Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
D Air CFG
D Air FR
D Air PG&T
D Air PPD
D Air Rdns & Plans
D Air Sim & Trg
D Air Sp
Director Air Contracted Force Generation
Director Air Force Readiness
Director Air Personnel Generation and Training
Director Air Personnel Production and Development
Director Air Readiness and Plans
Director Air Simulation and Training
Director Air Support

Traduction de «Director Air Contracted Force Generation » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
Director Air Simulation and Training [ D Air Sim & Trg | Director Air Contracted Force Generation | D Air CFG ]

Directeur - Simulation et instruction (Air) [ DSI Air | Directeur - Production à contrat de la force (Air) | DPCF Air ]


Director Air Support [ D Air Sp | Director Air Personnel Production and Development | D Air PPD | Director Air Personnel Generation and Training | D Air PG&T ]

Directeur - Soutien (Air) [ D Sout Air | Directeur - Production et perfectionnement du personnel (Air) | D PPP Air | Directeur - Production et instruction du personnel (Air) | DPIP Air ]


Director Air Readiness and Plans [ D Air Rdns & Plans | Director Air Force Readiness | D Air FR ]

Directeur - Disponibilité opérationnelle et plans (Air) [ DDOP Air | Directeur - Disponibilité opérationnelle (Air) | DDO AIR ]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
The following list identifies the organizations/positions to which the NGFC SOR was sent for review and concurrence: vice chief of defence staff, VCDS, Chief of Programme, Director Defence Programme Coordination; Chief of the Land Staff, Director of Land Requirements; Assistant Deputy Minister, Information Management, Director General Information Management Project Delivery; Assistant Deputy Minister, Infrastructure and Environment, Director General Realty Policy and Plans; Assistant Deputy Minister, Materiel, Director General Aerospace Equipment Program Management; VCDS, Chief of Defence Intelligence, J2 Plans and Development; Canadian Special Operations Forces Command; Canadian Expeditionary Force Command; Canada Command; Chief o ...[+++]

Voici la liste des organisations et des personnes qui ont reçu l’EBO CNG aux fins d’examen et d’approbation: Vice-chef d'état-major de la Défense, VCEMD, chef de programme, directeur Coordination du programme de la Défense; Chef d'état-major de l'Armée de terre, directeur Besoins en ressources terrestres; Sous ministre adjoint, Gestion de l’information, directeur général Réalisation de projets, Gestion de l'information; Sous ministre adjoint, Infrastructure et environnement, directeur général Politiques et planification immobilière ...[+++]


However, I am now solely responsible for air-related force generation and force development activities.

Cependant, je suis maintenant le seul responsable de la mise sur pied de la force aérienne et des activités d'accroissement de la force.


As the Chief of the Air Staff and Commander of Canada's air force, I am responsible for what we call ``force generation'' of air capabilities.

À titre de chef d'état-major de la Force aérienne et de Commandant de la Force aérienne du Canada, je suis responsable de ce qu'on appelle la « mise sur pied d'une force » quant aux capacités aériennes.


24. Notes the fact that EU battlegroups have never yet been deployed and considers that their existence will be difficult to justify over time; stresses that they constitute an important tool for timely force generation, training and rapid reaction; welcomes the decision to address this issue during the December Summit; is convinced that the EU should dispose of high-readiness standing battle forces, with land, air, naval, cyber and special forces components and a high level of ambition; underlines the fact that EU battlegroups sh ...[+++]

24. constate que les groupements tactiques de l'Union n'ont jamais été déployés et estime que leur existence sera difficile à justifier à terme; souligne qu'ils sont un instrument important pour permettre la constitution, l'entraînement et la réaction rapide des forces en temps utile; salue la décision d'aborder cette question lors du sommet de décembre; est convaincu que l'Union européenne devrait disposer de forces de combat permanentes à réaction ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
24. Notes the fact that EU battlegroups have never yet been deployed and considers that their existence will be difficult to justify over time; stresses that they constitute an important tool for timely force generation, training and rapid reaction; welcomes the decision to address this issue during the December Summit; is convinced that the EU should dispose of high-readiness standing battle forces, with land, air, naval, cyber and special forces components and a high level of ambition; underlines the fact that EU battlegroups sh ...[+++]

24. constate que les groupements tactiques de l'Union n'ont jamais été déployés et estime que leur existence sera difficile à justifier à terme; souligne qu'ils sont un instrument important pour permettre la constitution, l'entraînement et la réaction rapide des forces en temps utile; salue la décision d'aborder cette question lors du sommet de décembre; est convaincu que l'Union européenne devrait disposer de forces de combat permanentes à réaction ...[+++]


60. Emphasises the numerous obstacles that have been identified to the rapid deployment of civil missions; calls on the Member States to encourage their Justice and Interior Ministries to take due responsibility in this area; supports the Council's efforts to facilitate the secondment and deployment of qualified, appropriately trained and gender-balanced civilian personnel (through the adoption of national strategies and common standards, improvements to the force generation process and pre-deployment training, a revised concept of civilian response teams (CRTs)) and the rapid provision of equipment for new civil missions (by means of ...[+++]

60. souligne les nombreux obstacles au déploiement rapide des missions civiles qui ont été identifiés; appelle les États membres à mobiliser leurs ministères de la justice et de l'intérieur afin qu'ils prennent leurs responsabilités dans ce domaine; soutient, à ce titre, les efforts du Conseil visant à faciliter la mise à disposition et le déploiement de personnels civils qualifiés, convenablement formés et respectant l'égalité des genres (grâce à l'adoption de stratégies nationales et de normes communes, à l'amélioration du processus de génération de forces et de la ...[+++]


59. Emphasises the numerous obstacles that have been identified to the rapid deployment of civil missions; calls on the Member States to encourage their Justice and Interior Ministries to take due responsibility in this area; supports the Council’s efforts to facilitate the secondment and deployment of qualified, appropriately trained and gender-balanced civilian personnel (through the adoption of national strategies and common standards, improvements to the force generation process and pre-deployment training, a revised concept of civilian response teams (CRTs)) and the rapid provision of equipment for new civil missions (by means of ...[+++]

59. souligne les nombreux obstacles au déploiement rapide des missions civiles qui ont été identifiés ; appelle les États membres à mobiliser leurs ministères de la justice et de l'intérieur afin qu'ils prennent leurs responsabilités dans ce domaine ; soutient, à ce titre, les efforts du Conseil visant à faciliter la mise à disposition et le déploiement de personnels civils qualifiés, convenablement formés et respectant l'égalité des genres (grâce à l'adoption de stratégies nationales et de normes communes, à l'amélioration du processus de génération de forces et de la ...[+++]


60. Emphasises the numerous obstacles that have been identified to the rapid deployment of civil missions; calls on the Member States to encourage their Justice and Interior Ministries to take due responsibility in this area; supports the Council's efforts to facilitate the secondment and deployment of qualified, appropriately trained and gender-balanced civilian personnel (through the adoption of national strategies and common standards, improvements to the force generation process and pre-deployment training, a revised concept of civilian response teams (CRTs)) and the rapid provision of equipment for new civil missions (by means of ...[+++]

60. souligne les nombreux obstacles au déploiement rapide des missions civiles qui ont été identifiés; appelle les États membres à mobiliser leurs ministères de la justice et de l'intérieur afin qu'ils prennent leurs responsabilités dans ce domaine; soutient, à ce titre, les efforts du Conseil visant à faciliter la mise à disposition et le déploiement de personnels civils qualifiés, convenablement formés et respectant l'égalité des genres (grâce à l'adoption de stratégies nationales et de normes communes, à l'amélioration du processus de génération de forces et de la ...[+++]


Col. Boyer: The office of the director of air-force generated contracts, D Air CFG.

Le col Boyer : Celui du directeur de la mise sur pied à contrat de la force (Air), DMSPCF Air.


His staff tours include Directorate of the Air Requirements in Ottawa, Special Assistant to the Vice Chief of the Defence Staff, and at 1 Canadian Air Division in Winnipeg as Deputy Commander Force Generation.

Les postes d'état-major qu'il a occupés comprennent celui d'adjoint spécial au vice- chef d'état-major de la Défense responsable de la Direction — Besoins en ressources aériennes, à Ottawa, ainsi que celui de commandant adjoint — mise sur pied de la force de la 1 Division aérienne du Canada.




datacenter (1): www.wordscope.fr (v4.0.br)

'Director Air Contracted Force Generation' ->

Date index: 2022-12-03
w