Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Aircraft and passenger handling
Complaint handling
Complaint process
Complaints handling
Complaints process
DPH
Daily passenger handlings
Handle communication in the food processing industry
Handle communications in the food processing industry
Passenger Handling Safety Rules
Passenger handling
Passenger handling staff
Passenger processing
Railway Passenger Handling Safety Rules
Utilise communications in the food processing industry

Traduction de «processing passenger handling » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
passenger processing [ passenger handling ]

traitement du passager [ traitement des passagers ]


Railway Passenger Handling Safety Rules [ Passenger Handling Safety Rules ]

Règlement relatif à la sécurité des voyageurs


passenger handling

traitement des voyageurs [ traitement des passagers ]


aircraft and passenger handling

opération de prise en charge avion et passagers


passenger handling

accueil des passagers | assistance aux passagers | service des passagers


passenger handling staff

personnel d'assistance aux passagers


complaints handling | complaints process | complaint handling | complaint process

traitement des plaintes


administer communications in the food processing industry | handle communication in the food processing industry | handle communications in the food processing industry | utilise communications in the food processing industry

gérer les communications dans l’industrie de transformation des denrées alimentaires




daily passenger handlings | DPH

relevé quotidien des voyageurs transports
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Dissatisfaction and frustration with the handling of complaints emerged from the consultation process, and passengers' and travel agents' organisations advocated the overhaul of procedures.

La consultation a mis en évidence un sentiment de frustration et de mécontentement en ce qui concerne le sort réservé aux plaintes et les organisations représentatives des passagers et des agences de voyage ont plaidé en faveur d'une révision des procédures d'examen de ces plaintes.


This will both improve passenger comfort and significantly enhance the efficiency of the passenger handling process for both the airport and airlines”.

Ces installations permettront à la fois d’améliorer le confort des voyageurs et de renforcer sensiblement l’efficacité de la gestion des flux de passagers pour l’aéroport et les compagnies aériennes».


On your other question, customs and immigration handle the processing of passengers in the arrivals hall, and we at the Canadian Airports Council are working very closely with them.

Pour ce qui est de votre deuxième question, ce sont les douanes et l'immigration qui ont la responsabilité des formalités à remplir par les passagers dans la salle des arrivées, et le Conseil des aéroports du Canada travaille en étroite collaboration avec eux.


1. Air carriers, organisers or ticket sellers within the meaning of point (d) of Article 2 of Regulation (EC) 2111/2005, shall provide information to passengers on the air carriers' claim and complaint handling processes and the relevant time-limits under paragraph 2 of this Article, in relation to the rights set out in this Regulation, and on the relevant contact addresses to which passengers can submit claims and complaints, including via electronic means of transmission.

1. Les transporteurs aériens, les organisateurs ou les vendeurs de billets au sens de l'article 2, point d) du règlement (CE) 2111/2005, fournissent aux passagers des informations sur les procédures de traitement des réclamations et des plaintes et les délais correspondants visés au paragraphe 2 du présent article qu'appliquent les transporteus aériens en ce qui concerne les droits énoncés dans le présent règlement, et communiquent les adresses de contact auxquelles les passagers peuvent envoyer leurs réclamations et plaintes, notamment par des moyens de transmission électroniques.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
1. At the time of reservation, air carriers shall provide information to passengers on their claim and complaint handling processes in relation to the rights set out in this Regulation and on the relevant contact addresses, to which passengers can submit claims and complaints, including via electronic means of transmission.

1. Au moment de la réservation, les transporteurs aériens fournissent aux passagers des informations sur les procédures de traitement des réclamations et des plaintes qu'ils appliquent en ce qui concerne les droits énoncés dans le présent règlement, et communiquent les adresses de contact auxquelles les passagers peuvent envoyer leurs réclamations et plaintes, notamment par des moyens de transmission électroniques.


1. At the time of reservation, air carriers shall provide information to passengers on their claim and complaint handling processes in relation to the rights set out in this Regulation and on the relevant contact addresses, to which passengers can submit claims and complaints, including via electronic means of transmission.

1. Au moment de la réservation, les transporteurs aériens fournissent aux passagers des informations sur les procédures de traitement des réclamations et des plaintes qu'ils appliquent en ce qui concerne les droits énoncés dans le présent règlement, et communiquent les adresses de contact auxquelles les passagers peuvent envoyer leurs réclamations et plaintes, notamment par des moyens de transmission électroniques.


1. Air carriers, organisers or ticket sellers within the meaning of point (d) of Article 2 of Regulation (EC) 2111/2005, shall provide information to passengers on the air carriers' claim and complaint handling processes and the relevant time-limits under paragraph 2 of this Article, in relation to the rights set out in this Regulation, and on the relevant contact addresses to which passengers can submit claims and complaints, including via electronic means of transmission.

1. Les transporteurs aériens, les organisateurs ou les vendeurs de billets au sens de l'article 2, point d) du règlement (CE) 2111/2005, fournissent aux passagers des informations sur les procédures de traitement des réclamations et des plaintes et les délais correspondants visés au paragraphe 2 du présent article qu'appliquent les transporteus aériens en ce qui concerne les droits énoncés dans le présent règlement, et communiquent les adresses de contact auxquelles les passagers peuvent envoyer leurs réclamations et plaintes, notamment par des moyens de transmission électroniques.


The network arrangement embraces passenger transport, maintenance, airport facilities and ground handling. The parties will co-ordinate fares and schedules for all flights world-wide. The world-wide co-operation agreement also includes reciprocal access to frequent-flyer credits, code sharing and integration of data processing.

Cet accord de coopération au niveau mondial prévoit aussi un accès réciproque aux comptes des systèmes de fidélisation, un partage des codes et un traitement intégré des données.


If the competent authority is active in one main category of port services (technical-nautical services, cargo handling or passenger services), there shall be no need to designate a different competent authority to carry out the selection process for another main category.

Si l'autorité compétente est active dans une grande catégorie de services portuaires (services techniques nautiques, manutention du fret ou services passagers), il n'est pas nécessaire de désigner une autorité compétente différente pour limiter l'accès à une autre grande catégorie.


Currently Pearson processes 20.5 million passengers per year, a volume easily handled by the two existing east-west runways.

À l'heure actuelle, 20,5 millions de voyageurs par an transitent par l'aéroport Pearson, volume que peuvent fort bien absorber les deux pistes d'atterrissage est-ouest existantes.




datacenter (1): www.wordscope.fr (v4.0.br)

'processing passenger handling' ->

Date index: 2023-06-24
w