Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Compartment mechanical refrigerator car
Cooling wagon
End bunker refrigerated rail-car
End bunker refrigerated truck
Mechanical reefer
Mechanical refrigeration car
Mechanical refrigerator car
Mechanically refrigerated rail-car
Mechanically refrigerated truck
Mechanically-refrigerated rail-car
Mechanically-refrigerated wagon
Overhead bunker refrigerated rail-car
Refrigerated rail-car
Refrigerated truck
Refrigerator car

Traduction de «Mechanically-refrigerated rail-car » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
mechanically-refrigerated wagon [ mechanical reefer | mechanical refrigeration car | mechanical refrigerator car | mechanically-refrigerated rail-car | cooling wagon ]

wagon frigorifique [ wagon frigo ]


mechanically refrigerated rail-car | mechanically refrigerated truck | refrigerator car

wagon frigorifique


end bunker refrigerated rail-car | end bunker refrigerated truck

wagon réfrirant à bac d'extrémi


refrigerated rail-car | refrigerated truck

wagon réfrigérant


overhead bunker refrigerated rail-car

wagon réfrigérant à bac plafonnier


end bunker refrigerated rail-car

wagon réfrigérant à bac d'extrémité


mechanical refrigerator car | mechanical refrigeration car

wagon frigorifique


compartment mechanical refrigerator car

wagon frigorifique à cloisons mobiles
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Are you saying the assets you're talking about—the rail cars, which I assume are the biggest assets—have a useful life of only three to five years, or is this a tax mechanism you want, to increase the competitiveness of the industry?

Cherchez-vous à nous dire que les actifs dont vous parlez—c'est-à-dire les wagons, qui, selon moi, sont les actifs les plus importants—ont une durée de vie de trois à cinq ans seulement, ou que vous cherchez à obtenir un mécanisme d'imposition pour accroître la compétitivité de l'industrie?


If a roller, or rolling car, or car in transit is sold F.O.B. shipping point, the buyer will be deemed to assume only the lowest authorized all rail freight charges applicable between the point of origin and the destination stated in the contract of purchase, together with car rental, refrigeration and heater charges, if any; provided that the kind and extent of the protective service required by the shipper’s instructions to the carriers are specified in the contract.

Si une wagonnée en marche ou une wagonnée en transit est vendue F.A.B. au point d’expédition, l’acheteur n’assume que le plus faible fret ferroviaire autorisé qui est applicable entre le point d’origine et le point de destination mentionnés dans le contrat d’achat, ainsi que la location du wagon et les dépenses de réfrigération ou de chauffage, s’il y a lieu.


But if sold F.O.B. shipping point, the buyer assumes only the lowest authorized all rail freight charges applicable between the point of origin and the destination stated in the contract of purchase, together with car rental, refrigeration and heater charges, or diversion or reconsignment charges, that would not have accrued had the car been originally shipped direct to the destination provided in the contract of purchase.

Toutefois, si le produit fait l’objet d’une vente F.A.B. au point d’expédition, l’acheteur n’assume que le plus faible fret ferroviaire autorisé, qui s’applique entre le point d’origine et le point de destination mentionnés dans le contrat d’achat, ainsi que les frais de location du wagon et les dépenses de réfrigération ou de chauffage, s’il y a lieu, et si le contrat spécifie la nature et l’étendue des mesures de conservation qu’exige l’expéditeur du transporteur. Par contre, l’acheteur n’est pas réputé avoir assumé les frais de magasinage, d’entreposage, de consignation, de réfrigération ou de chauffage, ni les frais de nouvelle consi ...[+++]


Question No. 894 Mr. François Choquette: With regard to VIA Rail passengers with reduced mobility: (a) how many anchoring mechanisms are currently installed per railway car to accommodate persons with reduced mobility; (b) does VIA Rail have a policy on accommodating people with reduced mobility and, if so, what is it; (c) does VIA Rail keep a file concerning accessibility requests for persons with reduced mobility and, if so, how many requests does it receive on average per (i) day, (ii) week, (iii) month, (iv) year; (d) how many accessibility requests for persons with reduced mobility have been received over the past five years; (e ...[+++]

Question n 894 M. François Choquette: En ce qui concerne les voyageurs à mobilité réduite dans les trains de VIA Rail: a) combien y-a-t-il, à ce jour, d’encrage par wagon pour accueillir des personnes à mobilité réduite; b) existe-t-il une politique au sein de VIA Rail concernant l’accommodation des personnes à mobilité réduite et, si oui, quelle est-elle; c) VIA Rail détient-elle un répertoire des demandes concernant l’accessibilité des personnes à mobilité réduite et, si oui, combien y a-t-il de demandes en moyenne par (i) jour, (ii) semaine, (iii) mois, (iv) année; d) combien y a-t-il eu de demandes concernant l’accessibilité des p ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
But beyond its rail network, CN has switching yards, maintenance facilities, electrical shops, locomotives, refrigerated rail cars, buildings with elevators and heat-control systems, containers, lift cranes and specialized work equipment.

Mais, outre son réseau ferroviaire, le CN possède des triages, des installations d'entretien, des ateliers d'entretien électrique, des locomotives, des wagons frigorifiques, des immeubles munis de monte-charges, d'ascenseurs et de systèmes de commande de la température, des conteneurs, des grues de levage ainsi que de l'équipement spécialisé.




datacenter (1): www.wordscope.fr (v4.0.br)

'Mechanically-refrigerated rail-car' ->

Date index: 2023-01-20
w