Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Administrator training and development
Advise supervisors
Chief conductor
Chief guard
Division training supervisor
Footwear finishing room supervisor
Footwear manufacturing supervisor
Footwear product inspection supervisor
Footwear production supervisor
Foremen training
Give advice to supervisors
Giving advice to supervisors
Regional training supervisor
Supervisor training
Supervisors advising
Train conductors supervisor
Train crew supervisor
Training and development supervisor
Training supervisor

Traduction de «training supervisors » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
foremen training | supervisor training

formation des agents de maîtrise




regional training supervisor

inspecteur régional de la formation


training supervisor

monitrice de stage [ chef de stage ]


division training supervisor

superviseur divisionnaire de la formation


chief guard | train crew supervisor | chief conductor | train conductors supervisor

contrôleur de train | contrôleuse de train | chef de train | cheffe de train


administrator training and development | training and development supervisor

responsable de formation du personnel


giving advice to supervisors | supervisors advising | advise supervisors | give advice to supervisors

conseiller des superviseurs


footwear finishing room supervisor | footwear manufacturing supervisor | footwear product inspection supervisor | footwear production supervisor

superviseuse de production en articles chaussants | superviseur de production en articles chaussants | superviseur de production en articles chaussants/superviseuse de production en articles chaussants


training and development supervisor

responsable de la formation et du perfectionnement
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Another important element within such structured training is related to the existence and the quality of a supervisor.

Un autre élément important de cette formation structurée est l'existence et la qualité d'un superviseur.


Generally, all individuals who interact with the animals should have the appropriate training and practice while being observed by a supervisor who can attest to their skills.

D'une manière générale, tout le personnel qui interagit avec les animaux doit avoir une formation adaptée et exercer sous le contrôle d'un superviseur attestant de ses compétences.


14. Calls on the Supervisor to include an exhaustive table of all the human resources at the Supervisor's disposal, broken down by category, grade, sex, participation in professional training and nationality in the next annual activity report; welcomes the information provided in the annual report on training;

14. demande au Contrôleur d'inclure dans son prochain rapport annuel d'activité un tableau exhaustif de l'ensemble des ressources humaines dont il dispose, ventilé par catégorie, grade, sexe, participation à la formation professionnelle et nationalité; prend note avec satisfaction des informations fournies dans le rapport annuel concernant la formation;


14. Calls on the Supervisor to include an exhaustive table of all the human resources at the Supervisor's disposal, broken down by category, grade, sex, participation in professional training and nationality in the next annual activity report; welcomes the information provided in the annual report on training;

14. demande au Contrôleur d'inclure dans son prochain rapport annuel d'activité un tableau exhaustif de l'ensemble des ressources humaines dont il dispose, ventilé par catégorie, grade, sexe, participation à la formation professionnelle et nationalité; prend note avec satisfaction des informations fournies dans le rapport annuel concernant la formation;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
62. considers that a more precise allocation of roles is desirable between the Council, the Commission, and the Level 3 committees; considers also that, for strong supervision, (particularly where there is a clear link to competition issues) a high level of independence and neutrality is required, which cannot be well combined with an overly political profile; emphasises that Member States should be encouraged to converge the powers of national supervisors, especially where penalties are concerned; considers that greater convergence among supervisors should facilitate the business of companies now subject to more than one regulator; ...[+++]

62. estime qu'une affectation plus précise des fonctions est souhaitable entre le Conseil, la Commission et les comités de niveau 3; considère également qu'une supervision forte (notamment dans les cas où la relation avec les questions de concurrence est évidente) passe par un niveau élevé d'indépendance et de neutralité, qui ne saurait s'accommoder d'un profil excessivement politique; souligne que les États membres devraient être incités à faire converger les pouvoirs des superviseurs nationaux, en particulier en matière de sanctions; considère qu'une plus grande convergence entre superviseurs devrait faciliter l'activité de sociétés ...[+++]


62. considers that a more precise allocation of roles is desirable between the Council, the Commission, and the Level 3 committees; considers also that, for strong supervision, (particularly where there is a clear link to competition issues) a high level of independence and neutrality is required, which cannot be well combined with an overly political profile; emphasises that Member States should be encouraged to converge the powers of national supervisors, especially where penalties are concerned; considers that greater convergence among supervisors should facilitate the business of companies now subject to more than one regulator; ...[+++]

62. estime qu'une affectation plus précise des fonctions est souhaitable entre le Conseil, la Commission et les comités de niveau 3; considère également qu'une supervision forte (notamment dans les cas où la relation avec les questions de concurrence est évidente) passe par un niveau élevé d'indépendance et de neutralité, qui ne saurait s'accommoder d'un profil excessivement politique; souligne que les États membres devraient être incités à faire converger les pouvoirs des superviseurs nationaux, en particulier en matière de sanctions; considère qu'une plus grande convergence entre superviseurs devrait faciliter l'activité de sociétés ...[+++]


61. considers that a more precise allocation of roles is desirable between the Council, the Commission, and the Level 3 committees; considers also that for strong supervision (particularly where there is a clear link to competition issues) a high level of independence and neutrality is required, which cannot be well combined with an overly political profile; emphasises that Member States should be encouraged to converge the powers of national supervisors, especially where penalties are concerned; considers that greater convergence among supervisors should facilitate the business of companies now subject to more than one regulator; hi ...[+++]

61. estime qu'une affectation plus précise des fonctions est souhaitable entre le Conseil, la Commission et les comités de niveau 3; considère également qu'un contrôle fort (notamment dans les cas où la relation avec les questions de concurrence est évidente) passe par un niveau élevé d'indépendance et de neutralité, qui ne saurait s'accommoder d'un profil excessivement politique; souligne que les États membres devraient être incités à faire converger les pouvoirs des superviseurs nationaux, en particulier en matière de sanctions; considère qu'une plus grande convergence entre superviseurs devrait faciliter l'activité de sociétés dépe ...[+++]


This measure supports the training of those active in youth work and youth organisations in this field, in particular project leaders, youth advisers and supervisors in these projects.

Cette mesure soutient les activités qui visent à la formation des personnes travaillant dans le secteur de la jeunesse et dans des organisations de jeunesse, notamment les responsables de projets, les conseillers des jeunes et les intervenants pédagogiques dans les projets.


To deliver common decision-making and enforcement practices - in particular for multi-country or cross-sectoral groups - joint inspections, peer reviews[31] and practical measures such as staff exchanges, joint training between supervisors, exchange of information and expertise should be developed ambitiously over the next 5 years.

Aux fins de la mise en place de processus décisionnels communs et de pratiques de surveillance communes – en particulier dans le cas des groupes multinationaux ou plurisectoriels –, il conviendrait, dans les cinq années à venir, d’appliquer un programme ambitieux visant à développer les inspections communes, les procédures d’examen par les pairs[31] et des mesures concrètes telles que les échanges de personnel, des sessions de formation communes et les échanges d’informations et de savoir-faire entre autorités de surveillance.


Researchers in their training phase should establish a structured and regular relationship with their supervisor(s) and faculty/departmental representative(s) so as to take full advantage of their relationship with them.

Les chercheurs en phase de formation devraient établir des relations structurées et régulières avec leurs directeurs de thèse/stage et leurs représentants facultaires/départementaux de manière à tirer le meilleur profit de leurs relations avec ceux-ci.


w