Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
CFRETS
DGEFP
Director of canadian vocational training
Directors General of Vocational Training
Directors-General for Vocational Training
Job training director
Occupational training director
Vocational education director
Vocational training director

Traduction de «Directors-General for Vocational Training » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
Directors-General for Vocational Training

Directeurs généraux de la formation professionnelle


Directors General of Vocational Training

Directeurs généraux de la formation professionnelle


director of canadian vocational training

directeur de la formation professionnelle au Canada


job training director [ vocational training director | occupational training director | vocational education director ]

directeur de la formation professionnelle [ directrice de la formation professionnelle ]


Delegation-General for Employment and Vocational Training | DGEFP [Abbr.]

Direction générale de l'emploi et de la formation professionnelle | DGEFP [Abbr.]


Canadian Forces Recruiting, Education and Training System [ CFRETS | Director General Recruiting, Education and Training | Canadian Forces Recruiting, Training and Education System ]

Service du recrutement, de l'éducation et de l'instruction des Forces canadiennes [ SREIFC | Directeur général - Recrutement, éducation et instruction | Système de recrutement, instruction et éduction des Forces canadiennes ]


OPET Ordinance of 27 April 2006 on the Minimum Requirements for General Education in Vocational Education and Training

Ordonnance de l'OFFT du 27 avril 2006 concernant les conditions minimales relatives à la culture générale dans la formation professionnelle initiale
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
At the European level the existing platforms such as Directors General for Vocational Training (DGVT) and Advisory Committee for Vocational Training (ACVT) as well as relevant EU programmes will be used to support the design and delivery of agreed actions.

Au niveau européen, les actions convenues seront mises au point et exécutées avec le concours des groupes d’experts existants, tels que les directeurs généraux de la formation professionnelle (DGFP) et le comité consultatif pour la formation professionnelle (CCFP), ainsi que des programmes concernés de l’Union.


The Directors-General for Vocational Training (DGVT), the European Social Partners and the Advisory Committee for Vocational Training (ACVT) should continue to play an active role in the governance of the Copenhagen process.

Les directeurs généraux de la formation professionnelle (DGVT), les partenaires sociaux européens et le comité consultatif pour la formation professionnelle (CCFP) devraient continuer à jouer un rôle actif dans la gouvernance du processus de Copenhague.


NOTES the relevant activities already under way in a number of Community agencies, for example CEDEFOP and the European Training Foundation, informal fora at Community level, for example, the meetings of the Directors General for Vocational Training, the existing Fora on Transparency and Quality, as well as within relevant international organisations and stresses the need for complementarity between them;

RELÈVE les activités pertinentes qui sont déjà menées dans un certain nombre d'agences communautaires, par exemple le CEDEFOP et la Fondation européenne pour la formation, dans les enceintes informelles au niveau de la Communauté, par exemple les réunions des Directeurs généraux de la formation professionnelle, les forums existants sur la transparence et sur la qualité, ainsi qu'au sein des organisations internationales compétentes et il souligne qu'elles doivent être complémentaires;


Following discussions among the Directors-General for Vocational Training (DGVT) and within the Advisory Committee for Vocational Training (ACVT).

À la suite des discussions qui ont eu lieu entre les directeurs généraux de la formation professionnelle (DGVT) ainsi qu'au sein du comité consultatif pour la formation professionnelle (CCFP).


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
1. The Committee shall be chaired by the Director-General in charge of Vocational Training at the Commission or, where he or she is prevented from so doing, by one of the Directorate-General's directors to be nominated by the Director General.

1. Le comité est présidé par le directeur général chargé de la formation professionnelle à la Commission ou, en cas d'empêchement, par l'un des directeurs de cette direction générale, que le directeur général désigne.


The Committee is chaired by the Director-General in charge of vocational training at the Commission.

Le comité est présidé par le directeur général chargé de la formation professionnelle à la Commission.


The conference on "Valorising good products and experiences in educational and vocational training in an enlarged Europe" is being organised by the vocational training directorate of the Commission's Directorate-General for Education and Culture, with the support of a scientific committee of European experts.

La conférence organisée sur le thème "Valoriser les bons produits et expériences dans le domaine de l'enseignement et de la formation professionnelle dans une Europe élargie" est organisée par la direction générale Éducation et culture de la Commission, avec le soutien d'un comité scientifique composé d'experts européens.


Its Bureau will comprise Roberto Carneiro (President of Televisao Independente S.A., Portugal), John Coolahan (Professor at St Patrick's College, University of Maynooth, Ireland), David Marsden (Professor at the London School of Economics), Martin Twardy (Director of the Vocational Training Research Institute, University of Cologne) and Mrs Anna Maria Ginevra Conti Odorisio (Professor of the History of Feminine Issues at the Faculty of Political Sciences, University of Luiss, Italy).

Font partie du bureau du groupe : MM. Roberto CARNEIRO (Président de la Televisao Independente S.A., Portugal), John COOLAHAN (Professeur au St Patrick's College, Université de Maynooth, Irlande), David MARSDEN (Professeur à la London School of Economics), Martin TWARDY (directeur de l'Institut de Recherche sur la Formation professionnelle à l'Université de Cologne) et Mme Anna Maria Ginevra Conti Odorisio (professeur d'histoire des questions féminines à la Faculté des sciences politiques de l'université Luiss, Italie).


The Executive Bureau will comprise Roberto Carneiro (President of Televisao Independente S.A., Portugal), John Coolahan (Professor at St Patrick's College, University of Maynooth, Ireland), David Marsden (Professor at the London School of Economics), Martin Twardy (Director of the Vocational Training Research Institute at the University of Cologne) and Mrs Anna Maria Ginevra Conti Odorisio (Professor of the History of Feminine Issues at the Faculty of Political Sciences at the University of Luiss, Italy).

MM. Roberto CARNEIRO (Président de la Televisao Independente S.A., Portugal), John COOLAHAN (Professeur au St Patrick's College, Université de Maynooth, Irlande), David MARSDEN (Professeur à la London School of Economics), Martin TWARDY (directeur de l'Institut de Recherche sur la Formation professionnelle à l'Université de Cologne) et Mme Anna Maria Ginevra Conti Odorisio (professeur d'histoire des questions féminines à la Faculté des sciences politiques de l'université Luiss, Italie), forment le bureau.


6. The Council emphasizes the importance of vocational education and training policies along the lines indicated above and agrees that Member States' policies should include the following aims, in line with national systems and traditions: (a) promoting investment in vocational education and training which will specifically lead to relevant, recognized or validated qualifications; (b) developing close links between school-based and enterprise-based vocational training, as coherent vocational education and training programmes in schoo ...[+++]

6. Le Conseil souligne l'importance des politiques de formation professionnelle des jeunes établies selon les principes généraux indiqués ci-dessus et estime que les politiques des Etats membres devraient viser les objectifs suivants, en tenant compte des systèmes et des traditions existant au niveau national : a) promouvoir l'investissement dans des formations professionnelles visant spécifiquement à l'acquisition de qualifications utiles, reconnues ou validées ; b) promouvoir des liens étroits entre la formation professionnelle acquise à l'école et la formation professionn ...[+++]




datacenter (1): www.wordscope.fr (v4.0.br)

'Directors-General for Vocational Training' ->

Date index: 2023-01-30
w