Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Advertise a clean and healthy fitness environment
Advertise fitness customer referrals
Advertise training programmes
Advertisement
Advertising
Advertising campaign
Advertising malpractice
Association advertising
Collective advertising
Cooperative advertising
Deceptive advertising
False advertising
Free fit
Group advertising
Joint advertising
Junk e-mail
Misleading advertising
Promote a healthy environment for fitness
Promote customer referral for fitness
Promote exercise programmes
Promote fitness customer referral
Promote fitness referral for customers
Promote fitness regimes
Promote healthy fitness environment
Promote programmes to exercise
Promoting healthy fitness environment
Push fit
Shrink fit
Shrinkage fit
Shrunk fit
Shrunk-on fit
Sliding fit
Slip fit
Spam
Subliminal advertising
Telephone advertising
Telephone classified advertising
Telephone directory advertising
Unfair advertising
Unsolicited commercial communication
Unsolicited e-mail advertising
Unsolicited electronic advertising
Yellow page advertising

Traduction de «advertise fitness » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
advertise fitness customer referrals | promote fitness referral for customers | promote customer referral for fitness | promote fitness customer referral

promouvoir le parrainage parmi les clients d'un salle de remise en forme


advertise a clean and healthy fitness environment | promote a healthy environment for fitness | promote healthy fitness environment | promoting healthy fitness environment

promouvoir un environnement de remise en forme sain


promote fitness regimes | promote programmes to exercise | advertise training programmes | promote exercise programmes

promouvoir des programmes d'exercice physique


advertising [ advertisement | advertising campaign ]

publicité [ campagne publicitaire | information publicitaire | publicité commerciale | réclame ]


advertising malpractice [ deceptive advertising | false advertising | misleading advertising | subliminal advertising | unfair advertising ]

publicité abusive [ publicité déloyale | publicité mensongère ]


association advertising | collective advertising | cooperative advertising | group advertising | joint advertising

publicité collective | publicité compensée | publicité de produit


free fit | push fit | sliding fit | slip fit

ajustage appuyé | ajustage coulissant | ajustage glissant


unsolicited electronic advertising [ junk e-mail | spam | unsolicited commercial communication | unsolicited e-mail advertising ]

publicité électronique non sollicitée [ communication commerciale non sollicitée | courriel-poubelle | courriel-rebut | courrier électronique commercial non sollicité | courrier électronique publicitaire non sollicité | pourriel | pullupostage | spam ]


shrink fit | shrinkage fit | shrunk fit | shrunk-on fit

ajustage fretté | calage à retrait


telephone advertising [ yellow page advertising | telephone classified advertising | telephone directory advertising ]

publicité classée
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
62. || Legislative framework related to consumer rights and advertising || Fitness check || Fitness Check on legal acts related to consumer rights and advertising including: Directive 2005/29/EC on unfair business to consumer commercial practices; Directive 1999/44/EC on certain aspects of the sale of consumer goods and associated guarantees; Directive 93/13/EC on unfair terms in consumer contracts.

62. || Cadre législatif lié aux droits des consommateurs et à la publicité || Bilan de qualité || Bilan de qualité des actes juridiques liés aux droits des consommateurs et à la publicité, notamment: la directive 2005/29/CE relative aux pratiques commerciales déloyales des entreprises vis-à-vis des consommateurs; la directive 1999/44/CE sur certains aspects de la vente et des garanties des biens de consommation; la directive 93/13/CEE concernant les clauses abusives dans les contrats conclus avec les consommateurs.


2. These Regulations apply to the importation, advertising and sale of loose-fitting sleepwear and tight-fitting sleepwear.

2. Le présent règlement s’applique à l’importation, à la vente et à la publicité des vêtements de nuit ajustés et des vêtements de nuit amples.


Developing a party (1.5 periods), create the following: Party name, Campaign slogan (must fit a 7.9 second sound bite), Campaign posters, Campaign pamphlets, Campaign buttons, Television advertisement on video, Radio advertisement on cassette.

Créer un parti (1,5 période) et concevoir les éléments suivants: Nom du parti, slogan de la campagne (trame son de 7,9 secondes), affiches de campagne, brochures de campagne, macarons de campagne, publicité sur vidéo pour la télévision, publicité sur cassette pour la radio.


This does not only apply to irregular, false and aggressive advertisements, but also to advertisements in general, as we live in a new world where people are faced with the overwhelming pressure to fit in with the consumer society already at an early age.

Le texte ne vise pas seulement les publicités déloyales, trompeuses ou agressives, mais le message publicitaire en général. En effet, le monde dans lequel nous vivons exerce sur chacun d’entre nous une pression croissante, qui nous pousse à intégrer la société de consommation dès le plus jeune âge.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
It is a fixed amount and then the advertising is fit into it, as opposed to determining what advertising might be necessary and then determining how much that costs.

Il s'agit d'un montant fixe que l'on attribue à la publicité, plutôt que de déterminer où la publicité est nécessaire, puis de fixer les coûts de celle-ci.


K. whereas gender stereotyping in advertising not only restricts individuals to playing various predetermined roles, but also excludes individuals who do not fit the norm,

K. considérant que la publicité véhiculant des stéréotypes de genre ne se contente pas d'enfermer les individus dans divers rôles prédéfinis mais que, souvent, elle exclut aussi ceux qui ne cadrent pas avec la normalité,


We certainly hope the Canadian government and the provincial governments don't see fit to start restricting a company or a group of companies that they see fit to tax very highly and whose products have proven health benefits, by preventing them from advertising their products and acting as responsible Canadian corporate citizens.

Nous osons espérer que le gouvernement canadien et les gouvernements provinciaux ne croient pas qu'il convient de limiter une entreprise ou un groupe d'entreprises qui sont surtaxées et dont les produits ont des effets bénéfiques sur la santé, en les empêchant d'annoncer leurs produits et d'agir comme des citoyens corporatifs responsables.


6. Considers that the regulator must verify and be satisfied that the promoters, directors and managers of a SAIV are fit and proper persons to be entrusted with responsibility for the savings and investment funds of third parties and are adequately expert and well-informed in the investment techniques and instruments employed in that undertaking, that the risks inherent in any SAIV are clearly advertised and communicated to investors, that the advertised style of investment and level of risk are not exceeded and that risk is properly monitored and controlled;

6. estime que l'instance réglementaire doit vérifier et être convaincue que les promoteurs, directeurs et gestionnaires d'un SAIV possèdent les qualités nécessaires pour se voir confier la responsabilité des économies et des fonds d'investissement de tierces parties et qu'ils sont suffisamment experts et bien informés des techniques et instruments d'investissement utilisés dans cette entreprise, que les risques inhérents à tout SAIV sont clairement exposés et communiqués aux investisseurs, que le style d'investissement annoncé et le niveau de risque sont respectés et que le risque est correctement surveillé et contrôlé;


6. Considers that the regulator must verify and be satisfied that the promoters, directors and managers of a SAIV are fit and proper persons to be entrusted with responsibility for the savings and investment funds of third parties and are adequately expert and well-informed in the investment techniques and instruments employed in that undertaking, that the risks inherent in any SAIV are clearly advertised and communicated to investors, that the advertised style of investment and level of risk are not exceeded and that risk is properly monitored and controlled;

6. estime que l'instance réglementaire doit vérifier et être convaincue que les promoteurs, directeurs et gestionnaires d'un SAIV possèdent les qualités nécessaires pour se voir confier la responsabilité des économies et des fonds d'investissement de tierces parties et qu'ils sont suffisamment experts et bien informés des techniques et instruments d'investissement utilisés dans cette entreprise, que les risques inhérents à tout SAIV sont clairement exposés et communiqués aux investisseurs, que le style d'investissement annoncé et le niveau de risque sont respectés et que le risque est correctement surveillé et contrôlé;


If it believes that advertising is contagious and strongly influences consumers' decisions, why would it not do more positive advertising, illustrating the benefits of being healthy, being fit, and in particular being a non-smoker?

S'il pense que la publicité est contagieuse et que c'est élément qui influence beaucoup la décision des citoyens, pourquoi ne ferait-il pas davantage de publicité positive pour illustrer les bienfaits d'être en santé, d'être en forme et surtout de ne pas fumer?


w