Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Basic vocational qualification
CAVEWAS
Comparability of qualifications
Comparability of vocational training qualifications
Employment qualification
NVQ
National vocational qualification
Occupational qualification
Occupational skill
Professional qualification
Qualifications
Recognition of vocational training qualifications
VQ
Vocational Qualification
Vocational qualification

Traduction de «evaluating vocational qualification » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
occupational qualification | vocational qualification | employment qualification | professional qualification | occupational skill | qualifications

qualification professionnelle | qualification | qualifications


professional qualification | vocational qualification

qualification professionnelle


basic vocational qualification

qualification (professionnelle) de base


Vocational Qualification | VQ [Abbr.]

qualification professionnelle


An Act to again amend the Act respecting building contractors vocational qualifications and respecting other legislation

Loi modifiant de nouveau la Loi sur la qualification professionnelle des entrepreneurs de construction et d'autres dispositions législatives


vocational qualification

qualification professionnelle | qualification


national vocational qualification | NVQ

qualification professionnelle nationale


recognition of vocational training qualifications [ comparability of qualifications | comparability of vocational training qualifications ]

reconnaissance des qualifications professionnelles [ correspondance des qualifications ]


An Act to amend the Act respecting labour relations, vocational training and manpower management in the construction industry and the Act respecting manpower vocational training and qualification

Loi modifiant la Loi sur les relations du travail, la formation professionnelle et la gestion de la main-d'œuvre dans l'industrie de la construction et la Loi sur la formation et la qualification professionnelle de la main-d'œuvre


Canadian Assessment, Vocational Evaluation and Work Adjustment Society [ CAVEWAS | Canadian Association for Vocational Evaluation and Work Adjustment ]

Association canadienne des évaluateurs de capacités de travail société [ ACECTS | Association canadienne des évaluateurs de capacités de travail ]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
35. Believes that, in order to anticipate future skills needs, labour market stakeholders, including employers’ and employees’ organisations, and education and training providers must be strongly involved at all levels, in particular in designing, implementing and evaluating vocational qualification programmes, which provide an effective transition from formal education to work-based learning;

35. estime que pour anticiper les besoins en compétences, les acteurs du marché du travail, notamment les organisations patronales et syndicales, doivent être étroitement associés en particulier à la conception, à la mise en œuvre et à l'évaluation des programmes de certification professionnelle, qui permettent une transition efficace entre l'éducation formelle et l'apprentissage en milieu professionnel;


35. Believes that, in order to anticipate future skills needs, labour market stakeholders, including employers’ and employees’ organisations, and education and training providers must be strongly involved at all levels, in particular in designing, implementing and evaluating vocational qualification programmes, which provide an effective transition from formal education to work-based learning;

35. estime que pour anticiper les besoins en compétences, les acteurs du marché du travail, notamment les organisations patronales et syndicales, doivent être étroitement associés en particulier à la conception, à la mise en œuvre et à l'évaluation des programmes de certification professionnelle, qui permettent une transition efficace entre l'éducation formelle et l'apprentissage en milieu professionnel;


35. Believes that, in order to anticipate future skills needs, labour market stakeholders, including employers’ and employees’ organisations, and education and training providers must be strongly involved at all levels, in particular in designing, implementing and evaluating vocational qualification programmes, which provide an effective transition from formal education to work-based learning;

35. estime que pour anticiper les besoins en compétences, les acteurs du marché du travail, notamment les organisations patronales et syndicales, doivent être étroitement associés en particulier à la conception, à la mise en œuvre et à l'évaluation des programmes de certification professionnelle, qui permettent une transition efficace entre l'éducation formelle et l'apprentissage en milieu professionnel;


For this purpose, the findings of this report will be combined with the results of evaluations of the European Qualifications Framework and the European Quality Assurance in Vocational Education and Training (VET) and of the Progress Report on Quality Assurance in Higher Education.

À cet effet, les conclusions du présent rapport seront associées aux résultats des évaluations du cadre européen des certifications et de l'assurance européenne de la qualité dans l'enseignement et la formation professionnels (EFP) et du rapport d'avancement sur la garantie de la qualité dans l'enseignement supérieur.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
7. Recalls, in this context, the need for vocational training and basic skills development for people with low or no skills or qualifications, based not on a ‘one-size-fits-all’ policy solutions but on tailored policy recommendations contingent on the region’s existing knowledge assets; emphasises the public-private policy learning agenda resulting from partnerships between civil society organisations and local authorities, which can capitalise on results/outcome indicators, ongoing monitoring and ...[+++]

7. rappelle dans ce contexte la nécessité de mettre au point une formation professionnelle et des compétences de base pour les personnes peu qualifiées ou sans aucune qualification qui ne soient pas basées sur des solutions universelles mais sur des recommandations sur mesure, en fonction des atouts de la région en matière de connaissances; met en lumière le programme d'apprentissage public-privé résultant de partenariats entre les organisations de la société civile et les autorités locales, susceptible de mettre à profit les indicat ...[+++]


For this purpose, the findings of this report will be combined with the results of evaluations of the European Qualifications Framework and the European Quality Assurance in Vocational Education and Training (VET) and of the Progress Report on Quality Assurance in Higher Education.

À cet effet, les conclusions du présent rapport seront associées aux résultats des évaluations du cadre européen des certifications et de l'assurance européenne de la qualité dans l'enseignement et la formation professionnels (EFP) et du rapport d'avancement sur la garantie de la qualité dans l'enseignement supérieur.


It makes employers alone responsible for the evaluation of educational and vocational qualifications, so that they can select the most 'convenient' worker for their exploitative requirements, depriving the education system of this role.

Il rend les employeurs seuls responsables de l’évaluation des qualifications professionnelles et liées à l’apprentissage, de telle sorte que ceux-ci peuvent sélectionner le travailleur «qui convient» à leurs exigences d’exploiteurs, privant ainsi le système éducatif de ce rôle de sélection.




datacenter (1): www.wordscope.fr (v4.0.br)

'evaluating vocational qualification' ->

Date index: 2022-07-08
w