Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Contrat d'apprentissage personnel
Fonctionnaires recrutés sur le plan international
Fournir un planning du service pour le personnel
PER
Personnel recruté sur le plan international
Plan Epargne-Retraite
Plan d'Epargne pour la Retraite
Plan d'action Apprentissage tout au long de la vie
Plan d'apprentissage personnel
Plan d'options des titres au personnel
Plan d'options des titres aux personnes
Plan d'options sur titres
Plan d'épargne-retraite personnel
élaborer des plans d'apprentissage individuels

Traduction de «plan d'apprentissage personnel » (Français → Anglais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous




contrat d'apprentissage personnel

Personal Learning Contract


Plan d'Epargne pour la Retraite | plan d'épargne-retraite individuel(à imposition différée) | plan d'épargne-retraite personnel | Plan Epargne-Retraite | PER [Abbr.]

Individual Retirement Account | Investment Retirement Account | IRA [Abbr.]


élaborer des plans d'apprentissage individuels

constructing individual learning plans | constructs individual learning plans | construct individual learning plans | develop individual learning plans


Plan d'action Apprentissage tout au long de la vie

Lifelong Learning Action Plan


Plan pour un système européen d'unités capitalisables pour l'apprentissage des langues destiné aux adultes

Plan for a European unit-credit system in the field of adult language learning


plan d'options sur titres | plan d'options des titres au personnel | plan d'options des titres aux personnes

Stock option plan


fournir un planning du service pour le personnel

contribute department schedule for staff | providing a department schedule for staff | provide a departmental schedule for staff | provide department schedule for staff


fonctionnaires recrutés sur le plan international | personnel recruté sur le plan international

internationally-recruited staff
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Les initiatives qui relient entre eux le temps de travail et la formation (comme les comptes épargne-temps, le congé d'éducation ou de formation et les programmes de rotation des emplois) se poursuivent. Des efforts sont déployés en vue de mettre en place des systèmes d'accréditation pour l'apprentissage non formel. Une évolution se fait vers une approche à plus long terme et plus stratégique du développement du personnel et la promotion de trains de mesures davantage intégrés en faveur de l'éducation et de la formation tout au long d ...[+++]

Initiatives linking working time with training (for example working time accounts, educational and training leave and job rotation schemes are continuing. Efforts to develop accreditation systems for non-formal learning are being taken forward. There are some signs of a movement towards a longer-term, more strategic approach to workforce development and the promotion of more integrated packages of measures promoting lifelong learning but generally little attention has been given to promoting a broader culture of learning in the workplace. Entitlement of workers to individual training plans is becoming more common (Belgium, Denmark, the N ...[+++]


Cette plateforme, qui constitue le plus important réseau d'enseignants au monde, offre au personnel scolaire (enseignants, chefs d'établissement, bibliothécaires, etc.) et aux élèves des possibilités de communiquer, de collaborer et d'œuvrer ensemble à des projets; élaborer un outil d'autoévaluation sur la capacité numérique (SELFIE - self-assessment tool on digital capacity) afin que les écoles de l'UE puissent, sur une base volontaire et au moyen d'un ensemble de critères communs, évaluer leur capacité numérique et développer et améliorer la manière dont elles utilisent les technologies d'apprentissage ...[+++]

This platform, the world's biggest teachers' network, offers staff (teachers, head teachers, librarians, etc.) and pupils opportunities to communicate, collaborate and work on projects together. Develop a self-assessment tool on digital capacity (SELFIE) so that schools in the EU can, on a voluntary basis and using a set of common criteria, evaluate their digital capacity and develop and improve the way they use technologies for digital age learning. Further support Member States in providing high quality early childhood education and care and step up efforts to help them learn from each other and identify what works best. Offer policy guidance on the careers and professional development of teachers and school leaders by reinforcing peer le ...[+++]


En tout, cette stratégie a créé plus de 7 000 emplois d'été; permis à plus de 7 000 jeunes des Premières nations et jeunes inuits de fréquenter des camps d'été en sciences et en technologie; permis à plus de 4 000 étudiants de prendre part à des programmes d'éducation coopérative dans les réserves; permis à plus de 1 2000 jeunes décrocheurs au chômage d'obtenir un emploi d'une durée de six à neuf mois dans le cadre de leur plan d'apprentissage personnel; et finalement, fourni des conseils à plus de 4 000 jeunes entrepreneurs des Premières nations et inuits.

This Strategy also helped create over 7,000 summer jobs; led to more than 7,000 First Nations and Inuit youth attending science and technology camps; supported over 4,000 students participating in on-reserve cooperative education programs; enabled more than 1,200 unemployed, out-of-school youth to accept 6- to 9-month work placements linked to personal learning plans; and provided counselling to more than 4,000 First Nations and Inuit youth entrepreneurs.


Aussi, il faut penser à créer un régime enregistré d'apprentissage pour le personnel, aider les Canadiens à se dresser un plan d'apprentissage et trouver les sommes nécessaires.

In addition, we must give thought to creating a registered individual learning account for employees, help Canadians establish a training plan and find the necessary funding.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Le panel a entendu les membres des Premières nations exposer de nombreuses lacunes, y compris: l’absence de rapports réguliers sur les réalisations scolaires des enfants; la mauvaise qualité des rapports sur les besoins d’apprentissage; le caractère inadéquat des programmes de littératie et de numératie, quand ce n’est pas leur absence; l’absence de tout système valable ou fonctionnel pour répondre aux besoins spéciaux; le manque de financement ou de soutien pour les programmes de langue et de culture; des installations scolaires inadéquates, y compris au moins 100 écoles qui ne sont pas conformes aux normes sur le ...[+++]

The panel heard from first nations about many gaps, including: no regular reporting on the educational attainment of the child; poor quality of reporting on learning needs; inadequate or non-existent early literacy and numeracy programs; absence of any meaningful or functioning special needs system; no funding or support for language and cultural curriculum and programs; poor school facilities, including at least 100 schools that are not up to standard in terms of physical facilities and are not safe places for learning; very limited programs for quality distance learning; limited availability of technology or library support; an ...[+++]


Notre questionnaire comportait, à la fin, un certain nombre de questions sur les plans des ministères et agences pour répondre à leurs objectifs des trois à cinq prochaines années ainsi que sur la façon dont les aspirations professionnelles des employés et leurs plans d'apprentissage personnels étaient pris en compte dans la détermination des besoins de formation linguistique au sein de ces organismes.

Our survey concluded with questions about departmental plans to meet their goals within the next three to five years, and how employee career aspirations and personal learning plans are factored into the determination of need for language training within the department. Of the 24 departments and agencies listed in the appendix to this submission, 20 responded to our inquiry.


13. estime que, le CEQ en tant que méta-cadre intégrant toutes les formes d'apprentissage est aussi en prise sur le marché du travail; se félicite de l'attention renforcée portée à l'apprentissage tout au long de la vie sur le lieu de travail, ainsi qu'à la reconnaissance des qualifications acquises dans le cadre de l'emploi, grâce à la stratégie de Lisbonne; n'est pas suffisamment relié au marché du travail et que, si, outre l'épanouissement personnel de l'individu, le CEQ doit permettre d'améliorer la compétitivité de l'économie e ...[+++]

13. Takes the view that, as a meta-framework for all forms of learning, the EQF is also relevant to the labour market; welcomes the fact that, as a result of the Lisbon Strategy, greater attention is being devoted to lifelong learning in the workplace and hence to the recognition of qualifications acquired at work; stresses that each of the eight proposed reference levels should emphasise abilities that can be gained via various educational pathways and take account of professional abilities and experience as well as their potential value in terms of professional advancement; therefore calls for the descriptors to be changed, not only taking into account and ...[+++]


13. estime que, le CEQ en tant que méta-cadre intégrant toutes les formes d'apprentissage est aussi en prise sur le marché du travail; se félicite de l'attention renforcée portée à l'apprentissage tout au long de la vie sur le lieu de travail, ainsi qu'à la reconnaissance des qualifications acquises dans le cadre de l'emploi, grâce à la stratégie de Lisbonne; n'est pas suffisamment relié au marché du travail et que, si, outre l'épanouissement personnel de l'individu, le CEQ doit permettre d'améliorer la compétitivité de l'économie e ...[+++]

13. Takes the view that, as a meta-framework for all forms of learning, the EQF is also relevant to the labour market; welcomes the fact that, as a result of the Lisbon Strategy, greater attention is being devoted to lifelong learning in the workplace and hence to the recognition of qualifications acquired at work; stresses that each of the eight proposed reference levels should emphasise abilities that can be gained via various educational pathways and take account of professional abilities and experience as well as their potential value in terms of professional advancement; therefore calls for the descriptors to be changed, not only taking into account and ...[+++]


13. estime que, sous sa forme actuelle, le CEQ n'est pas suffisamment relié au marché du travail et que, si, outre l'épanouissement personnel de l'individu, le CEQ doit permettre d'améliorer la compétitivité de l'économie européenne, il est indispensable, dans la perspective de la stratégie de Lisbonne, d'accorder une importance plus grande à la capacité des citoyens de trouver un emploi et à la promotion de la sécurité des travailleurs sur le lieu de travail; souligne que chacun des huit niveaux doit être centré sur des compétences, dont l'acquisition peut se faire par différents parcours d'apprentissage ...[+++]

13. Takes the view that the EQF is not yet closely enough linked to the labour market and that if the EQF is to improve the competitiveness of the European economy as well as to help individuals develop their potential, with a view to the Lisbon Strategy, greater emphasis should be placed on improving the ability of the individual to find employment and achieving greater security for workers at the workplace ; underlines that each of the eight steps should emphasise abilities that can be gained via various educational pathways and take account of professional abilities and experience as well as their potential value in terms of professi ...[+++]


En vue de concrétiser ces orientations, le Livre blanc identifie cinq objectifs généraux et un certain nombre d'actions de soutien : - encourager l'acquisition de connaissances nouvelles (quelques actions de soutien sont proposées : lancement d'un processus européen de reconnaissance des compétences clés, cartes personnelles de compétences, système européen d'accréditation des compétences ; encouragement à la mobilité des étudiants ; soutien à la conception de logiciels éducatifs multimédia) ; - rapprocher l'école et l'entreprise (par l'ouverture de l'éducation sur le monde du travail ; par la participation de l'entreprise à l'effort ...[+++]

To implement these ideas the White Paper identifies five general objectives and a number of support measures: - to encourage the acquisition of new knowledge (a number of support measures are proposed: launching a European system for recognizing key skills, a personal skills card and a European skills accreditation system; facilitating student mobility; supporting the development of multimedia educational software), - to bring schools and the business sector closer together (opening up education to the world of work; involving businesses in training; developing cooperation between schools and businesses), - to combat exclusion (suppo ...[+++]




datacenter (12): www.wordscope.fr (v4.0.br)

plan d'apprentissage personnel ->

Date index: 2024-03-28
w