Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Fix aircraft's body
Giant aircraft
Heavy jet
Jumbo
Jumbo jet
Jumbo-jet
Narrow body aircraft
Narrow-bodied aircraft
Narrow-bodied short-to-medium haul aircraft
Narrow-bodied short-to-medium haul transport
Narrow-body aircraft
Narrow-body or narrow-bodied or single-aisle aircraft
Repair aircraft bodies
Repair aircraft's body
Restore aircraft's body
Wide body
Wide body aircraft
Wide body airplane
Wide fuselage aircraft
Wide-bodied aircraft
Wide-body aeroplane
Wide-body aircraft
Wide-body jet

Traduction de «narrow-bodied aircraft » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous


narrow body aircraft | narrow-bodied aircraft

aéronef à fuselage fin






narrow-body or narrow-bodied or single-aisle aircraft

avion à fuselage fin ou à couloir unique


narrow-bodied, short-to-medium range airliner [ narrow-bodied short-to-medium haul aircraft | narrow-bodied short-to-medium haul transport ]

court-moyen-courrier à faible densité


repair aircraft bodies | restore aircraft's body | fix aircraft's body | repair aircraft's body

parer le fuselage d’un aéronef


wide body aircraft | wide fuselage aircraft | wide-bodied aircraft

aéronef gros-porteur | avion gros-porteur | gros porteur


wide-body aircraft [ wide body aircraft | wide-body aeroplane | jumbo jet | wide body | jumbo | wide-body jet | wide body airplane | heavy jet ]

jumbo jet [ gros-porteur | gros porteur | avion à fuselage large | avion gros porteur ]


jumbo jet | jumbo-jet | heavy jet | wide body aircraft | wide-body aircraft | giant aircraft | wide-body jet

gros-porteur | avion à fuselage large | avion géant | avion géant à réaction | avion gros porteur à réaction | avion à réaction gros porteur | gros porteur à réaction | avion gros-porteur | avion gros porteur
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
So we have three wide-bodied aircraft, six medium-range, narrow-bodied aircraft, and six aircraft that we use for local North American service.

Nous avons donc trois gros porteurs, six avions à fuselage étroit moyens-courriers et six appareils que nous utilisons pour le service local en Amérique du Nord.


11. Underlines that regional airports are becoming more and more important for charter airlines as well as for low-cost carriers; stresses that the main rationale today for charter airlines is as long-haul operators to holiday destinations, with an inferior seat pitch and in-flight service compared with scheduled legacy airlines, often from regional airports that cannot support a scheduled service and flying beyond the competitive reach of low-cost airlines with their short-haul aircraft; recalls that narrow-body aircraft are favoured on short-haul routes, especially where network carriers are feeding hubs from reg ...[+++]

11. souligne que les aéroports régionaux jouent un rôle de plus en plus important pour les compagnies charter ainsi que pour les compagnies aériennes à bas coûts; souligne qu'aujourd'hui, le principal objet des compagnies charter consiste à effectuer des vols long courrier à destination de lieux de vacances, avec un espace entre les sièges et un service à bord inférieurs aux compagnies régulières, souvent au départ d'aéroports régionaux qui ne parviennent pas à gérer un service régulier, et à l'abri de la concurrence des compagnies aériennes à bas coûts et de leurs vols à courte distance; rappelle que les avions à fuselage étroit sont privilégiés sur les lignes à cour ...[+++]


11. Underlines that regional airports are becoming more and more important for charter airlines as well as for low-cost carriers; stresses that the main rationale today for charter airlines is as long-haul operators to holiday destinations, with an inferior seat pitch and in-flight service compared with scheduled legacy airlines, often from regional airports that cannot support a scheduled service and flying beyond the competitive reach of low-cost airlines with their short-haul aircraft; recalls that narrow-body aircraft are favoured on short-haul routes, especially where network carriers are feeding hubs from reg ...[+++]

11. souligne que les aéroports régionaux jouent un rôle de plus en plus important pour les compagnies charter ainsi que pour les compagnies aériennes à bas coûts; souligne qu’aujourd’hui, le principal objet des compagnies charter consiste à effectuer des vols long courrier à destination de lieux de vacances, avec un espace entre les sièges et un service à bord inférieurs aux compagnies régulières, souvent au départ d’aéroports régionaux qui ne parviennent pas à gérer un service régulier, et à l'abri de la concurrence des compagnies aériennes à bas coûts et de leurs vols à courte distance; rappelle que les avions à fuselage étroit sont privilégiés sur les lignes à cour ...[+++]


PWA would fly narrow-bodied jets in all regions of the country and feed Air Canada's wide-bodied aircraft flying transcontinental and international routes.

PWA aurait eu des aéronefs à fuselage étroit dans toutes les régions du pays et aurait alimenté les circuits transcontinentaux et internationaux des gros porteurs d'Air Canada.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
In fact, page 28 states that the narrow-bodied aircraft can travel to Central America for service.

À la page 28 du rapport, on explique que les aéronefs à fuselage étroit peuvent se rendre en Amérique centrale à des fins de maintenance.


Now let's look at the impact on narrow-bodied aircraft like the A320, which is shown in slide 14.

Penchons-nous à présent sur l'impact d'un avion à fuselage étroit comme le A320 dont le diagramme figure à la diapo 14.


Bombardier's C130 aircraft, for example, promises roughly a 15 per cent reduction in carbon emissions; the A320 Neo that has just been announced will probably be in the 50 per cent range; and the potential new narrow-body aircraft — some people talk about a Boeing 797 — can achieve reductions that could be as high as 40 per cent, depending on the technology that they invest in.

L'A320 Neo, dont on vient juste de faire l'annonce, permettra probablement une réduction de l'ordre de 50 p. 100. Enfin, un nouvel avion à fuselage étroit qui pourrait voir le jour — certains parlent d'un Boeing 797 — pourrait atteindre une réduction allant jusqu'à 40 p. 100, selon la technologie choisie.


w