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ASC
ASC authorization number
ASC clearance number
Advertising Standards Canada
Advertising Standards Committee
Advertising Standards Council clearance number
Advertising standards
Canada Standard
Canadian Advertising Advisory Board
Canadian Advertising Foundation
Code of environmental advertising standards
EASA
European Advertising Standards Alliance
S.A.U.
Standard advertising unit
The Canadian Code of Advertising Standards

Traduction de «Advertising Standards Canada » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
Advertising Standards Canada [ ASC | Canadian Advertising Foundation | Canadian Advertising Advisory Board ]

Les normes canadiennes de la publicité [ NCP | Fondation canadienne de la publicité | Bureau consultatif de la publicité au Canada | Conseil des normes de la publicité ]


The Canadian Code of Advertising Standards

Code canadien des normes de la publicité


Advertising Standards Committee

Commission du Code néerlandais de la Publicité


European Advertising Standards Alliance | EASA [Abbr.]

Alliance européenne pour l'éthique en publicité | AEEP [Abbr.]


code of environmental advertising standards

code publicité/environnement


Advertising Standards Council clearance number [ ASC clearance number | ASC authorization number ]

numéro d'approbation ASC




standard advertising unit | S.A.U.

espace publicitaire normali


TRADUCTIONS EN CONTEXTE
What I find interesting is that Advertising Standards Canada has not actually named the Government of Canada or indicated any wrongdoing.

Ce que je trouve curieux, c'est que les Normes canadiennes de la publicité n'ont pas désigné nommément le gouvernement du Canada et n'ont dénoncé aucune irrégularité en particulier.


We can't deny that these ads exist because we've all seen them; so, too, did Canadians who complained to Advertising Standards Canada about the ads.

Nous ne pouvons nier l'existence de ces annonces, car nous les avons tous vues. Les Canadiens les ont vues aussi et ont porté plainte à leur sujet auprès des Normes canadiennes de la publicité.


The Commission took account of the report provided by the European Securities and Markets Authority (ESMA) in November 2010 on China, Canada, India, and South Korea, which had received a transitional period by Commission Decision 2008/961/EC of 12 December 2008 on the use by third countries’ issuers of securities of certain third country’s national accounting standards and International Financial Reporting Standards to prepare their consolidated financial statements (4) and Commission Regulation (EC) No 1289/2008 of 12 December 2008 a ...[+++]

La Commission a tenu compte des rapports fournis par l’Autorité européenne des marchés financiers (AEMF) en novembre 2010 concernant la Chine, le Canada, l’Inde et la Corée du Sud, auxquels une période transitoire avait été accordée par la décision 2008/961/CE de la Commission du 12 décembre 2008 relative à l’utilisation, par des émetteurs de valeurs mobilières de pays tiers, des normes comptables nationales de certains pays tiers et des normes internationales d’information financière pour établir leurs états financiers consolidés (4) et par le règlement (CE) no 1289/2008 de la Commission du 12 décembre 2008 modifiant le règlement (CE) n ...[+++]


The Broadcast Code for Advertising to Children was created in 1971 by the Canadian Association of Broadcasters and the Canadian Advertising Foundation, now Advertising Standards Canada.

Le Code de la publicité radiotélévisée destinée aux enfants a été créé en 1971 par l'Association canadienne des radiodiffuseurs et la Fondation canadienne de la publicité, maintenant devenue les Normes canadiennes de la publicité.


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Additionally, advertising is not permitted in pre-school programming, and there are even times of the day, such as during school day morning hours, when no advertising to children is permitted (1040) Administered by Advertising Standards Canada, a children's committee has been created that includes parents, educators, regulators, broadcasters, and advertisers who meet every other Monday morning to view every commercial directed to children in Canada to be sure it adheres to the standards of the code.

De plus, la publicité n'est pas autorisée dans les émissions préscolaires et il y a même des heures dans la journée, par exemple pendant les heures d'école, en matinée, où aucune publicité n'est autorisée pour les enfants (1040) On a créé un comité pour les enfants administré par «Les normes canadiennes de la publicité», qui regroupe les parents, les enseignants, les décideurs, les radiodiffuseurs et les publicitaires et qui se réunit tous les lundis matins pour passer en revue toutes les publicités s'adressant aux enfants au Canada et s'assurer qu'elles respectent les normes établies par le code.


Radio-Canada suddenly remembers its advertising standards and refuses to air this message.

Radio-Canada se souvient subitement de son code d'éthique et refuse la diffusion de ce message publicitaire.


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