Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
General secondary school teacher
High school physical education teacher
High school teacher
ICT teacher secondary school
Physical education secondary-school teacher
Physical education teacher secondary school
Physics teacher
Physics teacher in high school
Physics teacher secondary school
Secondary school computing teacher
Secondary school physical education tutor
Secondary school teacher
Secondary school teacher of physical education
Secondary school teacher training course
Secondary school vocational teacher
Teacher of ICT in secondary schools
Teacher of physics in high school
Teacher-adviser
Training course for secondary school teachers
Vocational high school teacher
Vocational secondary school teacher

Traduction de «Physics teacher secondary school » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
physics teacher | teacher of physics in high school | physics teacher in high school | physics teacher secondary school

professeur de physique-chimie | professeure de physique-chimie | professeur de physique/professeure de physique | professeur de physique-chimie/professeure de physique-chimie


secondary school physical education tutor | secondary school teacher of physical education | high school physical education teacher | physical education teacher secondary school

professeur d’EPS/professeure d’EPS | professeure d’EPS | professeur d’éducation physique et sportive/professeure d’éducation physique et sportive | professeur d’EPS


high school information and communication technology teacher | secondary school computing teacher | ICT teacher secondary school | teacher of ICT in secondary schools

professeur d’informatique | professeur d’informatique/professeure d’informatique | professeure d’informatique


vocational high school teacher [ vocational secondary school teacher | secondary school vocational teacher ]

professeur d'enseignement professionnel au niveau secondaire [ professeure d'enseignement professionnel au niveau secondaire | professeur de formation professionnelle au niveau secondaire | professeure de formation professionnelle au niveau secondaire ]


physical education secondary-school teacher

professeur d'éducation physique dans une école secondaire [ professeure d'éducation physique dans une école secondaire ]


high school teacher [ secondary school teacher ]

enseignant au niveau secondaire [ enseignante au niveau secondaire | professeur d'école secondaire | professeure d'école secondaire | professeur au niveau secondaire | professeure au niveau secondaire ]


secondary school teacher training course | training course for secondary school teachers

formation des professeurs de l'enseignement secondaire


teacher-adviser(secondary school)

professeur-surveillant(du cycle secondaire)


general secondary school teacher

professeur d'enseignement général de collège | PEGC [Abbr.]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
The ratio of students to on-line computers is steadily improving but there is cause for concern regarding ICT training of teachers since nearly half of all secondary school teachers have still not received any training even though the use of computers by teachers is steadily rising. In general, there is little attention on the gender dimension of lifelong learning, and especially on e-learning.

Le rapport étudiants/ordinateurs connectés s'améliore de manière constante, mais la formation des enseignants en TIC est source de préoccupation car près de la moitié de l'ensemble des enseignants du secondaire n'a encore reçu aucune formation, même si l'utilisation des ordinateurs par les enseignants est en hausse constante. D'une façon générale, la dimension du genre dans l'éducation et la formation tout au long de la vie, et en particulier l'e-learning, ne retiennent guère l'attention.


In secondary schools, including both lower secondary and upper secondary levels, there were 3.6 million teachers, of which 64% (2.3 million) were female.

Dans les établissements du secondaire, qui incluent tant le premier cycle que le deuxième cycle de l'enseignement secondaire, on comptait 3,6 millions d'enseignants, dont 64% (2,3 millions) étaient des femmes.


World Teachers' Day - Women teachers largely over-represented in primary education in the EU - Almost 40% of secondary school teachers had reached the age of 50 // Brussels, 4 October 2016

Journée mondiale des enseignants - Dans l'UE, les enseignantes sont largement surreprésentées dans le niveau primaire - Quasiment 40% des enseignants du secondaire ont atteint 50 ans // Bruxelles, le 4 octobre 2016


This annual Eurydice report is published to coincide with World Teachers' Day (5 October); it contains a comparative overview of salaries for full time, fully qualified teachers and school heads at pre-primary, primary, lower secondary and upper secondary education levels. It covers 33 European countries (EU Member States apart from Bulgaria, as well as Iceland, Liechtenstein, Montenegro, the Former Yugoslav Republic of Macedonia, ...[+++]

Ce rapport Eurydice annuel est publié à l'occasion de la Journée mondiale des enseignants (5 octobre). Il contient un aperçu comparatif des salaires des enseignants et des chefs d'établissement dûment qualifiés exerçant à temps plein aux niveaux préprimaire, primaire, secondaire inférieur et secondaire supérieur dans 33 pays (les États membres de l'UE sauf la Bulgarie, ainsi que l'Islande, le Liechtenstein, l'ancienne République yougoslave de Macédoine, le Monténégro, la Norvège et la Turquie).


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
I would like to congratulate Matthew and these fine young students on their contributions to Parliament and our country and thank their teachers and all who entered my contest from Gladstone Secondary School, Eric Hamber Secondary School, Windermere Secondary School, and Sir Charles Tupper Secondary School in Vancouver.

J'aimerais féliciter Matthew et ses camarades remarquables de leurs contributions au Parlement et à notre pays, et remercier leurs enseignants ainsi que tous les participants au concours, qui provenaient des écoles secondaires Gladstone, Eric Hamber, Windermere et Sir Charles Tupper, à Vancouver.


Encourage and support initiatives for all the stakeholders involved (teachers, parents, schools, clubs, educators, etc.) at the appropriate levels aimed at promoting appropriate motor skills and physical activities.

d'encourager et de soutenir les initiatives ciblant tous les acteurs concernés (enseignants, parents, écoles, clubs, éducateurs, etc.) aux niveaux appropriés et destinées à favoriser le développement de la motricité et la pratique d'activités physiques appropriées:


(Return tabled) Question No. 422 Ms. Kirsty Duncan: With respect to nutrition in child and adolescent populations in Canada: (a) does government policy include recognition and acceptance of the principle that Canada’s children and adolescents are entitled to nutritious food (i) regardless of where they live, (ii) regardless of their family income, (iii) particularly when economic forces undermine efforts by parents and caregivers to ensure healthy eating; (b) given that the 1992 World Declaration on Nutrition, to which Canada was a signatory, states that access to nutritionally adequate and safe food is a right of each individual, what sp ...[+++]

(Le document est déposé) Question n 422 Mme Kirsty Duncan: En ce qui concerne la nutrition chez les enfants et les adolescents au Canada: a) la politique du gouvernement prévoit-elle la reconnaissance et l’acceptation du principe voulant que les enfants et les adolescents canadiens ont droit à des aliments nutritifs (i) peu importe l’endroit où ils vivent, (ii) peu importe leur revenu familial, (iii) particulièrement lorsque des forces économiques entravent les efforts des parents pour assurer de saines habitudes alimentaires; b) compte tenu du fait que la Déclaration mondiale sur la nutrition de 1992, dont le Canada est signataire, stipule que ...[+++]


strengthening of primary and intermediate level education through provision of teaching and learning materials, for over 15,000 schools, furniture for 3,000 primary schools, and comprehensive rehabilitation of 150 schools. training of 50,000 primary school teachers and 30,000 secondary school teachers.

renforcement des systèmes d’enseignement primaire et intermédiaire grâce à la fourniture de matériel scolaire et didactique à plus de 15 000 écoles, à la fourniture de mobilier à 3 000 écoles primaires et à la réhabilitation en profondeur de 150 écoles ; formation de 50 000 enseignants pour le réseau primaire et de 30 000 enseignants pour le réseau secondaire.


20% of teachers in Finland have basic skills and in England 68% of primary school teachers and 66% of secondary school teachers were confident about their capabilities.

En Finlande, 20 % des enseignants disposent des compétences de base. En Angleterre, 68 % des enseignants du primaires et 66 % des enseignants du secondaire seraient confiants dans leur capacités.


Dr. Stavros Naxakis is a chemistry and physics teacher at Vaughan Secondary School.

Stavros Naxakis est professeur de chimie et de physique à l'école secondaire Vaughan.


w