Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Advertisement
Advertising
Advertising campaign
Advertising film
Association advertising
Business-to-business advertising
Cannes Lions International Advertising Festival
Cinema ad
Cinema advertising
Cinema screen advertising
Collective advertising
Commercial Samples
Cooperative advertising
Corporate advertising
Corporate image advertising
Film advertising
Group advertising
Industrial advertising
Institutional advertisement
Institutional advertising
International Advertising Film Festival
Joint advertising
Moving picture advertising
Prestige advertising
Professional advertising
Trade advertising

Traduction de «Advertising film » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous




NAFTA and CCFTA Temporary Admission of Commercial Samples and Advertising Films (Tariff Items Nos. 9823.70.00 and 9823.80.00) Regulations [ NAFTA Commercial Samples and Advertising Films (Tariff Items 9823.70.00 and 9823.80.00) Regulations | Commercial Samples (United States Tariff) Regulations ]

Règlement sur l'admission temporaire d'échantillons commerciaux et de films publicitaires des numéros tarifaires 9823.70.00 et 9823.80.00 (ALÉNA et ALÉCC) [ Règlement sur les échantillons commerciaux et les films publicitaires classés dans les numéros tarifaires 9823.70.00 et 9823.80.00 (ALÉNA) | Règlement sur les échantillons commerciaux (tarif des États-Unis) ]


cinema advertising | film advertising

publicité cinématographique


cinema advertising [ cinema ad | cinema screen advertising | moving picture advertising | film advertising ]

publicité cinématographique [ publicité au cinéma | publicité dans les salles de cinéma | cinéma publicitaire ]


International Advertising Film Festival [ Cannes Lions International Advertising Festival ]

Cannes Lions International Advertising Festival


advertising [ advertisement | advertising campaign ]

publicité [ campagne publicitaire | information publicitaire | publicité commerciale | réclame ]


association advertising | collective advertising | cooperative advertising | group advertising | joint advertising

publicité collective | publicité compensée | publicité de produit


corporate advertising | institutional advertising | institutional advertisement | corporate image advertising | prestige advertising

publicité d'entreprise | publicité de prestige | publicité de notoriété | publicité corporative | publicité institutionnelle


professional advertising | business-to-business advertising | trade advertising | industrial advertising

publicité professionnelle | publicité industrielle
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
(e) on commercial samples and advertising films imported from the United States, Mexico, Chile or Costa Rica.

e) s'il s'agit d'échantillons commerciaux ou de films publicitaires importés des États-Unis, du Mexique, du Chili ou du Costa Rica.


(Return tabled) Question No. 931 Mr. Todd Russell: With regard to government television advertising during January and February 2011, for each of the following advertising campaigns, namely advertising of Canada’s Economic Action Plan, advertising by the Canada Revenue Agency and advertising by the Canada Deposit Insurance Corporation: (a) what are the total costs associated with each campaign, including (i) production costs, (ii) advertising air-time purchases, (iii) other costs, specifying what those costs are; (b) what are the total insertions of each advertisement which constitutes each advertising campaign; (c) on what dates, time ...[+++]

(Le document est déposé) Question n 931 M. Todd Russell: En ce qui concerne la publicité télévisée diffusée par le gouvernement en janvier et février 2011, pour chacune des campagnes publicitaires qui suivent, à savoir la publicité sur le Plan d'action économique du Canada, celle de l’Agence du revenu du Canada et celle de la Société d'assurance-dépôts du Canada: a) combien chaque campagne a-t-elle coûté en tout, en comptant (i) son coût de production, (ii) l’achat de temps d’antenne pour la diffuser, (iii) ses autres coûts connexes, en précisant à quoi ils se rapportent; b) à combien d’insertions chaque annonce composant chaque campagn ...[+++]


37. Stresses that, since the advertising of consumer goods is associated directly with the press, radio and television media, of which it is an inseparable component, and indirectly with the film industry and television series in the form of product placement, it follows that reliable advertising and the promotion of healthy role models may have a positive influence on society's perceptions of issues such as gender roles and the human body image and normality; encourages advertisers to be more constructive in their advertisements, in ...[+++]

37. souligne que, la publicité pour des biens de consommation étant directement intégrée à la presse et aux programmes radiophoniques et télévisuels, dont elle est indissociable, et, indirectement, aux films de cinéma et aux séries télévisées, sous la forme de placement de produits, une publicité responsable et la promotion de modèles sains peuvent avoir une influence positive sur la perception qu'a la société de questions telles que la répartition des rôles entre les hommes et les femmes, l'image du corps et la normalité; encourage les publicitaires à élaborer des publicités plus constructives afin de promouvoir le rôle positif des fem ...[+++]


37. Stresses that, since the advertising of consumer goods is associated directly with the press, radio and television media, of which it is an inseparable component, and indirectly with the film industry and television series in the form of product placement, it follows that reliable advertising and the promotion of healthy role models may have a positive influence on society’s perceptions of issues such as gender roles and the human body image and normality; encourages advertisers to be more constructive in their advertisements, in ...[+++]

37. souligne que, la publicité pour des biens de consommation étant directement intégrée à la presse et aux programmes radiophoniques et télévisuels, dont elle est indissociable, et, indirectement, aux films de cinéma et aux séries télévisées, sous la forme de placement de produits, une publicité responsable et la promotion de modèles sains peuvent avoir une influence positive sur la perception qu’a la société de questions telles que la répartition des rôles entre les hommes et les femmes, l'image du corps et la normalité; encourage les publicitaires à élaborer des publicités plus constructives afin de promouvoir le rôle positif des fem ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
6. Stresses that, since the advertising of consumer goods is associated directly with the press, radio and television media, of which it is an inseparable component, and indirectly with the film industry and television series in the form of product placement, reliable advertising and the promotion of healthy role models may have a positive influence on society’s perceptions of issues such as gender roles, and the human body image and normality; encourages advertisers to be more constructive in their advertisements, in order to promot ...[+++]

6. souligne que, la publicité pour des biens de consommation étant directement intégrée à la presse et aux programmes radiophoniques et télévisuels, dont elle est indissociable, et, indirectement, aux films de cinéma et aux séries télévisées, sous la forme de placement de produits, une publicité responsable et la promotion de modèles sains peuvent avoir une influence positive sur la perception qu’a la société de questions telles que la répartition des rôles entre les hommes et les femmes, l'image du corps et la normalité; encourage les publicitaires à élaborer des publicités plus constructives afin de promouvoir le rôle positif des femm ...[+++]


37. Stresses that, since the advertising of consumer goods is associated directly with the press, radio and television media, of which it is an inseparable component, and indirectly with the film industry and television series in the form of product placement, it follows that reliable advertising and the promotion of healthy role models may have a positive influence on society's perceptions of issues such as gender roles and the human body image and normality; encourages advertisers to be more constructive in their advertisements, in ...[+++]

37. souligne que, la publicité pour des biens de consommation étant directement intégrée à la presse et aux programmes radiophoniques et télévisuels, dont elle est indissociable, et, indirectement, aux films de cinéma et aux séries télévisées, sous la forme de placement de produits, une publicité responsable et la promotion de modèles sains peuvent avoir une influence positive sur la perception qu'a la société de questions telles que la répartition des rôles entre les hommes et les femmes, l'image du corps et la normalité; encourage les publicitaires à élaborer des publicités plus constructives afin de promouvoir le rôle positif des fem ...[+++]


So we can broadcast film trailers on advertising air time, and we conduct a twofold marketing campaign: we market well in advance of the film's theatre launch, and we know what audience the film is aimed at; our advertising people and the distributor's marketing people target programs whose audience is interested in seeing the film.

Nous avons donc la possibilité de présenter la bande-annonce du film pendant le temps publicitaire, et nous assurons une campagne de mise en marché double: nous faisons une mise en marché longtemps avant la sortie du film en salle, puis ensuite, comme nous savons à quel public le film est destiné, nos gens du service commercial et les responsables de la mise en marché du distributeur ciblent les émissions dont le public est intéressé à voir le film.


He sums up very clearly to what an extent the success of a product, film in this instance, is dependent on the promotion of sales through marketing and advertising.

Il montra très clairement combien le succès d'un produit - ici, il s'agit du film - dépend de mesures encourageant la distribution, comme le marketing et la publicité.


'(1) Article 11(3) of Council Directive 89/552/EEC of 3 October 1989 on the coordination of certain provisions laid down by law, regulation or administrative action in Member States concerning the pursuit of television broadcasting activities in its original version and as amended by Article 1(13) of Directive 97/36/EC of the European Parliament and of the Council of 30 June 1997 must be interpreted as prescribing the gross principle, that is to say that in calculating the period of 45 minutes for the purpose of determining permissible interruptions by advertisements in the transmission of audiovisual works such as feature ...[+++]

«1) L'article 11, paragraphe 3, de la directive 89/552/CEE du Conseil, du 3 octobre 1989, visant à la coordination de certaines dispositions législatives, réglementaires et administratives des États membres relatives à l'exercice d'activités de radiodiffusion télévisuelle, dans sa version originale et telle que modifiée par l'article 1 , paragraphe 13, de la directive 97/36/CE du Parlement européen et du Conseil, du 30 juin 1997, modifiant la directive 89/552/CEE du Conseil, doit être interprété comme prévoyant le principe du brut, c'est-à-dire que, pour calculer la période de quarante-cinq minutes aux fins de déterminer le nombre d'interruptions publicitaires autorisé dans la diffusion d'oeuvres audiovisuelles, telles des longs métrag ...[+++]


In addition, a France-Canada coproduction entitled La répétition, along with The truth in advertising, a short film by Torontonian Tim Hamilton, have been nominated for a Palme d'or award in the best feature film and best short film categories respectively.

De plus, une coproduction France-Canada intitulée La répétition, ainsi que The truth in advertising, un court métrage du Torontois Tim Hamilton, sont en lice pour une Palme d'or dans les catégories du meilleur long métrage et du meilleur court métrage, respectivement.


w