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Administrative error
Anonymous service-related fault
Appraise for faults in the vehicle's electric system
Fail-safe system
Fault detection
Fault finding
Fault localization
Fault location
Fault tolerant computer
Fault tracing
Fault tracking
Fault-tolerant computer
Fault-tolerant computer system
Fault-tolerant system
Faultless divorce
Inspect for faults in a vehicle's electric system
Inspect for faults in the vehicle's electric system
Inspecting for faults in the vehicle's electric system
No fault
No fault insurance
No-fault
No-fault automobile insurance
No-fault based divorce
No-fault divorce
No-fault insurance
No-fault liability insurance
Non-fault based divorce
Non-fault divorce
Nonstop computer
Official error
PIP
Personal injury protection
Related faults
Resilient system
Service error
Service-related fault
Strike-slip fault
Tear fault
Transcurrent fault
Trouble detection
Trouble finding
Trouble locating
Trouble location
Wrench fault

Traduction de «Related faults » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous




administrative error | official error | service error | service-related fault

faute administrative | faute de service | faute de service public


anonymous service-related fault

faute de service anonyme | faute du service


fault localization [ fault detection | fault location | fault finding | fault tracking | fault tracing | trouble detection | trouble location | trouble locating | trouble finding ]

localisation des dérangements [ détection des dérangements | recherche des dérangements | repérage de dérangements | localisation des défauts | détection de défauts ]


no-fault insurance | no fault insurance | no fault | no-fault | no-fault automobile insurance | personal injury protection | PIP | no-fault liability insurance

assurance sans égard à la responsabilité | assurance sans égard à la faute | no-fault


appraise for faults in the vehicle's electric system | inspect for faults in a vehicle's electric system | inspect for faults in the vehicle's electric system | inspecting for faults in the vehicle's electric system

inspecter le circuit électrique d'un véhicule à la recherche de défauts | vérifier l'absence de défauts sur le circuit électrique d'un véhicule


strike-slip fault | wrench fault | tear fault | transcurrent fault

faille décrochante | faille de décrochement | faille coulissante


fault-tolerant system | fault tolerant computer | fault-tolerant computer | fail-safe system | fault-tolerant computer system | resilient system | nonstop computer

système à tolérance de pannes | système à tolérance de panne | système tolérant aux pannes | système tolérant aux fautes | système à tolérance aux pannes | système insensible aux pannes | système insensible aux défaillances | ordinateur à tolérance de panne | ordinateur tolérant aux pannes


no-fault divorce [ no-fault based divorce | non-fault divorce | non-fault based divorce | faultless divorce ]

divorce sans égard à la faute [ divorce sans faute ]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
2.4. All emission-related fault codes shall be consistent with Appendix 1 to Annex XI.

2.4. Tous les codes d’erreur liés aux émissions sont conformes à l’appendice 1 de l’annexe XI.


The KPIs should be related to the key activities in the provisioning cycle, covering all its stages, i.e. the ordering process, the delivery or provision of the service, the quality of service including faults and fault repair times, and migration by access seekers between different regulated wholesale inputs.

Les IPC devraient concerner les principales activités du cycle de fourniture et en couvrir toutes les phases, c’est-à-dire le processus de commande, la fourniture du service, la qualité du service, y compris les défaillances et les délais de réparation des défaillances, et la migration des demandeurs d’accès entre les différents intrants de gros réglementés.


2.4. All emission-related fault codes shall be consistent with Appendix 1 to Annex XI.

2.4. Tous les codes d’erreur liés aux émissions sont conformes à l’appendice 1 de l’annexe XI.


All emission related fault codes must be consistent with those described in section 6.8.5 of this Annex.

Tous les codes d’erreur liés aux émissions doivent être conformes à ceux décrits à la section 6.8.5 de la présente annexe.


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When a fault is registered, the manufacturer must identify the fault using an appropriate fault code consistent with those given in Section 6.3. of ISO DIS 15031-6 "Road vehicles - Communication between vehicle and external test equipment for emissions-related diagnostics - Part 6: Diagnostic trouble code definitions", relating to "emission related system diagnostic trouble codes".

Lorsqu'une erreur est enregistrée, le constructeur doit l'identifier en utilisant un code d'erreur approprié conforme à ceux figurant au point 6.3 de la norme ISO 15031-6 "Véhicules routiers - Communication entre un véhicule et un équipement externe pour le diagnostic relatif aux émissions - Partie 6: Définition des codes d'anomalie" concernant les "codes d'anomalie du système de diagnostic relatif aux émissions".


3. A comprehensive document describing all sensed components with the strategy for fault detection and MI activation (fixed number of driving cycles or statistical method), including a list of relevant secondary sensed parameters for each component monitored by the OBD system. A list of all OBD output codes and format used (with an explanation of each) associated with individual emission-related power-train components and individual non-emission related components, where monitoring of the component is used to determine MI activation.

3. Liste exhaustive de tous les composants contrôlés dans le cadre du dispositif de détection des erreurs et d'activation du MI (nombre fixe de cycles de conduite ou méthode statistique), y compris la liste des paramètres secondaires pertinents mesurés pour chacun des composants contrôlés par le système OBD; liste de tous les codes de sortie OBD et formats (accompagnée d'une explication pour chacun) utilisés pour les différents composants du groupe propulseur relatifs aux émissions ainsi que pour les différents composants non liés aux émissions, lorsque la surveillance du composant concerné intervient dans l'activation du MI.


A comprehensive document describing all sensed components with the strategy for fault detection and MI activation (fixed number of driving cycles or statistical method), including a list of relevant secondary sensed parameters for each component monitored by the OBD system. A list of all OBD output codes and format used (with an explanation of each) associated with individual emission related power-train components and individual non-emission related components, where monitoring of the component is used to determine MI activation.

Liste exhaustive de tous les composants contrôlés dans le cadre du dispositif de détection des erreurs et d'activation du MI (nombre fixe de cycles de conduite ou méthode statistique), y compris la liste des paramètres secondaires pertinents mesurés pour chacun des composants contrôlés par le système OBD; liste de tous les codes de sortie OBD et formats (accompagnée d'une explication pour chacun) utilisés pour les différents composants du groupe propulseur relatifs aux émissions ainsi que pour les différents composants non liés aux émissions, lorsque la surveillance du composant concerné intervient dans l'activation du MI.


When a fault is registered, the manufacturer must identify the fault using an appropriate fault code consistent with those given in Section 6.3. of ISO DIS 15031-6 "Road vehicles - Communication between vehicle and external test equipment for emissions-related diagnostics - Part 6: Diagnostic trouble code definitions", relating to "emission related system diagnostic trouble codes".

Lorsqu'une erreur est enregistrée, le constructeur doit l'identifier en utilisant un code d'erreur approprié conforme à ceux figurant au point 6.3 de la norme ISO 15031-6 "Véhicules routiers - Communication entre un véhicule et un équipement externe pour le diagnostic relatif aux émissions - Partie 6: Définition des codes d'anomalie" concernant les "codes d'anomalie du système de diagnostic relatif aux émissions".


All emission-related fault codes must be consistent with Section 6.5.3.4 of Appendix 1 to this Annex".

Tous les codes d'erreur liés aux émissions doivent être conformes au point 6.5.3.4 de l'appendice 1 de la présente annexe".


All emission-related fault codes must be consistent with ISO DIS 15031-6 (SAE J 2012, dated July 1996).

Tous les codes d'erreurs liés aux émissions doivent être conformes à la norme ISO DIS 15031-6 (SAE J 2012, datée de juillet 1996).


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