Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Advertisement
Advertisement in colour
Advertising
Advertising campaign
Advertising malpractice
Association advertising
CDUS
Collective advertising
Colour Doppler
Colour Doppler US
Colour Doppler imaging
Colour Doppler sonography
Colour Doppler ultrasonography
Colour advertisement
Colour flow Doppler imaging
Colour vision deficiencies
Colour-coded Doppler US
Colour-flow Doppler
Colourant
Colouring matter
Cooperative advertising
Deceptive advertising
False advertising
Food colouring
Group advertising
Joint advertising
Misleading advertising
Multi-color advertising
Multi-colour advertising
Subliminal advertising
Unfair advertising

Traduction de «Colour advertisement » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
colour advertisement [ advertisement in colour ]

annonce en couleurs


multi-colour advertising [ multi-color advertising ]

publicité multicolore


advertising [ advertisement | advertising campaign ]

publicité [ campagne publicitaire | information publicitaire | publicité commerciale | réclame ]


advertising malpractice [ deceptive advertising | false advertising | misleading advertising | subliminal advertising | unfair advertising ]

publicité abusive [ publicité déloyale | publicité mensongère ]


Achromatopsia Acquired colour vision deficiency Colour blindness Deuteranomaly Deuteranopia Protanomaly Protanopia Tritanomaly Tritanopia

Achromatopsie Daltonisme Deutéranomalie Deutéranopie Incapacité acquise de la vision des couleurs Protanomalie Protanopie Tritanomalie Tritanopie


association advertising | collective advertising | cooperative advertising | group advertising | joint advertising

publicité collective | publicité compensée | publicité de produit


food colouring [ colourant | colouring matter ]

colorant alimentaire [ coloration des aliments | matière colorante ]


colour Doppler ultrasonography [ CDUS | colour Doppler sonography | colour flow Doppler imaging | colour Doppler imaging | colour Doppler US | colour-coded Doppler US | colour-flow Doppler | colour Doppler ]

échographie Doppler couleur [ EDC | écho-Doppler couleur | écho-doppler couleur | doppler couleur | Doppler couleur | doppler à codage couleur | Doppler à codage couleur | imagerie Doppler couleur | Doppler codage couleur | imagerie par Doppler couleur | échographie Doppler à codage couleur ]


Colour vision deficiencies

Troubles de la vision des couleurs


Colour changes during tooth formation Intrinsic staining of teeth NOS

Changement de couleur pendant la formation de la dent Pigmentation intrinsèque des dents SAI
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
It has launched a $50,000 campaign and taken out full-page colour advertisements in the newspapers in an attempt to show that people will be unhappy if pesticides are banned.

L'industrie fait une campagne de 50 000 $ dans la région de Montréal, avec de pleines pages couleurs dans les journaux, pour montrer comment les gens seront malheureux quand ils n'auront plus de pesticides.


3. The labelling, presentation and advertising of food for special medical purposes developed to satisfy the nutritional requirements of infants shall be designed in such a way that it enables consumers to make a clear distinction between such products and infant formula and follow-on formula, in particular as to the text, images and colours used, so as to avoid any risk of confusion.

3. L'étiquetage et la présentation des denrées alimentaires destinées à des fins médicales spéciales élaborées pour répondre aux besoins nutritionnels des nourrissons, ainsi que la publicité faite à leur égard, sont conçus de façon à permettre aux consommateurs de faire clairement la distinction entre ces denrées et les préparations pour nourrissons et préparations de suite, grâce notamment au texte, aux images et aux couleurs utilisés, pour éviter tout risque de confusion.


The labelling, presentation and advertising of infant formula and follow-on formula shall be designed in such a way that it avoids any risk of confusion between infant formula and follow-on formula and enables consumers to make a clear distinction between them, in particular as to the text, images and colours used.

L'étiquetage et la présentation des préparations pour nourrissons et des préparations de suite, ainsi que la publicité faite à leur égard, sont conçus de façon à éviter tout risque de confusion entre les préparations pour nourrissons et les préparations de suite et à permettre aux consommateurs de faire clairement la distinction entre elles, grâce notamment au texte, aux images et aux couleurs utilisés.


(b) issue or publish any other written advertisement respecting a controlled drug unless that advertisement carries the symbol in a clear and conspicuous colour and size in the upper left quarter of the first page of the advertisement.

b) la publication de toute annonce écrite au sujet d’une drogue contrôlée à moins que l’annonce ne porte le symbole de couleur et de dimensions claires et bien visibles au quart supérieur gauche de la première page de l’annonce.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
The current legislation allows coloured advertising to appear in daily and weekly arts and entertainment publications, which are readily available to children.

Présentement, la loi permet de faire paraître des publicités en couleur dans les quotidiens et hebdomadaires sur les arts et spectacles, qui sont facilement accessibles aux enfants.


The current legislation allows coloured advertising to appear in daily and weekly arts and entertainment publications, which are readily available to children.

Présentement, la loi permet de faire paraître des publicités en couleur dans les quotidiens et hebdomadaires sur les arts et spectacles, qui sont facilement accessibles aux enfants.


The franchisees are obliged to buy the sweets, liquid and colouring machine from the manufacturer, to have the same image and operate under the trade name, pay a franchise fee, contribute to common advertising and ensure the confidentiality of the operating manual prepared by the franchisor.

Les franchisés sont tenus d'acheter les bonbons, le liquide et la machine à colorer au fabricant, d'avoir la même présentation et de travailler sous la même enseigne, de payer une redevance, de contribuer aux campagnes de publicité communes et de respecter le caractère confidentiel du manuel de fonctionnement fourni par le franchiseur.


supply, including on loan by libraries, of books on all physical means of support (including brochures, leaflets and similar printed matter, children’s picture, drawing or colouring books, music printed or in manuscript form, maps and hydrographic or similar charts), newspapers and periodicals, other than material wholly or predominantly devoted to advertising; ’;

la fourniture de livres, sur tout type de support physique, y compris en location dans les bibliothèques (y compris les brochures, dépliants et imprimés similaires, les albums, livres de dessin ou de coloriage pour enfants, les partitions imprimées ou en manuscrit, les cartes et les relevés hydrographiques ou autres), les journaux et périodiques, à l’exclusion du matériel consacré entièrement ou d’une manière prédominante à la publicité; ».


The franchisees are obliged to buy the sweets, liquid and colouring machine from the manufacturer, to have the same image and operate under the trade name, pay a franchise fee, contribute to common advertising and ensure the confidentiality of the operating manual prepared by the franchisor.

Les franchisés sont tenus d'acheter les bonbons, le liquide et la machine à colorer au fabricant, d'avoir la même présentation et de travailler sous la même enseigne, de payer une redevance, de contribuer aux campagnes de publicité communes et de respecter le caractère confidentiel du manuel de fonctionnement fourni par le franchiseur.


I am happy to share with the hon. member the initiatives we have taken with the Canadian Advertising Council and its study called ``Colour Your Money'', which shows that with sensitivity, good hiring practices and with the kind of publicity one would like to put out in our advertising milieu, diversity can be a very profitable business because one feels at home and welcome in the environment.

C'est avec plaisir que j'informerai la députée des initiatives que nous avons prises avec le Canadian Advertising Council et son étude, Colour Your Money, qui montre qu'avec sensibilité, de bonnes pratiques d'embauche et le genre de pratiques publicitaires que devraient adopter les milieux de la publicité, la diversité peut très bien être une entreprise rentable parce que les gens se sentent chez eux et bienvenus.


w