Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Acting teacher
An Act Respecting Collective Bargaining for Teachers
An Act to establish a Dental Plan for certain Teachers
Anankastic neurosis obsessive-compulsive neurosis
Apprentice teacher
Arrange parent teacher conference
Arrange parent teacher conferences
Arranging parent teacher conferences
Develop instructional events for teachers
Dramatic arts teacher
Offer teacher support
Plan parent teacher conference
Prepare training events for teachers
Provide teacher support
Provide training events for teachers
Provides teacher support
Providing teacher support
Supply training events for teachers
Teacher exchange programme
Teacher exchange scheme
Teacher exchange system
Teacher trainee
Teachers' Collective Bargaining Act
Teachers' Dental Plan Act
Trainee teacher

Traduction de «Acting teacher » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
acting teacher [ dramatic arts teacher ]

professeur d'art dramatique [ professeure d'art dramatique ]




Teachers' Dental Plan Act [ An Act to establish a Dental Plan for certain Teachers ]

Teachers' Dental Plan Act [ An Act to establish a Dental Plan for certain Teachers ]


Teachers' Collective Bargaining Act [ An Act Respecting Collective Bargaining for Teachers ]

Teachers' Collective Bargaining Act [ An Act Respecting Collective Bargaining for Teachers ]


arrange parent teacher conferences | plan parent teacher conference | arrange parent teacher conference | arranging parent teacher conferences

organiser une rencontre parents-enseignants | organiser une réunion parents-professeurs


offer teacher support | providing teacher support | provide teacher support | provides teacher support

aider des professeurs | assister des enseignants


develop instructional events for teachers | supply training events for teachers | prepare training events for teachers | provide training events for teachers

préparer des actions de formation pour des enseignants


teacher exchange programme | teacher exchange scheme | teacher exchange system

programme d'échange d'enseignants


apprentice teacher | teacher trainee | trainee teacher

élève-maître | étudiant en pédagogie


Definition: The essential feature is recurrent obsessional thoughts or compulsive acts. Obsessional thoughts are ideas, images, or impulses that enter the patient's mind again and again in a stereotyped form. They are almost invariably distressing and the patient often tries, unsuccessfully, to resist them. They are, however, recognized as his or her own thoughts, even though they are involuntary and often repugnant. Compulsive acts or rituals are stereotyped behaviours that are repeated again and again. They are not inherently enjoyable, nor do they result in the completion of inherently useful tasks. Their function is to prevent some o ...[+++]

Définition: Trouble caractérisé essentiellement par des idées obsédantes ou des comportements compulsifs récurrents. Les pensées obsédantes sont des idées, des représentations, ou des impulsions, faisant intrusion dans la conscience du sujet de façon répétitive et stéréotypée. En règle générale, elles gênent considérablement le sujet, lequel essaie souvent de leur résister, mais en vain. Le sujet reconnaît toutefois qu'il s'agit de ses propres pensées, même si celles-ci sont étrangères à sa volonté et souvent répugnantes. Les comportements et les rituels compulsifs sont des activités stéréotypées répétitives. Le sujet ne tire aucun plaisir direct de la réalisation de ces actes, lesquels ...[+++]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
In the next generation of mobility programmes, the Commission will propose a greater focus on increasing mobility of multipliers, such as teachers and trainers, to act as advocates for mobility.

Dans la prochaine génération de programmes, la Commission proposera de mettre davantage l’accent sur une plus grande mobilité de ces «relais», notamment les enseignants et les formateurs, afin qu’ils plaident la cause de la mobilité.


Adult students in the centre were recruited and trained to act as teachers for the EYL project.

Les adultes du centre ont été recrutés et formés pour intervenir en qualité d'enseignants pour le projet AEL.


Promote the use of existing opportunities within the Erasmus+ programme, including those relating to the training for teachers and youth workers on human rights (including civil and political, economic, social and cultural rights) so that they can act as multipliers in their education and training institutions.

Promouvoir le recours aux possibilités existant dans le cadre du programme Erasmus+, y compris pour ce qui est de la formation des enseignants et des animateurs pour la jeunesse aux droits humains (y compris les droits civils et politiques, économiques, sociaux et culturels) afin qu’ils puissent produire un effet multiplicateur au sein de leurs instituts d’enseignement et de formation.


Teachers, trainers, researchers and youth workers can act as mobility multipliers at different levels: persuading young people to participate in a mobility experience, preparing the participants, staying in contact with the host institution, organisation or enterprise.

Les enseignants, les formateurs, les chercheurs et les animateurs de jeunesse peuvent servir de relais et promouvoir la mobilité de différentes manières, par exemple en convainquant les jeunes d’effectuer un séjour à l’étranger, en préparant les participants et en restant en relation avec l’établissement, l’organisation ou l’entreprise d’accueil.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
It would also recognize that if a young person had been involved in a violent act or if the act itself involved aggression toward other students, a teacher or property, it would allow the teacher to have all of the information when approaching that child.

Cet amendement permettrait aussi de reconnaître que si un jeune a commis un acte de violence, ou que cet acte a été dirigé contre d'autres étudiants, un enseignant ou des biens, l'enseignant pourrait disposer de cette information avant d'intervenir auprès du jeune.


(a) a bank, the Business Development Bank of Canada, a trust company under the Trust and Loan Companies Act, a trust corporation incorporated by or under an Act of the legislature of a province, an association to which the Cooperative Credit Associations Act applies, a central cooperative credit society for which an order has been made under subsection 473(1) of that Act, a cooperative credit society incorporated and regulated by or under an Act of the legislature of a province, an insurance company or a fraternal benefit society incorporated or formed under the Insurance Companies Act or an insurance corporation incorporated by or under an Act of the legislature of a province; (b) a lawyer, accountant, engineer or ...[+++]

a) les banques, la Banque de développement du Canada, les sociétés de fiducie régies par la Loi sur les sociétés de fiducie et de prêt, les sociétés de fiducie constituées en personne morale sous le régime d'une loi provinciale, les associations régies par la Loi sur les associations coopératives de crédit, les coopératives de crédit centrales ayant fait l'objet de l'ordonnance prévue au paragraphe 473(1) de cette loi, les sociétés coopératives de crédit constituées en personne morale et régies par une loi provinciale, les sociétés d'assurances ou les sociétés de secours mutuel constituées ou formées sous le régime de la Loi sur les sociétés d'assurances ou les sociétés d'assurances constituées en personne morale sous le régime d'une loi pr ...[+++]


Question No. 217 Mr. Yvon Godin: With regard to the National Defence Official Languages Program Transformation Model: (a) who exactly must be bilingual under the Model; (b) do all National Defence members have the right to receive orders from their superiors in English or French and what is the rationale for this; (c) has National Defence ever required all its members to be bilingual; (d) is the Model consistent with the Official Languages Act and on what criteria is this answer based; (e) does the Model run counter to all the efforts made in the past to comply with the Official Languages Act; (f) what method is used, and by what means, to ensure that working groups within units can provide services in both official languages when nece ...[+++]

Question n 217 M. Yvon Godin: —En ce qui concerne le Modèle de transformation du programme des langues officielles du ministère de la Défense nationale: a) qui précisément doit être bilingue selon le Modèle; b) tous les membres du ministère de la Défense nationale ont-ils le droit de recevoir des ordres de leurs supérieurs en français ou en anglais et quelle en est l'explication; c) le ministère de la Défense nationale a-t-il déjà exigé le bilinguisme de tous ses membres; d) le Modèle respecte-t-il la Loi sur les langues officielles et sur quels critères se base-t-on pour répondre à cette question; e) le Modèle va-t-il à l’encontre de tous les efforts qui ont été faits précédemment pour respecter la Loi sur les langues officielles; f) ...[+++]


After consulting with the Alberta music teachers association and the Canadian music teachers association, it is an honour for me to re-introduce my private member's bill which seeks to amend the Income Tax Act by extending tuition credit and education credit to individuals who follow a formal course of instruction provided by a qualified music instructor.

Ayant consulté la Alberta Music Teachers Association et la Canadian Music Teachers Association, j'ai l'honneur de présenter à nouveau mon projet de loi d'initiative parlementaire qui vise à modifier la Loi de l'impôt sur le revenu de manière à étendre le crédit pour frais de scolarité et le crédit pour études aux personnes qui suivent un cours officiel donné par un professeur de musique compétent.


For many teachers, however, this ability is difficult to stimulate; and its development should be a focus both of teacher training and of educational research in the coming years so that teachers are well prepared for acting in a constantly changing environment

De nombreux enseignants estiment toutefois que cette faculté est difficile à stimuler; son développement devrait constituer une priorité aussi bien de la formation des enseignants que de la recherche pédagogique au cours des prochaines années, pour que les enseignants soient correctement préparés à agir dans un environnement en perpétuelle évolution.


If we want teachers to be improved by the new technology, we should encourage the development of software that can help genius teachers who can act as dramatic actors and real friends, with a real sense of humour and a lot of love, to make our country better.

Si nous voulons que les enseignants profitent de la nouvelle technologie, nous devons favoriser le développement du logiciel afin d'aider les enseignants de génie à se comporter en excellents acteurs et en véritables amis, doués d'un véritable sens de l'humour et débordants d'amour, et notre pays sera plus que jamais un lieu où il fait bon vivre.


w