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DPAOT
DPAPI
DPAPO
Director - creative affairs
Director External Communications and Public Relations
Director Public Affairs Operations
Director Public Affairs Operations and Training
Director Public Affairs Planning
Director Public Affairs Planning and Operations
Director of public relations
Director of regulatory affairs
Directorate of Political Affairs
P.R. director
Political Affairs Directorate
Public relations director
Public relations manager

Traduction de «director public affairs » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
Director Public Affairs Operations and Training [ DPAOT | Director Public Affairs Planning and Operations ]

Directeur - Opérations et formation (Affaires publiques) [ DOFAP | Directeur - Affaires publiques (Planification et opérations) ]


Director Public Affairs Planning (Operations) [ DPAPO | Director Public Affairs Operations ]

Directeur - Planification des affaires publiques (Opérations) [ DPAPO | Directeur - Opérations (Affaires publiques) ]


Director Public Affairs Planning (Issues) [ DPAPI | Director External Communications and Public Relations ]

Directeur - Planification des affaires publiques (Enjeux) [ DPAPE | Directeur - Communications externes et relations publiques ]


director - creative affairs

responsable des analyses de contenu


Director, Police Affairs Department

Directeur de la Police


Deputy Director, International Affairs

Directeur adjoint des Affaires internationales


Director, International Affairs Branch

Directeur de la Division centrale des Affaires internationales


public relations manager | public relations director | director of public relations | P.R. director

directeur des relations publiques | directrice des relations publiques


Directorate of Political Affairs (1) | Political Affairs Directorate (2) [ DP/DFA ]

Direction politique [ DP/DFAE ]


director of regulatory affairs

directeur des relations avec les pouvoirs publics | directrice des relations avec les pouvoirs publics
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Staff primarily engaged in the administration of the Agency (including the Executive Director), finance, desk research and analysis, IT and facilities management, human resources, training, and communications and public affairs, should be based in Heraklion.

Le personnel principalement affecté à l’administration de l’Agence (y compris le directeur exécutif), aux questions financières, à la recherche et à l’analyse documentaires, à la gestion de l’informatique et des infrastructures, aux ressources humaines, à la formation, ainsi qu’aux communications et aux affaires publiques, devrait être basé à Héraklion.


They are now available to the public: "Conclusions of the final evaluations of the ESF", European Commission, Directorate-General for Employment and Social Affairs, October 2001, ISBN 92-894-1793-5.

Ces résultats sont maintenant à la disposition du public : "Conclusions des évaluations finales du FSE", Commission européenne, Direction générale de l'emploi et des affaires sociales, octobre 2001, ISBN 92-894-1793-5.


From the Windsor and District Chamber of Commerce: Linda Smith, President; Alfie Morgan, Member, Board of Directors; Jim Drummond, Member, Board of Directors; Lorraine Shalhoub, Director, External Affairs and Public Policy, Daimler Chrysler Canada.

De la Chambre de commerce de Windsor et du district : Linda Smith, présidente; Alfie Morgan, membre, conseil d'administration; Jim Drummond, membre, conseil d'administration; Lorraine Shalhoub, directrice, Affaires extérieures et politique publique, Daimler Chrysler Canada.


Witnesses: From the Canadian Taxpayers' Federation: Walter Robinson, Federal Director; From the Acorn Partners: Peter Kemball, Managing Director; From the Regional Group: Leonard Potechin, Chairman of the Board; From the Canadian Association of Factors and Credit Insurers: Michael Teeter, Director; Mark Perna, Chairman; From the Canadian Automobile Dealers Association: J.A. Gérald Drolet, President; Huw Williams, Director, Public Affairs; From the Canadian Vehicle Manufacturers' Associa ...[+++]

Témoins : De la Fédération des contribuables canadiens : Walter Robinson, directeur fédéral. De " Acorn Partners " : Peter Kemball, directeur/gérant.


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Witnesses: From the Canadian Finance & Leasing Association: David Powell, President; From the Canadian Automobile Dealers Association: Huw Williams, Director, Public Affairs; From the Canadian Vehicle Manufacturers' Association: David C. Adams, Secretary and Director; From the G.E. Capital Canada: Bob Weese, Vice-President; Roman Oryschuk, President and CEO; From the Canadian Payments Association: Robert Hammond, General Manager; Doug Kreviazuk, Director, Policy and Planning; From the INTERAC Association: Judith Wolfson, President; Fred Harris, Senior Vice-President; Marc-André Lacombe, ...[+++]

Témoins: De l'Association canadienne de financement et de location: David Powell, Président; De la Corporation des Associations de Détaillants d'Automobile: Huw Williams, Directeur, Affaires publiques; De l'Association canadienne des constructeurs de véhicules: David C. Adams, Secrétaire et directeur; De G.E. Capital Canada: Bob Weese, Vice-président; Roman Oryschuk, Président et Directeur général; De l'Association canadienne des paiements: Robert Hammond, Directeur général; Doug Kreviazuk, Directeur, Politiques et planification; De l'Association INTERAC: Judith Wolfson, Présidente; Fred ...[+++]


John Anderson, Director, Government Affairs, Public Policy, Canadian Co-operative Association: I welcome this opportunity to talk to you along with my colleague, Mr. Gazzard, the Executive Director of the Co-operative Housing Federation of Canada.

John Anderson, directeur, Affaires gouvernementales et politique publique, Association des coopératives du Canada : Je me réjouis de la possibilité que vous m'offrez de m'adresser à vous en compagnie de mon collègue, Nicholas Gazzard, directeur général de la Fédération de l'habitation coopérative du Canada.


Witnesses: From The Canadian Council of Churches: Joe Gunn, Director, Social Affairs Office, Canadian Conference of Catholic Bishops; Very Rev. Bruce McLeod, Former Moderator, United Church of Canada; The Most Rev. Michael G. Peers, Primate, the Anglican Church of Canada; Ernie Regehr, Policy and Public Affairs Director, Project Ploughshares Institute of Peace and Conflict Studies; Bishop Telmor Sartison, Evangelican Lutheran Church in Canada; Janet Somerville, General Secretary, Canadian ...[+++]

Témoins : Du Conseil canadien des Églises : Joe Gunn, directeur, Bureau des affaires sociales, Conférence des évêques catholiques du Canada; très révérend Bruce McLeod, ancien modérateur, Église unie du Canada; le très révérend Michael G. Peers, primat, Église anglicane du Canada; Ernie Regehr, directeur de la Politique et des Affaires publiques, Project Ploughshares, Institute of Peace and Conflict Studies; évêque Telmor Sartison, Église évangélique luthérienne au Canada; Janet Somerville, secrétaire général ...[+++]


On 19 April 2016, the Committee on Economic and Monetary Affairs of the European Parliament and the Commission's Competition Directorate General co-organised a Public Hearing on how to empower national competition authorities to be more effective enforcers.

Le 19 avril 2016, la commission des affaires économiques et monétaires du Parlement européen et la direction générale de la concurrence de la Commission européenne ont organisé conjointement une audition publique sur les mesures à prendre pour doter les autorités nationales de concurrence des moyens de mettre en œuvre plus efficacement les règles européennes de concurrence.


– (ES) Mr President, it is a great pleasure to present this third report on Public finances in EMU 2002 to Parliament. It consists of an analytical report prepared by the Directorate-General for Economic and Financial Affairs, as well as a Commission Communication that sets down the main policy conclusions.

- (ES) Monsieur le Président, c’est un plaisir pour moi de présenter au Parlement ce troisième rapport sur les finances publiques de l’Union économique et monétaire se rapportant à l’année 2002 ; il consiste en un rapport analytique élaboré par la Direction générale des affaires économiques et financières et en une communication de la Commission qui reprend les principales conclusions de politique économique.


The publication of the Directorate-General for Employment, Social Affairs and Equal Opportunities entitled The European Social Fund in action 2000-2006 presents the success stories supported by the ESF in the fields of active labour market measures, social inclusion, lifelong learning, adaptability and the participation of women.

La publication de la direction générale emploi, affaires sociales et égalité des chances intitulée « Le Fond social européen en action 2000-2006 » [PDF] présente les « success stories » soutenues par le FSE dans les domaines des mesures actives du marché du travail, l'inclusion sociale, l'éducation et formation tout au long de la vie, l'adaptabilité ainsi que la participation des femmes.


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