Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Airport managing body
Airport operator
Facing lathe
Front of house manager
Front operated tumbler switch
Front-operated lathe
Front-operated lathe with a bed
Fronting operation
Manage front operations
Manage front-office operations
Manage the front operations
Managing body of an airport
Managing body of the airport
Operate backhoe
Operate front loader
Operating of front loader
Operation of front loader
Organising reception operations
Short bed lathe
Store-front operation
T-lathe
Theatre front of house manager
Theatrical house manager
Venue house manager

Traduction de «manage front operations » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
manage front-office operations | manage the front operations | manage front operations | organising reception operations

organiser les opérations de réservation | organiser les réservations | gérer les opérations de réception | gérer les réservations




front-operated lathe | short bed lathe

tour à banc court | tour frontal






T-lathe [ facing lathe | front-operated lathe ]

tour frontal [ tour en l'air ]


front operated tumbler switch

interrupteur à bascule à commande frontale


operate backhoe | operation of front loader | operate front loader | operating of front loader

conduire un chargeur frontal


theatre front of house manager | theatrical house manager | front of house manager | venue house manager

responsable billetterie | directeur administratif de salle de spectacle | responsable accueil et billeterie


airport managing body | airport operator | managing body of an airport | managing body of the airport

entité gestionnaire | entité gestionnaire d'un aéroport | exploitant d’aéroport | exploitant d'aéroport | organisme de gestion d'un aéroport
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Vice-President responsible for Energy Union, Maroš Šefčovič said: "Based on Member States input, the Nuclear Illustrative Programme of the Commission (PINC) provides a useful photograph of the whole lifecycle of nuclear power in Europe: from the front-end of fuel fabrication, to safety upgrades and long-term operations, to the back-end of the cycle, including waste management and decommissioning.

Maroš Šefčovič, vice-président responsable de l’union de l’énergie, a déclaré:«Le programme indicatif nucléaire de la Commission (PINC), qui est fondé sur les contributions des États membres, présente un tableau utile de l’ensemble du cycle de vie de l’énergie nucléaire en Europe: de la partie amont du cycle, avec la fabrication du combustible, jusqu’à l’aval, avec la gestion des déchets et le déclassement, en passant par les améliorations de sûreté et l’exploitation à long terme.


The questions you are asking are excellent ones about what can be front-end strategies and what can be the back-end strategies, assuming there is some consensus that we have managed to degrade their operational capabilities.

Vous avez posé d'excellentes questions en ce qui concerne les stratégies préliminaires et les stratégies finales que nous pourrions adopter, à supposer qu'un certain consensus selon lequel nous avons réussi à porter atteinte à leurs capacités opérationnelles a été établi.


You will see that a number of the chapters are part of the commissioner's report in May—for instance, the managing of the risk of toxic substances, making international agreements work on the environmental front, and greening government operations.

Plusieurs des chapitres seront inclus dans le rapport de mai du commissaire à l'environnement—par exemple, la gestion des risques associés aux substances toxiques, l'application des accords internationaux en matière d'environnement, et l'écologisation des activités gouvernementales.


From an operational front, it is our assessment that those improvements were significant, but we do recognize that management oversight is an important piece of that.

D'un point de vue opérationnel, nous estimons que ces améliorations ont été considérables, mais nous reconnaissons que la surveillance par l'administration est importante aussi.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
I will discuss the national service delivery perspective for case management, Charlotte Bastien will provide the regional and front-line perspective, and Raymond Lalonde will be able to give us his views from the perspective of the operational stress injury network.

J'examinerai avec vous la prestation des services d'une perspective nationale, Charlotte Bastien abordera la perspective régionale et celle du personnel de première ligne, et Raymond Lalonde pourra nous parler de la perspective du Réseau national pour blessures liées au stress opérationnel.


36. Calls on the Commission to draw up clear guidelines and adequate legislative proposals to prevent companies linked to organised crime and mafias from taking part in public tenders and public procurement management; calls on the Commission and Member States to ensure the traceability of financial flows in connection with public works, service and supply contracts and to evaluate the introduction of rules to punish the obstruction of administrative selection procedures for the award of contracts by public authorities; calls on the Commission to ensure that Article 45 of Directive 2004/18/EC is applied fully and correctly, by excluding in principle the ‘self-cleaning’ mechanisms, making it clear that convictions against both legal entiti ...[+++]

36. invite la Commission à émettre des directives claires et des propositions législatives adéquates pour empêcher que les entreprises liées à la criminalité organisée et à la mafia participent aux appels d'offres publics et à leur gestion; invite la Commission et les États membres à garantir la traçabilité des flux financiers dans le cadre de procédures relatives à des travaux, services et fournitures publics, ainsi qu'à évaluer l'introduction de dispositions visant à sanctionner les personnes faisant obstacle aux procédures administratives visant à déterminer le contractant de l'administration publique; demande à la Commission de veiller à l'application entière et correcte de l'article 45 de la directive 2004/18/CE, en excluant a priori ...[+++]


36. Calls on the Commission to draw up clear guidelines and adequate legislative proposals to prevent companies linked to organised crime and mafias from taking part in public tenders and public procurement management; calls on the Commission and Member States to ensure the traceability of financial flows in connection with public works, service and supply contracts and to evaluate the introduction of rules to punish the obstruction of administrative selection procedures for the award of contracts by public authorities; calls on the Commission to ensure that Article 45 of Directive 2004/18/EC is applied fully and correctly, by excluding in principle the ‘self-cleaning’ mechanisms, making it clear that convictions against both legal entiti ...[+++]

36. invite la Commission à émettre des directives claires et des propositions législatives adéquates pour empêcher que les entreprises liées à la criminalité organisée et à la mafia participent aux appels d'offres publics et à leur gestion; invite la Commission et les États membres à garantir la traçabilité des flux financiers dans le cadre de procédures relatives à des travaux, services et fournitures publics, ainsi qu'à évaluer l'introduction de dispositions visant à sanctionner les personnes faisant obstacle aux procédures administratives visant à déterminer le contractant de l'administration publique; demande à la Commission de veiller à l'application entière et correcte de l'article 45 de la directive 2004/18/CE, en excluant a priori ...[+++]


37.Calls on the Commission to draw up clear guidelines and adequate legislative proposals to prevent companies linked to organised crime and mafias from taking part in public tenders and public procurement management; calls on the Commission and Member States to ensure the traceability of financial flows in connection with public works, service and supply contracts and to evaluate the introduction of rules to punish the obstruction of administrative selection procedures for the award of contracts by public authorities; calls on the Commission to ensure that Article 45 of Directive 2004/18/EC is applied fully and correctly, by excluding in principle the ‘self-cleaning’ mechanisms, making it clear that convictions against both legal entitie ...[+++]

37. invite la Commission à émettre des directives claires et des propositions législatives adéquates pour empêcher que les entreprises liées à la criminalité organisée et à la mafia participent aux appels d'offres publics et à leur gestion; invite la Commission et les États membres à garantir la traçabilité des flux financiers dans le cadre de procédures relatives à des travaux, services et fournitures publics, ainsi qu'à évaluer l'introduction de dispositions visant à sanctionner les personnes faisant obstacle aux procédures administratives visant à déterminer le contractant de l'administration publique; demande à la Commission de veiller à l'application entière et correcte de l'article 45 de la directive 2004/18/CE, en excluant a priori ...[+++]


In addition, the managing authority must ensure that information and publicity measures are aimed at the wider public, for example through the launch of the operational programme, presenting the programme's achievements and by flying the European Union flag (Annex II) for a week from 9 May in front of the managing authority's premises.

Par ailleurs, l'autorité de gestion veillera à ce que des actions d'informations et de publicité soient destinées au grand public comme le lancement du programme opérationnel, la présentation des résultats ainsi que l'affichage du drapeau de l'Union européenne (annexe II) pendant une semaine, à compter du 9 mai, devant les locaux des autorités de gestion.


The effective implementation of Bill S-7 requires that fleet managers look at full life-cycle costing of proposed vehicle purchases, since AFVs have a higher up-front cost, with the savings only being realized over the operating life of the vehicle.

Dans les faits, l'application de la loi oblige les gestionnaires de parc automobile à calculer le prix de revient en tenant compte du cycle de vie entier des véhicules que l'on propose d'acheter, car les véhicules à carburant de remplacement sont plus coûteux à l'achat, les économies n'étant réalisées qu'au fur et à mesure de leur utilisation.


w