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COMITEX
COMITEXTIL
EUROMALT
Working Committee of the EEC Malting Industries
Working Committee of the EEC Malting Industry
Working committee of the malt-houses of the EEC

Traduction de «Working Committee the EEC Malting Industry » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
Working Committee of the EEC Malting Industry | EUROMALT [Abbr.]

Comité de travail des malteries de la CE | EUROMALT [Abbr.]


Working Committee of the EEC Malting Industries

Comité de travail des malteries de la CEE


working committee of the malt-houses of the EEC

comité de travail des malteries de la CEE


Co-ordinating Committee for the Textile Industries in the EEC | COMITEXTIL [Abbr.]

Comité de coordination des industries textiles de la CEE | COMITEXTIL [Abbr.]


Coordination Committee for the Textile Industries of the EEC | COMITEX [Abbr.]

Comité de coordination des industries textiles de la CEE | COMITEXTILE [Abbr.]


Association of the Cider and Fruit Wine Industry of the E.U. [ Association of Cider and Fruit Wine Industries of the EEC | Committee of the Cider and Fruit Wine Industry of the EEC ]

Association des industries des cidres et vins de fruits de C.U.E. [ AICV | Association des industries des cidres et vins de fruits de la CEE ]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
All along, the value-added industry, certainly the malting industry, has said: Look, we have worked pretty closely on this, but when we see the legislation, it does not inspire any confidence for those companies.

L'industrie à valeur ajoutée, certainement l'industrie du maltage, a toujours affirmé: regardez, nous avons travaillé en étroite collaboration à ce sujet, mais lorsque nous voyons la loi, elle n'inspire aucune confiance à nos entreprises.


In addition, the committee should recognize that the Canadian barley industry has joined with other members of the international barley and malt industry to support a zero-for-zero trade agreement on barley and barley products.

En outre, le comité doit reconnaître que l'industrie canadienne de l'orge s'est jointe aux autres membres de l'industrie internationale de l'orge et du malt en vue d'appuyer les «ententes zéro-zéro» concernant l'orge et les produits de l'orge.


The committee should recognize that the Canadian barley industry has joined with other members of the international barley and malt industry to support a zero-for-zero trade agreement on barley and barley products.

Le comité doit savoir que notre industrie s'est associée aux autres membres de l'industrie internationale de l'orge et du malt pour appuyer la signature d'un accord zéro-zéro sur l'orge et les produits de l'orge.


As Phil de Kemp, President of the Malting Industry Association, who appeared before the committee on behalf of the Barley Council of Canada, said to the committee — the same person, a different quotation:

Voici ce que M. Phil de Kemp, président de l'Association de l'industrie brassicole du Canada, a déclaré lorsqu'il a comparu devant le comité au nom du Barley Council of Canada — c'est la même personne, mais une citation différente :


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Phil de Kemp, president of the Malting Industry Association of Canada and policy adviser for the Barley Council of Canada, said at committee:

Phil de Kemp, président de l'Association de l'industrie brassicole du Canada et conseiller pour le Barley Council of Canada, a dit ce qui suit au comité :


Better coordination: yes, European responsibility: no, sectoral groups of experts: yes, competence and strategy plans for enterprises and regions: no, employee participation: yes, but general veto rights for works committees: no. I am convinced that if we follow these examples we can further improve Mr Calabuig Rull’s report, and, all told, that together with the Commission we can work out a serviceable instruction manual for future industrial policy in its relation to other policy areas.

Oui à une meilleure coordination, non à une responsabilité européenne; oui aux groupes d’experts sectoriels, non aux plans d’action en matière de compétences et de stratégie pour les entreprises et les régions; oui à la participation des travailleurs, mais non aux droits de veto généraux pour les comités d’entreprise. Je suis convaincu que si nous suivons ces exemples, nous pourrons encore améliorer le rapport de M. Calabuig Rull et, au total, en travaillant avec la Commission, nous pourrons élaborer un manuel d’instruction utilisable par la future ...[+++]


8. Calls for the enhancement of the Financial Markets Regulatory Dialogue via a biannual policy review of transatlantic financial services matters between the Parliament, the Commission, the relevant US authorities, and the economic committees of the US Congress, to take place before and after every annual EU-US summit; commends the work done so far by industry members such as the Futures and Options Association;

8. demande que le Dialogue sur la réglementation des marchés financiers soit intensifié par l'examen, deux fois par an, avant et après chaque Sommet annuel UE-US, des questions relatives aux services financiers transatlantiques par le Parlement, la Commission, les autorités américaines compétentes, et les commissions économique du Congrès américain; se félicite du travail accompli jusqu'à présent par des membres représentant l'industrie comme la "Futures and Options Association";


27. Calls for the enhancement of the Financial Markets Regulatory Dialogue via a biannual policy review of transatlantic financial services matters between the Parliament, the Commission, the relevant US authorities, and the economic committees of the US Congress, to take place before and after every annual EU-US summit; commends the work done so far by industry members such as the Futures and Options Association;

27. demande que le Dialogue sur la réglementation des marchés financiers soit intensifié par l'examen, deux fois par an, avant et après chaque sommet annuel UE-États-Unis, des questions relatives aux services financiers transatlantiques par le Parlement, la Commission, les autorités américaines compétentes, et les commissions économiques du Congrès américain; se félicite du travail accompli jusqu'à présent par des membres représentant l'industrie comme la "Futures and Options Association";


29. Calls for the enhancement of the Financial Markets Regulatory Dialogue via a bi-annual policy review of transatlantic financial services matters between the European Parliament, the Commission, the relevant US authorities, and the economic committees of the US Congress, to take place before and after every annual EU-US summit; commends the work done so far by industry members such as the Futures and Options Association;

29. demande que le Dialogue sur la réglementation des marchés financiers soit intensifié par l'examen, deux fois par an, avant et après chaque sommet annuel UE-États-Unis, des questions relatives aux services financiers transatlantiques par le Parlement européen, la Commission, les autorités américaines compétentes, et les commissions économiques du Congrès américain; se félicite du travail accompli jusqu'à présent par des membres représentant l'industrie comme la "Futures and Options Association";


Your rapporteur also expects the comitology committees to make use of the experts and expertise available to the High Level Working Group, and from the industry generally, by giving the appropriate representatives of industry the opportunity to participate in the committees' deliberations, at least as observers.

Votre rapporteur espère également que les comités de comitologie feront appel aux experts et au savoir‑faire du groupe de travail de haut niveau et à l'industrie, en général, en autorisant les représentants de celle‑ci à participer aux délibérations des comités, ne serait‑ce qu'en qualité d'observateurs.




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Date index: 2021-11-30
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