Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Advertisement
Advertising
Advertising campaign
Advertising image
Advertising medium
Advertising support
Advertising vehicle
Association advertising
Brand image advertising campaign
Broadbased image advertising
Business-to-business advertising
Collective advertising
Cooperative advertising
Corporate advertising
Corporate image advertising
Group advertising
Image advertising
Industrial advertising
Institutional advertisement
Institutional advertising
Joint advertising
Prestige advertising
Professional advertising
Telephone advertising
Telephone classified advertising
Telephone directory advertising
Trade advertising
Yellow page advertising

Traduction de «Advertising image » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous


corporate advertising | image advertising | institutional advertising

publicité de prestige | publicité institutionnelle


corporate advertising | institutional advertising | institutional advertisement | corporate image advertising | prestige advertising

publicité d'entreprise | publicité de prestige | publicité de notoriété | publicité corporative | publicité institutionnelle


advertising [ advertisement | advertising campaign ]

publicité [ campagne publicitaire | information publicitaire | publicité commerciale | réclame ]


broadbased image advertising

publicité à grande échelle [ annonce multipartite ]


association advertising | collective advertising | cooperative advertising | group advertising | joint advertising

publicité collective | publicité compensée | publicité de produit


advertising medium | advertising support | advertising vehicle

support | support de publicité | support publicitaire




telephone advertising [ yellow page advertising | telephone classified advertising | telephone directory advertising ]

publicité classée


professional advertising | business-to-business advertising | trade advertising | industrial advertising

publicité professionnelle | publicité industrielle
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
The other point about using visual images on packaging is that commercial research studies have shown that where that visual image relates back to the advertising images, you get a greater impact at the point of sale in terms of favourable attitudes toward the product.

Par ailleurs, en ce qui concerne les images sur les emballages, la recherche commerciale a montré que lorsque cette image visuelle renvoie aux images publicitaires, elle engendre plus efficacement une attitude favorable envers le produit au point de vente.


37. Stresses that, since the advertising of consumer goods is associated directly with the press, radio and television media, of which it is an inseparable component, and indirectly with the film industry and television series in the form of product placement, it follows that reliable advertising and the promotion of healthy role models may have a positive influence on society's perceptions of issues such as gender roles and the human body image and normality; encourages advertisers to be more constructive in their advertisements, in ...[+++]

37. souligne que, la publicité pour des biens de consommation étant directement intégrée à la presse et aux programmes radiophoniques et télévisuels, dont elle est indissociable, et, indirectement, aux films de cinéma et aux séries télévisées, sous la forme de placement de produits, une publicité responsable et la promotion de modèles sains peuvent avoir une influence positive sur la perception qu'a la société de questions telles que la répartition des rôles entre les hommes et les femmes, l'image du corps et la normalité; encourage les publicitaires à élaborer des publicités plus constructives afin de promouvoir le rôle positif des fem ...[+++]


6. Stresses that, since the advertising of consumer goods is associated directly with the press, radio and television media, of which it is an inseparable component, and indirectly with the film industry and television series in the form of product placement, reliable advertising and the promotion of healthy role models may have a positive influence on society’s perceptions of issues such as gender roles, and the human body image and normality; encourages advertisers to be more constructive in their advertisements, in order to promot ...[+++]

6. souligne que, la publicité pour des biens de consommation étant directement intégrée à la presse et aux programmes radiophoniques et télévisuels, dont elle est indissociable, et, indirectement, aux films de cinéma et aux séries télévisées, sous la forme de placement de produits, une publicité responsable et la promotion de modèles sains peuvent avoir une influence positive sur la perception qu’a la société de questions telles que la répartition des rôles entre les hommes et les femmes, l'image du corps et la normalité; encourage les publicitaires à élaborer des publicités plus constructives afin de promouvoir le rôle positif des femm ...[+++]


37. Stresses that, since the advertising of consumer goods is associated directly with the press, radio and television media, of which it is an inseparable component, and indirectly with the film industry and television series in the form of product placement, it follows that reliable advertising and the promotion of healthy role models may have a positive influence on society’s perceptions of issues such as gender roles and the human body image and normality; encourages advertisers to be more constructive in their advertisements, in ...[+++]

37. souligne que, la publicité pour des biens de consommation étant directement intégrée à la presse et aux programmes radiophoniques et télévisuels, dont elle est indissociable, et, indirectement, aux films de cinéma et aux séries télévisées, sous la forme de placement de produits, une publicité responsable et la promotion de modèles sains peuvent avoir une influence positive sur la perception qu’a la société de questions telles que la répartition des rôles entre les hommes et les femmes, l'image du corps et la normalité; encourage les publicitaires à élaborer des publicités plus constructives afin de promouvoir le rôle positif des fem ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
21. Draws attention to the report entitled "Eating Disorders, Body Image and the Media" published in 2000 by the British Medical Association; notes that media portrayals of the ideal body image can adversely effect the self-esteem of women, particularly teenagers and those susceptible to eating disorders such anorexia nervosa and bulimia nervosa; recommends that broadcasters, magazine publishers and advertisers adopt a more responsible editorial attitude towards the depiction of extremely thin women as role models and portray a more ...[+++]

21. attire l'attention sur le rapport intitulé "Eating disorders, body image and the media" ("Troubles alimentaires, image corporelle et médias") publié en 2000 par la British Medical Association (Association médicale britannique); fait observer que l'image corporelle idéale présentée par les médias peut avoir des effets néfastes sur l'estime de soi des femmes, en particulier des adolescentes et de celles qui sont sujettes aux troubles alimentaires tels que l'anorexie nerveuse et la boulimie nerveuse; recommande aux diffuseurs, aux éditeurs de magazines et aux publicitaires d'adopter une attitude éditoriale plus responsable concernant ...[+++]


18. Notes that marketing and advertising portrayals of the ideal body image can adversely affect the self-esteem of women and men, particularly teenagers and those susceptible to eating disorders such as anorexia nervosa and bulimia nervosa; calls on advertisers to consider carefully their use of extremely thin women to advertise products;

18. fait observer que l'image corporelle idéale présentée par le marketing et la publicité peut avoir des effets néfastes sur l'estime de soi des femmes et des hommes, en particulier des adolescents et de ceux qui sont sujets aux troubles alimentaires tels que l'anorexie nerveuse et la boulimie nerveuse; invite les publicitaires à se montrer circonspects dans l'utilisation de femmes extrêmement minces pour promouvoir des produits;


The consumer’s purchasing decision would increasingly be influenced not only by the availability and price of a product, but also by other aspects such as the variety and assortment of goods, their presentation, the service provided by staff, advertising, image and the location of the store, etc.

La décision d’achat prise par le consommateur serait de plus en plus influencée non seulement par la disponibilité et le prix d’un produit, mais également par d’autres aspects tels que le choix et le regroupement des produits, leur présentation, le service fourni par le personnel, la publicité, l’image et la situation du magasin, etc.


7. in clause 22, on page 8 by replacing lines 36 to 41 with the following: " " lifestyle advertising" means advertising, including advertising that uses images of or allusions to glamour, recreation, excitement, vitality, risk or daring, that portrays as attractive a way of life and that is likely to induce in young persons the impression that the use of a tobacco product is compatible with or befits that way of life" .

« «publicité de style de vie» Toute publicité, y compris celle qui fait appel à des images de prestige, de loisirs, d'enthousiasme, de vitalité, de risque ou d'audace ou fait allusion à ces sujets, celle qui présente comme attrayante une certaine façon de vivre et qui est susceptible de donner aux jeunes l'impression que l'usage d'un produit du tabac cadre bien avec ce genre de vie ou lui convient».


Member States : an action plan The resolution also calls on the Member States to : a) promote a diversified and realistic picture of the skills and potential of women and men in society; b) take action aimed at disseminating this image by implementing measures with a view to : - providing appropriate measures to ensure respect for human dignity and an absence of discrimination on grounds of sex; - implementing and/or encouraging regular information and awareness campaigns to : promote awareness in advertising agencies, the media and ...[+++]

États membres : un plan d'action La résolution invite également les États membres : a) à promouvoir une image diversifiée et réaliste des possibilités et aptitudes des femmes et des hommes dans la société; b) à entreprendre des actions visant à diffuser cette image, par l'application de mesures, afin de: - prévoir les mesures appropriées pour assurer le respect de la dignité humaine et la non discrimination en raison du sexe; - réaliser et/ou promouvoir périodiquement des campagnes d'information et de sensibilisation visant à: - favoriser la prise de conscience dans les agences de publicité, les médias et le public, permettant d'identi ...[+++]


" " lifestyle advertising" means advertising, including advertising that uses images of or allusions to glamour, recreation, excitement, vitality, risk or daring, that portrays as attractive a way of life and that is likely to induce in young persons the impression that the use of a tobacco product is compatible with or befits that way of life" .

« « publicité de style de vie » Toute publicité, y compris celle qui fait appel à des images de prestige, de loisirs, d'enthousiasme, de vitalité, de risque ou d'audace ou fait allusion ces sujets, celle qui présente comme attrayante une certaine façon de vivre et qui est susceptible de donner aux jeunes l'impression que l'usage d'un produit du tabac cadre bien avec ce genre de vie ou lui convient».


w