media, advertising and other areas that can contribute decisively to cha ...[+++]

41. demande aux États membres de préparer et de diffuser des lignes directrices à l'intention des écoles, des responsables des politiques éducatives, des enseignants et des personnes chargées d'établir les programmes scolaires, de manière à englober la perspective de genre et l'égalité entre les hommes et les femmes, et de veiller à éliminer les stéréotypes et préjugés sexistes que les manuels scolaires et les matériels éducatifs pourraient comporter, aussi bien dans le contenu que dans le langage ou les illustrations, en les encourageant également à lutter contre le sexisme présent dans la littérature, le cinéma, la musique, les jeux, les médi ...[+++]


41. Calls on the Member States to prepare and disseminate guidelines for schools, education policymakers, teachers and those responsible for setting the curriculum in order to embrace a gender perspective and gender equality, and to ensure the elimination of stereotypes and sexist distortions that textbooks and teaching materials may include in their content, language or illustrations, encouraging them also to combat this sexism in literature, film, music, games, media, advertising and other areas that can contribute decisively to cha ...[+++]

41. demande aux États membres de préparer et de diffuser des lignes directrices à l'intention des écoles, des responsables des politiques éducatives, des enseignants et des personnes chargées d'établir les programmes scolaires, de manière à englober la perspective de genre et l'égalité entre les hommes et les femmes, et de veiller à éliminer les stéréotypes et préjugés sexistes que les manuels scolaires et les matériels éducatifs pourraient comporter, aussi bien dans le contenu que dans le langage ou les illustrations, en les encourageant également à lutter contre le sexisme présent dans la littérature, le cinéma, la musique, les jeux, les médi ...[+++]


41. Calls on the Member States to prepare and disseminate guidelines for schools, education policymakers, teachers and those responsible for setting the curriculum in order to embrace a gender perspective and gender equality, and to ensure the elimination of stereotypes and sexist distortions that textbooks and teaching materials may include in their content, language or illustrations, encouraging them also to combat this sexism in literature, film, music, games, media, advertising and other areas that can contribute decisively to cha ...[+++]

41. demande aux États membres de préparer et de diffuser des lignes directrices à l'intention des écoles, des responsables des politiques éducatives, des enseignants et des personnes chargées d'établir les programmes scolaires, de manière à englober la perspective de genre et l'égalité entre les hommes et les femmes, et de veiller à éliminer les stéréotypes et préjugés sexistes que les manuels scolaires et les matériels éducatifs pourraient comporter, aussi bien dans le contenu que dans le langage ou les illustrations, en les encourageant également à lutter contre le sexisme présent dans la littérature, le cinéma, la musique, les jeux, les médi ...[+++]


Encourage the providers of initial and continuous professional development programmes for both teachers and ECEC professionals to give consideration to effective methods for fostering curiosity, experimentation, creative and critical thinking and cultural understanding — for instance through art, music and theatre — and to explore the potential of creative partnerships.

Encourager les fournisseurs de programmes de formation professionnelle initiale et continue destinés à la fois aux enseignants et aux professionnels de l’éducation et de l’accueil des jeunes enfants à accorder de l’attention aux méthodes capables de stimuler la curiosité, l’expérimentation, la créativité et l’esprit critique et la compréhension de la culture - par exemple à travers l’art, la musique et le théâtre - et à étudier les possibilités de mettre en place des partenariats créatifs.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
To get young people who do not want to go into the trades for one reason or another, I will tell you one thing, a music teacher will teach music because he or she loves music and wants young people to get to know music but will probably charge them $25 an hour.

À l'intention des jeunes qui, pour une raison ou pour une autre, ne veulent pas choisir un métier, je vous dirai une chose. Un professeur de musique enseigne la musique parce qu'il l'aime et veut que les jeunes apprennent à la connaître, mais il vous demandera sans doute 25 $ de l'heure.


Encourage the providers of initial and continuous professional development programmes for both teachers and ECEC professionals to give consideration to effective methods for fostering curiosity, experimentation, creative and critical thinking and cultural understanding — for instance through art, music and theatre — and to explore the potential of creative partnerships.

Encourager les fournisseurs de programmes de formation professionnelle initiale et continue destinés à la fois aux enseignants et aux professionnels de l’éducation et de l’accueil des jeunes enfants à accorder de l’attention aux méthodes capables de stimuler la curiosité, l’expérimentation, la créativité et l’esprit critique et la compréhension de la culture - par exemple à travers l’art, la musique et le théâtre - et à étudier les possibilités de mettre en place des partenariats créatifs.


Under the bill, the minister must certify any person who holds an associate or licensed diploma in music, teaching or as a solo performer and that is granted by a designated educational institution, holds a bachelor of music degree or higher in instrumental music, voice or theory, or is a member of a provincial music teachers association.

Aux termes du projet de loi, le ministre reconnaît comme professeur de musique qualifié toute personne qui est titulaire d’un diplôme d’associé ou d’une licence en musique, en enseignement ou en interprétation soliste, décerné par un établissement d’enseignement agréé, ou qui détient un baccalauréat en musique ou un diplôme supérieur en instruments de musique, chant ou théorie, ou qui est membre d’une association provinciale de professeurs de musique.


The instruments are in the room, the teachers are ready to teach, and yet we find conservative government after conservative government, supported by a federal Liberal government, willing to take the fight to the teachers themselves as opposed to taking the fight to the problem, to the challenge of preparing our teachers and our young people for the world we face (1855) That world we face requires the creativity and ingenuity spurned by those very musical and artistic programs that existed in our public schools but have slowly and qui ...[+++]

Les moyens d'apprentissage sont là, les enseignants sont disposés à enseigner. Pourtant, nous constatons que les gouvernements conservateurs, les uns après les autres, avec l'appui du gouvernement fédéral libéral, sont disposés à s'en prendre aux enseignants au lieu de s'attaquer au vrai problème, au défi qui consiste à préparer nos enseignants et nos jeunes pour le monde qui nous attend (1855) Et pour composer avec ce monde qui est là devant nous, il nous faut la créativité, l'intelligence et l'acuité qui, justement, sont favorisés par les programmes en musique et en art ...[+++]


I hope members will agree that the post-secondary music courses and training are already more than adequately recognized under the Income Tax Act, both from the viewpoint of the student and from the viewpoint of music schools and music teachers that operate outside the formal education system.

J'espère que les députés reconnaîtront que les cours de musique de niveau postsecondaire sont déjà amplement reconnus en vertu de la Loi de l'impôt sur le revenu, tant du point de vue de l'étudiant que de celui de l'école et du professeur de musique qui ne font pas partie du système d'éducation formel.


After consulting with the Alberta music teachers association and the Canadian music teachers association, it is an honour for me to re-introduce my private member's bill which seeks to amend the Income Tax Act by extending tuition credit and education credit to individuals who follow a formal course of instruction provided by a qualified music instructor.

Ayant consulté la Alberta Music Teachers Association et la Canadian Music Teachers Association, j'ai l'honneur de présenter à nouveau mon projet de loi d'initiative parlementaire qui vise à modifier la Loi de l'impôt sur le revenu de manière à étendre le crédit pour frais de scolarité et le crédit pour études aux personnes qui suivent un cours officiel donné par un professeur de musique compétent.


w