Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Airfield crash tender
Airport crash apparatus
Airport crash tender
Airport crash truck
Computer crash
Crash
Crash fire rescue vehicle
Crash tender
Crash truck
Front crash
Front crash zone sensor
Front tire house
Front tire housing
Front wheel arch
Front wheel box
Front wheel house
Front wheel housing
Front wheelhouse
Front wheelhouse panel
Front wheelhousing
Front-end collision
Frontal impact
Head-on collision
Market crash
Program crash
Stock market crash
Stock-market crash
System crash

Traduction de «front crash » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
front crash | frontal impact | front-end collision | head-on collision

choc avant | choc frontal | collision frontale


front crash | head-on collision

collision de front | collision frontale




head-on collision [ front-end collision | front crash ]

collision frontale


crash truck [ crash fire rescue vehicle | airport crash truck | airfield crash tender | airport crash tender | crash tender | airport crash apparatus ]

véhicule incendie aéroportuaire [ véhicule d'extinction aéroportuaire | véhicule d'extinction pour aérodromes | véhicule d'intervention ]


Improving the Protection of Restrained front seat Occupants in frontal Crashes

Improving the Protection of Restrained front seat Occupants in frontal Crashes


computer crash | crash | system crash | program crash

plantage informatique | plantage | plantage du système | plantage de programme | crash informatique


stock-market crash | market crash | crash

krach boursier | crash boursier | krach


front wheelhouse panel | front wheelhouse | front wheel house | front wheelhousing | front wheel housing | front wheel box | front tire house | front tire housing | front wheel arch

passage de roue avant


market crash | stock market crash

krach | krach boursier
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
For the same reasons, the investigation also raised competition concerns on the market for the production and supply of so-called front-end carriers (the structural component behind the bumper), plastic hatchbacks/tailgates and for the assembly of so-called front-end modules (complete front assemblies often including the front-end carrier, crash beam, bumper, grilles, etc.) at European Economic Area level.

Pour les mêmes raisons, l’enquête a également révélé des problèmes de concurrence sur le marché de la production et de la fourniture des «modules de face avant» (le composant structurel se trouvant derrière le pare-chocs), des «hayons (arrières) en plastique» et, en ce qui concerne l’assemblage, des «modules avant» (assemblages avant complets comprenant souvent le module de face avant, la barre anti‑encastrement, le pare-chocs, la calandre, etc.) au niveau de l’Espace économique européen.


a Jeep driven up the central walkway from the Centennial Flame, where it climbed the steps of the Vaux wall and crashed into the front door of the Centre Block;

une Jeep fonce dans la porte avant de l’édifice du Centre après avoir emprunté l’allée centrale de la flamme du centenaire puis les marches du mur de Vaux;


The rear passenger seats in front of the luggage compartment will now have to be made strong enough to protect against the displacement of luggage in the boot, in case of a frontal car crash.

Les sièges arrières devant le compartiment à bagages devront désormais être suffisamment solides pour protéger contre le déplacement de bagages dans le coffre, en cas de collision frontale.


74. Calls on the Commission to continue to focus on improving the passive safety of vehicles, for example through state-of-the-art crash management systems, in particular to improve compatibility between large and small cars and between heavy goods vehicles and cars or light-duty vehicles; calls for continued emphasis to be placed on reducing the seriousness of collisions with vulnerable road users; calls on the Commission to propose a revision of the EU legislation on front-underrun protective devices in such a way as to define the optimum energy absorption capacity and height of the underrun protective devices needed to provide effec ...[+++]

74. invite la Commission à continuer de se concentrer sur l'amélioration de la sécurité passive des véhicules, par exemple grâce à des systèmes de pointe pour la gestion des accidents, notamment afin d'améliorer la compatibilité entre les grandes et les petites voitures et entres les poids lourds et les voitures ou véhicules utilitaires légers; demande de poursuivre les efforts pour réduire la gravité des collisions avec les usagers vulnérables de la route; demande à la Commission de proposer une révision de la législation européenne sur les dispositifs de protection contre l'encastrement à l'avant pour définir la capacité d'absorption ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
74. Calls on the Commission to continue to focus on improving the passive safety of vehicles, for example through state-of-the-art crash management systems, in particular to improve compatibility between large and small cars and between heavy goods vehicles and cars or light-duty vehicles; calls for continued emphasis to be placed on reducing the seriousness of collisions with vulnerable road users; calls on the Commission to propose a revision of the EU legislation on front-underrun protective devices in such a way as to define the optimum energy absorption capacity and height of the underrun protective devices needed to provide effec ...[+++]

74. invite la Commission à continuer de se concentrer sur l'amélioration de la sécurité passive des véhicules, par exemple grâce à des systèmes de pointe pour la gestion des accidents, notamment afin d'améliorer la compatibilité entre les grandes et les petites voitures et entres les poids lourds et les voitures ou véhicules utilitaires légers; demande de poursuivre les efforts pour réduire la gravité des collisions avec les usagers vulnérables de la route; demande à la Commission de proposer une révision de la législation européenne sur les dispositifs de protection contre l'encastrement à l'avant pour définir la capacité d'absorption ...[+++]


74. Calls on the Commission to continue to focus on improving the passive safety of vehicles, for example through state-of-the-art crash management systems, in particular to improve compatibility between large and small cars and between heavy goods vehicles and cars or light-duty vehicles; calls for continued emphasis to be placed on reducing the seriousness of collisions with vulnerable road users; calls on the Commission to propose a revision of the EU legislation on front-underrun protective devices in such a way as to define the optimum energy absorption capacity and height of the underrun protective devices needed to provide effec ...[+++]

74. invite la Commission à continuer de se concentrer sur l'amélioration de la sécurité passive des véhicules, par exemple grâce à des systèmes de pointe pour la gestion des accidents, notamment afin d'améliorer la compatibilité entre les grandes et les petites voitures et entres les poids lourds et les voitures ou véhicules utilitaires légers; demande de poursuivre les efforts pour réduire la gravité des collisions avec les usagers vulnérables de la route; demande à la Commission de proposer une révision de la législation européenne sur les dispositifs de protection contre l'encastrement à l'avant pour définir la capacité d'absorption ...[+++]


For example, increasing the use of seat belt reminders, not just for front seats but also for rear seats, and for all cars, both the higher and the lower ranges; also installing ergonomic crash barriers with a view to preventing the high death rates amongst motorcyclists and removing level crossings.

Par exemple, accroître l’utilisation des alarmes pour les ceintures de sécurité, pas seulement pour les sièges avant mais aussi pour les sièges arrière, dans toutes les voitures, de haut de gamme et de bas de gamme, installer des glissières de sécurité ergonomiques afin de prévenir les taux élevés de mortalité chez les motocyclistes et éliminer les passages à niveau.


Yesterday a Sea King crashed on the deck of the HMCS Iroquois on the way to the war front, not because of the enemy but because the government treats the military like some kind of useless appendage to a state that prefers to distribute wealth rather than creating wealth.

Hier, un Sea King s'est écrasé sur le pont du NCSM Iroquois qui faisait route vers le front; il n'a pas été abattu par l'ennemi, il s'est écrasé parce que le gouvernement traite nos forces militaires comme un appendice inutile d'un État qui aime mieux répartir la richesse que la créer.


As I said this morning when Denis Desautels was in front of our committee, when there's an airplane crash the authorities take it apart in minute detail, with the overall objective of preventing that type of accident from ever happening again.

Comme je l'ai dit ce matin lorsque Denis Desautels a comparu devant notre comité, en cas de catastrophe aérienne, les autorités examinent l'avion avec le plus grand soin, leur objectif ultime étant d'empêcher que ce type d'accident se reproduise.


But – and this is a crucial issue she did not mention – it allows the industry, and everyone else involved, to tackle the issue on a broad front because we know that simply making the front end of cars more resilient in the event of a crash is a second option.

Mais - et il s'agit là d'un point crucial dont Mme Hedkvist Petersen n'a pas parlé - elle permet à l'industrie, et à tous les autres acteurs du secteur, de s'attaquer au problème de façon globale, car nous savons que le simple fait de rendre les pare-chocs plus souples en cas de collision ne constitue qu'une option alternative.




datacenter (1): www.wordscope.fr (v4.0.br)

'front crash' ->

Date index: 2021-04-23
w