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Assets and Data Management Division
Consulting Services Division
Data Management Division
Division manager
Division superintendent
Divisional manager
Front office manager
Manage different activities across the rooms division
Organise rooms division duties
PK1
Pipeline division manager
Pipeline division supervisor
Pipeline route manager
Pipeline route supervisor
Reception manager
Rooms and reservations manager
Rooms division manager
Terminology Data Management Division

Traduction de «Data Management Division » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
Data Management Division | PK1

Division Gestion des données | PK1


Data Management Division [ PK1 ]

Division Gestion des données [ PK1 ]


Data Management Division

Division de la gestion des données


coordinate activities across rooms' division in hospitality | organise rooms division duties | coordinate activities across hospitality rooms division | manage different activities across the rooms division

coordonner les activités du personnel hôtelier | gérer les activités entre les différents secteurs | coordonner les activités des membres du personnel hôtelier | coordonner les activités entre les différents secteurs


pipeline division manager | pipeline route supervisor | pipeline division supervisor | pipeline route manager

gestionnaire du transport par conduites


front office manager | reception manager | rooms and reservations manager | rooms division manager

directeur des services d’hébergement | responsable des chambres | responsable de l’hébergement | responsable des services d’hébergement


Consulting Services Division [ Terminology Data Management Division ]

Division des services-conseils [ Division de la Gestion des fonds ]


Assets and Data Management Division

Division de la gestion des biens et des données


division manager | divisional manager

directeur de division | directeur divisionnaire


division superintendent | divisional manager

chef d'arrondissement
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
This study, entitled Maritime Information Management and Data Exchange Study (MIMDEX), was conducted by Montage DMC, a division of ATT Canada.

Cette étude portant sur le Système de gestion de l’information maritime et de partage des données (le MIMDEX), a été confiée à Montage DMC, une division d’ATT Canada.


Program of Ontario: Gary Cooper, Executive Director; From the Canadian Institute for Health Information: Daria Parsons, Manager, Clinical Data Services; From The Mutual Group: Robert Astley, President and Chief Executive Officer; Anne Côté-Kennedy, Director, Communications for the Canadian Customer Business Unit; From the University of Western Ontario: Dr. Bhagirath Singh, Professor and Chair; From Health Canada: Sandra St. Germain, Chief, Canada Health Act, Compliance and Administration, Health Insurance Division and Chair, Coordina ...[+++]

De la " Canadian Institute for Health Information " : Daria Parsons, gestionnaire, Services de données cliniques. Du Groupe La Mutuelle : Robert Astley, président et directeur général; Anne Côté-Kennedy, directrice générale, Communications, Unité du marché canadien.


The DFO’s primary role was said to be in detection; the Arctic Research Division collects data on contaminants from community-harvested animals and fish, and passes information on possible risks to human health to Health Canada, northern health boards, and co-management boards.

Le rôle principal du MPO avait trait à la détection; la Division de la recherche sur l’Arctique recueille des données sur les contaminants en examinant des animaux et poissons pris par des membres de la collectivité, puis communique l’information sur les risques possibles pour la santé humaine à Santé Canada, aux régies de la santé du Nord et aux conseils de cogestion.


Mr. André Girard (Manager, External Communications and Media Relations, Policy Initiatives and Communications Division, Policy Sector, Office of the Superintendent of Financial Institutions): We just have the data for the last year.

M. André Girard (directeur, Communications externes et relations avec les médias, Division des initiatives de politiques et des communications, Secteur des politiques, Bureau du surintendant des institutions financières): Nous n'avons de données que pour l'an dernier.


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21. Believes that the long-term governance and management structure of GNSS should address the division of tasks and responsibilities between the Commission, the GSA and the European Space Agency (ESA), as well as other relevant issues, such as appropriate cost-sharing, the revenue-sharing mechanism, the liability regime, pricing policy and the possible involvement and contribution of the private sector in the GNSS programmes; calls, in this context, on the Commission to make swift progress with the ongoing reflection on future governance schemes for the operation of the sys ...[+++]

21. considère que la structure d'administration et de gestion à long terme du GNSS doit définir la division des tâches et des responsabilités entre la Commission, l'Agence du GNSS européen et l'Agence spatiale européenne et régler d'autres questions importantes, telles qu'un partage judicieux des coûts, le mécanisme de partage des recettes, le système de responsabilité, la politique de tarification ainsi que la participation et la contribution éventuelles du secteur privé aux programmes GNSS; invite la Commission, dans ce contexte, à avan ...[+++]


21. Believes that the long-term governance and management structure of GNSS should address the division of tasks and responsibilities between the Commission, the GSA and the European Space Agency (ESA), as well as other relevant issues, such as appropriate cost-sharing, the revenue-sharing mechanism, the liability regime, pricing policy and the possible involvement and contribution of the private sector in the GNSS programmes; calls, in this context, on the Commission to make swift progress with the ongoing reflection on future governance schemes for the operation of the sys ...[+++]

21. considère que la structure d'administration et de gestion à long terme du GNSS doit définir la division des tâches et des responsabilités entre la Commission, l'Agence du GNSS européen et l'Agence spatiale européenne et régler d'autres questions importantes, telles qu'un partage judicieux des coûts, le mécanisme de partage des recettes, le système de responsabilité, la politique de tarification ainsi que la participation et la contribution éventuelles du secteur privé aux programmes GNSS; invite la Commission, dans ce contexte, à avan ...[+++]


21. Believes that the long-term governance and management structure of GNSS should address the division of tasks and responsibilities between the Commission, the GSA and the European Space Agency (ESA), as well as other relevant issues, such as appropriate cost-sharing, the revenue-sharing mechanism, the liability regime, pricing policy and the possible involvement and contribution of the private sector in the GNSS programmes; calls, in this context, on the Commission to make swift progress with the ongoing reflection on future governance schemes for the operation of the sys ...[+++]

21. considère que la structure d'administration et de gestion à long terme du GNSS doit définir la division des tâches et des responsabilités entre la Commission, l'Agence du GNSS européen et l'Agence spatiale européenne et régler d'autres questions importantes, telles qu'un partage judicieux des coûts, le mécanisme de partage des recettes, le système de responsabilité, la politique de tarification ainsi que la participation et la contribution éventuelles du secteur privé aux programmes GNSS; invite la Commission, dans ce contexte, à avan ...[+++]


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