Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Assistant school district superintendent
Assistant superintendent of schools
Associate superintendent of schools
Deputy superintendent of schools
District school superintendent
School district assistant superintendent
School district superintendent
Schools associate superintendent
Schools deputy superintendent

Traduction de «Assistant school district superintendent » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
school district assistant superintendent [ assistant school district superintendent ]

surintendant adjoint de district scolaire [ surintendante adjointe de district scolaire ]


school district superintendent [ district school superintendent ]

surintendant de district scolaire [ surintendante de district scolaire | directeur de district scolaire | directrice de district scolaire ]


assistant superintendent of schools [ schools associate superintendent | associate superintendent of schools | schools deputy superintendent | deputy superintendent of schools ]

surintendant adjoint d'écoles [ surintendante adjointe d'écoles ]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
In our opinion, school districts need recognition for the settlement support in addition to language instruction that districts provide; effective communication with government agencies processing immigrants and refugees so that districts can work effectively; and finally, support for settlement services that districts provide to assist families in becoming accustomed to and thriving in their new country.

À notre sens, il importe de reconnaître le soutien à l'intégration, s'ajoutant à l'enseignement linguistique, que les arrondissements scolaires fournissent; les arrondissements ont besoin d'une bonne communication avec les organismes gouvernementaux délivrant les autorisations aux immigrants et réfugiés; et enfin, ils ont besoin d'un soutien pour les services d'établissement qu'ils fournissent en vue d'aider les familles à s'adapter et à s'épanouir dans leur nouveau pays.


One of my colleagues, a former Navajo superintendent there and who is now teaching university in northern Arizona, says that pretty much most of the school districts there have Navajo trustees.

L'un de mes collègues, un ancien directeur d'établissement navajo aujourd'hui professeur d'université dans le nord de l'Arizona, affirme que la plupart des arrondissements scolaires ont des administrateurs navajos.


From the Canadian Association of School Administrators: Ross Donaldson, Superintendent, Ottawa-Carleton District School Board; Dan Wiseman, Chief of Social Work, Ottawa-Carleton District School Board.

De la l'Association canadienne des administrateurs et administratrices scolaires : Ross Donaldson, surintendant, " Ottawa-Carleton District School Board " ; Dan Wiseman, chef, Travail social, " Ottawa-Carleton District School Board " .


From the Wild Rose Public Schools, we have Brian Celli, Superintendent. From the Edmonton Catholic Schools, we have Richard Dombrosky, Assistant Superintendent, Learning Services — Enhancement; and from Red Deer Public Schools, we have Bruce Buruma, Director of Community Relations.

Nous entendrons également Brian Celli, surintendant, Écoles publiques de Wild Rose; Richard Dombrosky, surintendant adjoint, Services de formation — Enrichissement, Écoles catholiques d'Edmonton; enfin, Bruce Buruma, directeur, Relations avec la collectivité, Écoles publiques de Red Deer.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Currently, Burnaby receives 50% of all government-assisted refugees destined for B.C. We believe school districts play a key role in helping immigrant and refugee students develop the fundamental skills and knowledge required to be successful in Canada.

À l'heure actuelle, Burnaby reçoit 50 p. 100 de tous les réfugiés de la Colombie-Britannique pris en charge par le gouvernement. Nous estimons que les districts scolaires jouent un rôle clé pour aider les étudiants immigrants et réfugiés à acquérir les compétences fondamentales et les connaissances requises pour réussir au Canada.


w