Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Associate Secretary
Associate Secretary of the Governing Bodies
Beer Distributors Secretaries of America
Briquet's disorder Multiple psychosomatic disorder
COMSEC
Common Secretarial Services
Cruise ship guest services associate
Executive secretary
Ferry steward
Human resources assistant
Human resources associate
Human resources executive assistant
Human resources secretary
Office management
Office services
Secretarial services
Secretarial staff
Secretary
Ship guest services officer
State Beer Association of Executives of America
States Beer Wholesalers Secretaries
To provide secretarial services
WBAE
Wholesale Beer Association Executive of America

Traduction de «association secretarial services » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
Wholesale Beer Association Executive of America [ WBAE | Beer Distributors Secretaries of America | States Beer Wholesalers Secretaries | National Association of State Beer Association Secretaries | State Beer Association of Executives of America ]

Wholesale Beer Association Executive of America [ WBAE | Beer Distributors Secretaries of America | States Beer Wholesalers Secretaries | National Association of State Beer Association Secretaries | State Beer Association of Executives of America ]


to provide secretarial services

assurer le secrétariat


Common Secretarial Services | COMSEC [Abbr.]

Services communs de secrétariat | COMSEC [Abbr.]






Associate Secretary of the Governing Bodies

Secrétaire associée des organes directeurs


secretarial staff [ executive secretary | secretary | Office management(ECLAS) | Office services(STW) ]

personnel de secrétariat [ secrétaire | secrétaire de direction ]


Definition: The main features are multiple, recurrent and frequently changing physical symptoms of at least two years' duration. Most patients have a long and complicated history of contact with both primary and specialist medical care services, during which many negative investigations or fruitless exploratory operations may have been carried out. Symptoms may be referred to any part or system of the body. The course of the disorder is chronic and fluctuating, and is often associated with disruption of social, interpersonal, and fami ...[+++]

Définition: Les principales caractéristiques sont des symptômes physiques multiples, récurrents et variables dans le temps, persistant au moins deux ans. Dans la plupart des cas, les sujets entretiennent, depuis longtemps, des relations complexes avec les services médicaux, spécialisés et non spécialisés, et ont subi de nombreuses investigations ou interventions exploratrices négatives. Les symptômes peuvent renvoyer à n'importe quel système ou partie du corps. Le trouble a une évolution chronique et fluctuante, et s'accompagne souvent d'une altération du compor ...[+++]


human resources associate | human resources secretary | human resources assistant | human resources executive assistant

assistante ressources humaines | assistant ressources humaines | assistant ressources humaines/assistante ressources humaines


ferry steward | ship guest services officer | cruise ship guest services associate | ship steward/ship stewardess

membre d'équipage de cabine | steward de croisière | hôte de croisière/hôtesse de croisière | hôtesse
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
From the Privy Council Office: Ronald Bilodeau, Associate Secretary to the Cabinet and Deputy Clerk of the Privy Council; Peter Harrison, Associate Deputy Minister and Head, La Relève Task Force; Michael Horgan, Deputy Secretary, Intergovernmental Policy and Communications; Elizabeth Nadeau, Assistant Deputy Minister, Corporate Services.

Du Bureau du Conseil privé : Ronald Bilodeau, secrétaire associé du Cabinet et sous-greffier du Conseil privé; Peter Harrison, sous-ministre associé et chef du groupe de travail La Relève; Michael Horgan, sous-secrétaire, Politiques et Communications intergouvernementales; Elizabeth Nadeau, sous-ministre adjoint, Services ministériels.


Witnesses: From the Privy Council Office: Ronald Bilodeau, Associate Secretary to the Cabinet, Deputy Minister to the Deputy Prime Minister, and Security and Intelligence Coordinator; Ann Marie Sahagian, Assistant Deputy Minister, Corporate Services.

Témoins : Du Bureau du Conseil privé : Ronald Bilodeau, secrétaire associé du Cabinet, sous-ministre auprès du vice-premier ministre et coordonnateur de la sécurité et du renseignement; Ann Marie Sahagian, sous ministre adjoint, Services ministériels.


We have Mr. Alister Smith, the associate secretary from the Treasury Board Secretariat; Mr. Bill Matthews, a regular and frequent guest, who is the assistant secretary, expenditure management sector; Ms. Sally Thornton, the executive director, expenditure operations and estimates; and Christine Walker, assistant secretary and chief financial officer of corporate services.

Nous avons donc avec nous M. Alister Smith, secrétaire délégué; M. Bill Matthews, qui vient souvent témoigné, secrétaire adjoint, Secteur de la gestion des dépenses; Mme Sally Thornton, directrice exécutive, Opérations et prévisions des dépenses; et Christine Walker, secrétaire adjointe et dirigeante principale des dépenses, Direction des services ministériels, tous du Secrétariat du Conseil du Trésor.


Two important committees were established to guide the work on these priorities: the Prime Minister’s Advisory Committee on the Public Service, co-chaired by the Honourable Paul Tellier and the Honourable David Emerson; and the Deputy Ministers' Committee on Public Service Renewal, which is chaired by the associate secretary to cabinet.

Deux comités importants ont été mis sur pied dans le but d'orienter le travail relatif à ces priorités: le Comité consultatif sur la fonction publique, nommé par le premier ministre et coprésidé par l'honorable Paul Tellier et l'honorable David Emerson, et le Comité des sous-ministres sur le renouvellement de la fonction publique, présidé par la secrétaire associée du Cabinet.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
1. Stresses that there is a strong horizontal segregation or gender-specific division of labour in the service sector: almost half the women in employment are concentrated in 10 of the 130 occupations listed in the International Standard Classification of Occupations drawn up by the International Labour Organisation (ILO): shop salespersons and sales demonstrators, domestic and related helpers, cleaners and launderers, personal care and related workers, office clerks, administration associate professionals, housekeeping and restaurant services workers, secretaries ...[+++]

1. met en évidence l'existence d'une importante ségrégation horizontale ou division sexuelle du marché du travail dans le secteur des services, près de la moitié des femmes ayant une occupation professionnelle sont concentrées dans 10 des 130 professions répertoriées par la classification internationale type des professions de l'Organisation internationale du travail: vendeuses et démonstratrices en magasin, aides de ménage, nettoyeuses, blanchisseuses et repasseuses, personnel soignant et assimilé, employées de bureau, professions in ...[+++]


Almost half of the women in employment are concentrated in 10 of the 130 occupations of the International Standard Classification of Occupations: shop salespersons and demonstrators, domestic and related helpers, cleaners and launderers, personal care and related workers, other office clerks, administrative associate professionals, housekeeping and restaurant services workers, secretaries and keyboard operators, general managers, finance and sales associate professionals and nursing and midwifery associate profess ...[+++]

Près de la moitié des femmes ayant un emploi sont concentrées dans 10 des 130 professions de la classification internationale type des professions: vendeuses et démonstratrices en magasin, aides de ménage, nettoyeuses, blanchisseuses et repasseuses, personnel soignant et assimilé, autres employées de bureau, professions intermédiaires des services d'administration, personnel de l'hôtellerie et de la restauration, secrétaires et opératrices sur clavier, gérantes/directrices de petite entreprise, professions intermédiaires des opération ...[+++]


58. Notes that, according to the European Parliamentary Assistants Association, the Court of Auditors, the Parliament's own Financial Controller and Mr Onesta, the Vice-President responsible for the Statute for Assistants, the new rules on the payment of the secretarial allowance which entered into effect on 1 January 2001 still pose a number of problems, both in terms of ensuring compliance with the Financial Regulation and with relevant national legislation (taxation, social security and so on), and also in terms of user-friendlines ...[+++]

58. note que, selon l'Association des assistants parlementaires européens, la Cour des comptes, le contrôleur financier du Parlement et M. Onesta, vice-président compétent pour le statut des assistants, les nouvelles règles concernant le paiement de l'indemnité de secrétariat, entrées en vigueur le 1er janvier 2001, posent toujours un certain nombre de problèmes, tant en ce qui concerne leur compatibilité avec le règlement financier et la législation nationale applicable (imposition, sécurité sociale, etc.) qu'en ce qui concerne leur ...[+++]


The Selection Committee was comprised of the President of the Treasury Board (who served as Chair), the President of the Public Service Commission, the Secretary of the Treasury Board and Comptroller General of Canada and the Associate Secretary to the Cabinet and Deputy Clerk of the Privy Council, as well as the Chair of the Canadian Institute of Chartered Accountants, who also served as Chair of the Consultative Committee.

Le comité de sélection était composé de la présidente du Conseil du Trésor (qui le présidait), du président de la Commission de la fonction publique, du secrétaire du Conseil du Trésor et contrôleur général du Canada et du secrétaire adjoint du Cabinet et sous-greffier du Conseil privé, ainsi que du président de l'Institut canadien des comptables agréés, qui faisait également fonction de président du comité consultatif.


8. Notes the Secretary-General's statement that at present no disciplinary proceedings are pending within Parliament's administration; welcomes the fact that on 1 December 1999, i.e. even before the deliberations on the discharge for 1998, the Bureau, at the proposal of the Secretary-General, started an administrative inquiry; notes the Bureau decision of 13 June 2000, in connection with the Frederiksen case, not to seek redress as provided for by Article 22 of the Staff Regulations; notes that this decision is based on the consideration that the administrative inquiry did not reveal evidence of "serious misconduct" by individuals as ...[+++]

8. prend acte de la communication du Secrétaire général selon laquelle, à l'heure actuelle, nulle procédure disciplinaire n'est en cours au sein de l'administration du Parlement; se félicite que, dès le 1 décembre 1999, c'est-à-dire dès avant les délibérations sur la décharge 1998, le Bureau, sur proposition du Secrétaire général, ait engagé une enquête administrative; prend acte de la décision du Bureau, prise le 13 juin 2000, en vertu de laquelle, dans le contexte de l'affaire Frederiksen, nulle action récursoire fondée sur l'article 22 du statut des fonctionnaires n'est engagée; prend acte que cette décision est fondée sur le fait ...[+++]


w