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AMI
Aircraft maintenance indicator
Analog digital display indicator
Center rear digital display indicator
Centre rear digital display indicator
DDI
DDRI
Digital display indicator
Digital display repeater indicator
MDI
MDRI
MMP
MPD
MSP
Maintenance monitor panel
Maintenance status panel
Multi-purpose display
Multipurpose display
Multipurpose display indicator
Multipurpose display repeater indicator
NWDDI
NWWDDI
Nose wheel well DDI
Nose wheel well digital display indicator
Nose wheelwell aircraft maintenance indicator
Nosewheel digital display Indicator
Rear digital display indicator

Traduction de «rear digital display indicator » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
centre rear digital display indicator [ center rear digital display indicator ]

indicateur numérique arrière central


rear digital display indicator | DDRI | digital display repeater indicator | MDRI | multipurpose display repeater indicator

indicateur alphanumérique arrière | DDI arrière


digital display indicator | multi-purpose display | multipurpose display | multipurpose display indicator [ DDI | MDI | MPD ]

indicateur alphanumérique | DDI


nose wheelwell aircraft maintenance indicator | aircraft maintenance indicator | maintenance monitor panel | maintenance status panel | nose wheel well DDI | nose wheel well digital display indicator [ AMI | MMP | MSP | NWDDI | NWWDDI ]

DDI de la niche de l'atterrisseur avant | indicateur de codes d' entretien [ NWWDDI ]


Nosewheel digital display Indicator

Indicateur numérique train avant


analog digital display indicator

indicateur à affichage analogique numérique


digital display indicator

indicateur à affichage numérique
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
A set of two digits (Figure A1-8) displayed vertically at or near the aerodrome control tower indicates to aircraft on the manoeuvring area the direction for take-off, expressed in units of 10 degrees to the nearest 10 degrees of the magnetic compass.

Un groupe de deux chiffres (figure A1-8), placés verticalement sur le bâtiment de la tour de contrôle d’aérodrome ou près de celle-ci, indique aux aéronefs sur l’aire de manœuvre la direction du décollage, exprimée en dizaines de degrés du compas magnétique, arrondie à la dizaine la plus proche.


5.2. The display of the total energy shall have a sufficient number of digits to ensure that when the meter is operated for 4 000 hours at full load (I = Imax , U = Un and PF = 1) the indication does not return to its initial value and shall not be able to be reset during use.

5.2. L'afficheur de l'énergie totale doit comporter un nombre suffisant de chiffres pour que l'indication ne revienne pas à sa valeur initiale lorsque le compteur fonctionne pendant 4 000 heures à pleine charge (I = Imax , U = Un et FP = 1), et ne doit pas pouvoir être remis à zéro en cours d'utilisation.


5.2. The display of the total energy shall have a sufficient number of digits to ensure that when the meter is operated for 4 000 hours at full load (I = Imax, U = Un and PF = 1) the indication does not return to its initial value and shall not be able to be reset during use.

5.2. L’afficheur de l’énergie totale doit comporter un nombre suffisant de chiffres pour que l’indication ne revienne pas à sa valeur initiale lorsque le compteur fonctionne pendant 4 000 heures à pleine charge (I = Imax, U = Un et FP = 1), et ne doit pas pouvoir être remis à zéro en cours d’utilisation.


Other key features include a fully marinized structure and engines for continuous corrosion resistant operations in a maritime environment; extensive use of composites to increase resistance to corrosion fatigue; state-of-the-art crash-worthiness features in the areas of structural design, load attenuation, passenger safety, payload retention, fire suppression, and emergency escape; triple redundant digital fly-by-wire flight controls and hydraulic systems; Rolls-Royce AE 1107C engines, which share the same engine core as found on the CC-130J; modern avionics with glass cockpit displays ...[+++]

Voici d'autres caractéristiques clés: structure et moteurs entièrement marinisés pour assurer le fonctionnement continu et prévenir la corrosion dans un environnement maritime; utilisation accrue de matériaux composites pour augmenter la résistance à la corrosion et à la fatigue; caractéristiques de pointe en matière de résistance à l’écrasement en ce qui a trait à la conception structurale, l’atténuation des charges, la sécurité des passagers, la rétention de la charge utile, la suppression des incendies, et l’évacuation d’urgence; commandes de vol et systèmes hydrauliques numériques (fly-by-wire) à triple redondance; turbopropulseurs AE1107C de Rolls-Royce (noyau central identique à celui du CC-130J); avionique moderne dotée d’écrans cathodiques; ...[+++]


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5.2. The display of the total energy shall have a sufficient number of digits to ensure that when the meter is operated for 4000 hours at full load (I = Imax, U = Un and PF = 1) the indication does not return to its initial value and shall not be able to be reset during use.

5.2. L'afficheur de l'énergie totale doit comporter un nombre suffisant de chiffres pour que l'indication ne revienne pas à sa valeur initiale lorsque le compteur fonctionne pendant 4000 h à pleine charge (I = Imax, U = Un et FP = 1), et ne doit pas pouvoir être remis à zéro en cours d'utilisation.


5.2. The display of the total energy shall have a sufficient number of digits to ensure that when the meter is operated for 4 000 hours at full load (I = I max , U = U n and PF = 1 ) the indication does not return to its initial value and shall not be able to be reset during use.

5.2. L'afficheur de l'énergie totale doit comporter un nombre suffisant de chiffres pour que l'indication ne revienne pas à sa valeur initiale lorsque le compteur fonctionne pendant 4 000 h à pleine charge (I =I max , U =U n et FP=1 ), et ne doit pas pouvoir être remis à zéro en cours d'utilisation.


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