Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Aid in the organisation of school events
Apprentice driver
Apprentice in gardening
Apprentice in horticulture
Apprentice operator
Apprentice school
Assist in the organisation of school events
Assisting in the organisation of school events
Assists in the organisation of school events
Conduct examination processes for apprentices
Driver apprentice
Fleet Engineer Apprentices School
Gardener's apprentice
Operator apprentice
Promote cultural collections in schools
Promote cultural venue in schools
Promote culture in schools
Promote schools as a cultural venue
Provide apprentice examination processes
Railway apprentice school
Set examinations for apprentices
Supply examination processes for apprentices

Traduction de «apprentice school » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous




railway apprentice school

école d'apprentissage ferroviaire


Fleet Engineer Apprentices School

École des apprentis-mécaniciens de la flotte


provide apprentice examination processes | supply examination processes for apprentices | conduct examination processes for apprentices | set examinations for apprentices

faire passer des examens à des apprentis


apprentice in gardening | apprentice in horticulture | gardener's apprentice

apprenti jardinier


apprentice driver | apprentice operator | driver apprentice | operator apprentice

apprenti conducteur | apprenti-conducteur | apprentie conductrice | apprentie-conductrice


apprentice in gardening | gardener's apprentice

apprenti jardinier


aid in the organisation of school events | assisting in the organisation of school events | assist in the organisation of school events | assists in the organisation of school events

aider à l'organisation d'événements scolaires


promote culture in schools | promote schools as a cultural venue | promote cultural collections in schools | promote cultural venue in schools

promouvoir un site culturel dans les écoles
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
The Commission will be looking for adequate funding to Erasmus+ in the post-2020 EU funding period, to ensure that more people – students, apprentices, trainees, but especially more teachers and school pupils – can avail of cross-border mobility through Erasmus+.

La Commission espère un financement adéquat en faveur d'Erasmus+ pour la période de financement postérieure à 2020 afin de permettre à un nombre plus important de personnes – étudiants, apprentis, stagiaires, mais surtout enseignants et élèves de niveau primaire – de profiter de la mobilité transfrontière au moyen d'Erasmus+.


Enterprises could e.g. be invited to fund or co-fund equipment, schools, scholarships, activities for curricular change, chairs or departments at universities, research units, training courses to attract students and apprentices in areas facing a lack of qualified workers, etc.

Les entreprises pourraient, par exemple être invitées à financer ou à cofinancer des équipements, des écoles, des bourses, des activités de rénovation des cursus, des chaires ou départements d'université, des unités de recherche, des cours de formation pour attirer les étudiants et les apprentis vers les domaines confrontés à un manque de travailleurs qualifiés, etc.


This can be supported through: maintaining and developing apprenticeships in companies and the public sector in spite of the crisis through well designed national targets; more opportunities for learning mobility, including for apprentices and for vocational education and training and graduate trainees; and resolute action to reduce the number of early-school leavers and of young people with an insufficient level of key competences.

Cette aide peut se matérialiser par le maintien et l’augmentation – malgré la crise – du nombre de postes d’apprentis dans les secteurs privé et public, au moyen de la définition d’objectifs nationaux appropriés, par l’approfondissement des possibilités de mobilité à l’intention des apprenants – y compris à destination des apprentis, de l’enseignement et de la formation professionnels, et des stagiaires de niveau universitaire –, et par une action déterminée en vue de diminuer le nombre de jeunes en décrochage scolaire et de jeunes ayant une maîtrise insuffisante des compétences clefs.


40. Recalls the incontrovertibly positive performance, both in participation and implementation terms, of the different Erasmus pilot projects launched by Parliament over the past years (Erasmus apprentices, Erasmus young entrepreneurs, Erasmus secondary school, Erasmus public administration) as well as of the traditional Erasmus programme; confirms the need for the Union to further invest in this field; believes that a substantial increase of the global financial envelope allocated to all Erasmus lines is needed in order to conside ...[+++]

40. rappelle les résultats indéniablement positifs, tant en termes de participation que d'organisation, des divers projets pilotes Erasmus lancés par le Parlement ces dernières années (Erasmus pour les apprentis, Erasmus pour les jeunes entrepreneurs, Erasmus pour les élèves du secondaire, Erasmus pour l'administration publique) ainsi que du programme Erasmus traditionnel; confirme la nécessité pour l'Union de continuer à investir dans ce domaine; estime qu'une augmentation substantielle de l'enveloppe financière globale allouée à toutes les lignes Erasmus est indispensable si l'on veut augmenter considérablement (pour le porter à un m ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
41. Recalls the incontrovertibly positive performance, both in participation and implementation terms, of the different Erasmus pilot projects launched by Parliament over the past years (Erasmus apprentices, Erasmus young entrepreneurs, Erasmus secondary school, Erasmus public administration) as well as of the traditional Erasmus programme; confirms the need for the Union to further invest in this field; believes that a substantial increase of the global financial envelope allocated to all Erasmus lines is needed in order to conside ...[+++]

41. rappelle les résultats indéniablement positifs, tant en termes de participation que de mise en œuvre, des divers projets pilotes Erasmus lancés par le Parlement ces dernières années (Erasmus pour les apprentis, Erasmus pour les jeunes entrepreneurs, Erasmus pour les élèves du secondaire, Erasmus pour l'administration publique) ainsi que du programme Erasmus traditionnel; confirme la nécessité pour l'Union de continuer à investir dans ce domaine; estime qu'une augmentation substantielle de l'enveloppe financière globale allouée à toutes les lignes Erasmus est indispensable si l'on veut augmenter considérablement (pour le porter à un ...[+++]


The Commission will: promote mobility among students, apprentices, workers and young entrepreneurs disseminate the results of an ongoing study on the link between language skills, creativity and innovation create a permanent platform for exchange of best practice for companies, gathering relevant information from the business community, social partners, trade organisations, chambers of commerce, trade promotion organisations, schools and education authorities The Member States are invited to: value and further develop language skills ...[+++]

La Commission: encouragera la mobilité parmi les étudiants, les apprentis, les travailleurs et les jeunes entrepreneurs; diffusera les résultats d'une étude, en cours de réalisation, concernant le lien entre compétences linguistiques, créativité et innovation; créera une plate-forme permanente pour l'échange de meilleures pratiques entre les entreprises, en rassemblant des informations pertinentes auprès des milieux d'affaires, des partenaires sociaux, des organisations professionnelles, des chambres de commerce, des organismes de promotion du commerce, des établissements scolaires et des autorités chargées de l'éducation. Les États me ...[+++]


20. Intends to reinforce the EU budget for actions for young people, also in line with the Commission's emphasis on promoting mobility in education and learning and the effective use of the potential of youth; stresses the importance of exchange programmes in this field; insists that the Erasmus programme be extended to cover students at secondary-school level and to young entrepreneurs; recalls the need to follow up the pilot project to extend Erasmus to apprentices; regrets that the Commission, in its financial programming, reduced the appropriations for the Leonardo da Vinci programme in comparison with the 2005 budget;

20. entend renforcer le budget de l'UE affecté aux actions en faveurs des jeunes, ce qui est par ailleurs conforme à l'accent mis par la Commission sur la promotion de la mobilité dans l'éducation et la formation et sur l'exploitation du potentiel des jeunes; souligne l'importance des programmes d'échanges dans ce domaine; demande instamment que le programme Erasmus soit étendu aux élèves du secondaire et aux jeunes entrepreneurs; rappelle la nécessité de suivre le projet pilote visant à étendre Erasmus aux apprentis; regrette que, dans sa planification financière, la Commission ait réduit les crédits affectés au programme Leonardo d ...[+++]


20. Intends to reinforce the EU budget for actions for young people, also in line with the Commission's emphasis on promoting mobility in education and learning and the effective use of the potential of youth; stresses the importance of exchange programmes in this field; insists that the Erasmus programme be extended to cover students at secondary school level and to young entrepreneurs; recalls the need to follow up on the pilot project to extend Erasmus to apprentices; regrets that the Commission, in its financial programming, r ...[+++]

20. entend renforcer le budget de l'UE affecté aux actions en faveurs des jeunes, ce qui est par ailleurs conforme à l'accent mis par la Commission sur la promotion de la mobilité dans l'éducation et la formation et sur l'exploitation du potentiel des jeunes; souligne l'importance des programmes d'échanges dans ce domaine; demande instamment que le programme Erasmus soit étendu aux élèves du secondaire et aux jeunes entrepreneurs; rappelle la nécessité de suivre le projet pilote visant à étendre Erasmus aux apprentis; regrette que, dans sa planification financière, la Commission ait réduit les crédits affectés au programme Leonardo d ...[+++]


Enterprises could e.g. be invited to fund or co-fund equipment, schools, scholarships, activities for curricular change, chairs or departments at universities, research units, training courses to attract students and apprentices in areas facing a lack of qualified workers, etc.

Les entreprises pourraient, par exemple être invitées à financer ou à cofinancer des équipements, des écoles, des bourses, des activités de rénovation des cursus, des chaires ou départements d'université, des unités de recherche, des cours de formation pour attirer les étudiants et les apprentis vers les domaines confrontés à un manque de travailleurs qualifiés, etc.


7. Stresses that, in accordance with the aims of eEurope, schools and training institutions, constituting as they do an important preliminary phase of, and the precondition for, the development and use of modern technologies, should be incorporated in the themes of the guidelines, since the number of young people using computers is particularly high; calls for the educational establishments with the most gifted students and apprentices to be incorporated into the programmes at an early date, in close cooperation with the other financ ...[+++]

7. souligne que, conformément aux objectifs de l'initiative eEurope, les secteurs de l'éducation et de la formation doivent être pris en compte dans le contexte des orientations, dans la mesure où ils constituent une étape et une condition importante du développement et de l'application des techniques modernes, étant donné que le pourcentage de jeunes qui utilisent les techniques de communication est particulièrement élevé; demande que, en coopération étroite avec les autres instruments d'aide, les établissements comptant les élèves et les étudiants les plus doués soient intégrés aux programmes;


w