Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Assemblers lead hand
Assembly lead hand
Assembly mechanics-fitters lead hand
Lead machine operative
Leadingmachinist
Left hand thermocouple lead assembly
Left hand thermocouple lead assy
Lh thermocouple lead assembly
Lh thermocouple lead assy
Machine charge hand
Machinery assembly supervisor
Rh thermocouple lead assembly
Rh thermocouple lead assy
Right hand thermocouple lead assembly
Right hand thermocouple lead assy
Thermocouple lead assembly
Thermocouple lead assy

Traduction de «Right hand thermocouple lead assembly » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
Rh thermocouple lead assembly | Rh thermocouple lead assy | right hand thermocouple lead assembly | right hand thermocouple lead assy

segment droit


left hand thermocouple lead assembly | left hand thermocouple lead assy | Lh thermocouple lead assembly | Lh thermocouple lead assy

segment gauche


thermocouple lead assembly | thermocouple lead assy

segment de sortie et de raccordement


lead machine operative | leadingmachinist | machine charge hand | machinery assembly supervisor

superviseuse assemblage de machines | superviseur assemblage de machines | superviseur assemblage de machines/superviseuse assemblage de machines


assemblers lead hand

chef d'équipe d'assembleurs [ chef d'équipe de monteurs ]




assembly mechanics-fitters lead hand

chef de groupe de mécaniciens-monteurs
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
21. Reiterates its position that the review should preserve the independence of the Office of the High Commissioner for Human Rights (OHCHR) and opposes any attempts to upgrade the OHCHR to the same status as the other UN agencies as this could impact negatively on the funding and consequently on the independence; welcomes the recent appointment of a UN Secretary General Assistant on Human Rights who will lead the OHCHR office in New York; this new office will help strengthen contact, dialogue and transparency between the U ...[+++]

21. exprime de nouveau sa position selon laquelle le réexamen devrait préserver l'indépendance du Haut commissariat aux droits de l'homme et s'oppose à toute tentative de donner au HCDH le même statut qu'aux autres agences des Nations unies, dans la mesure où cette évolution pourrait avoir des incidences négatives sur son financement et, partant, sur son indépendance; salue la nomination récente d'un sous-secrétaire général aux droits de l'homme qui dirigera le bureau du HCDH de New York; estime que ce nouveau bureau aidera à renforcer les contacts, le dialogue et la transparence entre l'Assemblée ...[+++]


22. Reiterates its position that the review should preserve the independence of the Office of the High Commissioner for Human Rights (OHCHR) and opposes any attempts to upgrade the OHCHR to the same status as the other UN agencies as this could impact negatively on the funding and consequently on the independence; welcomes the recent appointment of a UN Secretary General Assistant on Human Rights who will lead the OHCHR office in New York; this new office will help strengthen contact, dialogue and transparency between the U ...[+++]

22. exprime de nouveau sa position selon laquelle le réexamen devrait préserver l'indépendance du Haut commissariat aux droits de l'homme et s'oppose à toute tentative de donner au HCDH le même statut qu'aux autres agences des Nations unies, dans la mesure où cette évolution pourrait avoir des incidences négatives sur son financement et, partant, sur son indépendance; salue la nomination récente d'un sous-secrétaire général aux droits de l'homme qui dirigera le bureau du HCDH de New York; estime que ce nouveau bureau aidera à renforcer les contacts, le dialogue et la transparence entre l'Assemblée ...[+++]


And in fact, it's the same assembly except that one is right-hand drive and one is left-hand.?

Et en fait, c'est le même assemblage sauf que l'un est pour la conduite à droite et l'autre la conduite à gauche.?


Second, recourse to Article 133 EC jointly with Article 175(1) EC is likewise not liable to undermine the Parliament’s rights because, although the first-mentioned article, read in conjunction with the first subparagraph of Article 300(3) EC, does not provide for consultation of that institution prior to the conclusion of an agreement in the area of commercial policy, the second article, on the other hand, does lead to such a result.

54 D’autre part, le recours conjoint aux articles 133 CE et 175, paragraphe 1, CE n’est pas davantage de nature à porter atteinte aux droits du Parlement puisque, si le premier de ces deux articles, lu en combinaison avec l’article 300, paragraphe 3, premier alinéa, CE, ne prévoit pas de consultation de cette institution préalablement à la conclusion d’un accord dans le domaine de la politique commerciale, le second article, en revanche, aboutit à un tel résultat.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Secondly, recourse to Article 133 EC jointly with Article 175(1) EC is likewise not liable to undermine the Parliament’s rights because, although the first-mentioned article, read in conjunction with the first subparagraph of Article 300(3) EC, does not provide for consultation of that institution prior to the conclusion of an agreement in the area of commercial policy, the second article, on the other hand, does lead to such a result.

D'autre part, le recours conjoint aux articles 133 CE et 175, paragraphe 1, CE n'est pas davantage de nature à porter atteinte aux droits du Parlement puisque, si le premier article, lu en combinaison avec l'article 300, paragraphe 3, premier alinéa, CE, ne prévoit pas de consultation de cette institution préalablement à la conclusion d'un accord dans le domaine de la politique commerciale, le second article, en revanche, aboutit à un tel résultat.


Secondly, recourse to Article 133 EC jointly with Article 175(1) EC is likewise not liable to undermine the Parliament’s rights because, although the first-mentioned article, read in conjunction with the first subparagraph of Article 300(3) EC, does not provide for consultation of that institution prior to the conclusion of an agreement in the area of commercial policy, the second article, on the other hand, does lead to such a result.

D'autre part, le recours conjoint aux articles 133 CE et 175, paragraphe 1, CE n'est pas davantage de nature à porter atteinte aux droits du Parlement puisque, si le premier article, lu en combinaison avec l'article 300, paragraphe 3, premier alinéa, CE, ne prévoit pas de consultation de cette institution préalablement à la conclusion d'un accord dans le domaine de la politique commerciale, le second article, en revanche, aboutit à un tel résultat.


48. Stresses that the human rights dialogue should not be considered as a replacement for the mechanisms of the UN Commission on Human Rights or UN General Assembly resolutions, but should go hand-in-hand with independent monitoring and regular reporting by the UN Special Rapporteur on the human rights situation in the country concerned;

48. souligne que le dialogue sur les droits de l'homme ne devrait pas être considéré comme un substitut aux mécanismes de la commission des droits de l'homme des Nations unies ou des résolutions de l'Assemblée générale des Nations unies, mais qu'il devrait étroitement accompagner le contrôle indépendant et les comptes rendus réguliers du rapporteur spécial des Nations unies sur la situation en matière des droits de l'homme dans le pays concerné;


48. Stresses that the human rights dialogue should not be considered as a replacement for the mechanisms of the UN Commission on Human Rights or UN General Assembly resolutions, but should go hand-in-hand with independent monitoring and regular reporting by the UN Special Rapporteur on the human rights situation in the country concerned;

48. souligne que le dialogue sur les droits de l'homme ne devrait pas être considéré comme un substitut aux mécanismes de la commission des droits de l'homme des Nations unies ou des résolutions de l'Assemblée générale des Nations unies, mais qu'il devrait étroitement accompagner le contrôle indépendant et les comptes rendus réguliers du rapporteur spécial des Nations unies sur la situation en matière des droits de l'homme dans le pays concerné;


41. Stresses that the human rights dialogue should not be considered as a replacement for the mechanisms of the UN Commission on Human Rights or UN General Assembly resolutions, but should go hand-in-hand with independent monitoring and regular reporting by the UN Special Rapporteur on the human rights situation in the country concerned;

41. souligne que le dialogue sur les droits de l'homme ne devrait pas être considéré comme un substitut des mécanismes de la Commission des droits de l'homme ou des résolutions de l'Assemblée générale des Nations unies mais qu'il devrait étroitement accompagner le contrôle indépendant et les comptes rendus réguliers du rapporteur spécial des Nations unies sur la situation en matière des droits de l'homme dans le pays concerné;


If I take the wings of the morning, and dwell in the uttermost parts of the sea; Even there shall thy hand lead me, and thy right hand shall hold me (1120) Mr. Bob Wood (Nipissing, Lib.): Mr. Speaker, I am delighted to have the opportunity today to join the debate on Bill C-297, an act to promote the observance of two minutes of silence on Remembrance Day.

Si j'escalade les cieux, tu es là, qu'au shéol je me couche, te voici. Je prends les ailes de l'aurore, je me loge au plus loin de la mer; même là, ta main me conduit, ta droite me saisit (1120) M. Bob Wood (Nipissing, Lib.): Monsieur le Président, je suis ravi d'intervenir aujourd'hui dans le débat sur le projet de loi C-297, Loi visant à promouvoir l'observation de deux minutes de silence le jour du Souvenir.


w