Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Art education
Canadian Society for Education through Art
Education through art
ISEA
International Federation for Art Education
International Society for Education through Art
Saskatchewan Society for Education through Art

Traduction de «Saskatchewan Society for Education through Art » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
Saskatchewan Society for Education through Art

Saskatchewan Society for Education through Art


International Society for Education through Art [ ISEA | International Federation for Art Education ]

Société internationale pour l'éducation artistique [ ISEA | Fédération internationale pour l'éducation artistique ]


Canadian Society for Education through Art

Société canadienne d'éducation par l'art


art education | education through art

éducation artistique
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
It will be essential in this respect to give science and technology a higher profile in the media and education in Europe in order to stimulate young people's spirit of enterprise and whet their appetite for science studies and careers. This is also needed to promote dialogue between science and society, in particular through organising major events at regular intervals.

Il sera essentiel, dans cette perspective, de renforcer la présence de la science et de la technologie dans les paysages médiatique et pédagogique européens, pour stimuler l'esprit d'entreprise des jeunes et leur goût pour les études et carrières scientifiques, et de favoriser le dialogue entre science et société, notamment par la tenue à intervalles réguliers d'événements de grande ampleur.


Many online resources and support materials are available from the Saskatchewan Department of Education through their website listed below: Internet: www.sasked.gov.sk.ca (The user should look for " Learning Resources Distribution Centre " and " Evergreen Curriculum " for most detail about instructional approaches such as graphic organisers and conceptual learnings)

Bon nombre de ressources en ligne et de documents à l'appui sont offerts sur le site Web du ministère de l'Éducation de la Saskatchewan : www.sasked.gov.sk.ca (L'utilisateur doit suivre les liens vers « Learning Resources Distribution Centre » et « Evergreen Curriculum » pour obtenir plus de détails sur les méthodes d'enseignement telles que les outils de production et l'apprentissage conceptuel.)


Promoting the use of common spaces and activities in which immigrants interact with the host society Improving the living environment in terms of housing, healthcare, care facilities for children, neighbourhood safety and opportunities for education, voluntary work and job training, the condition of public spaces, the existence of stimulating havens for children and youth | Strengthening the integration dimension in Social Inclusio ...[+++]

Promouvoir l'utilisation d'espaces communs et les activités où les immigrants interagissent avec la société d'accueil Améliorer les conditions de vie en termes de logement, de santé, de structures d'accueil des enfants, de sécurité des quartiers et d'accès à l'éducation, le bénévolat et la formation professionnelle, l'état des espaces publics, l'existence de havres de paix stimulateurs pour les enfants et les jeunes | Renforcer le volet «intégration» des politiques d'intégration et de protection ...[+++]


If Aboriginal people get educated and want to participate in Saskatchewan society, and we can manage the kind of inter-societal race-based tensions in a healthy way, there will be many jobs for Aboriginal people from every walk of Saskatchewan life.

Si les Autochtones s'instruisent et veulent s'intégrer à la société saskatchewanaise, et que nous pouvons gérer sainement les tensions intersociétales fondées sur la race, il y aura de nombreux emplois pour les Autochtones de la Saskatchewan venant de tous les horizons.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
to improve the level of key competences and skills, with particular regard to their relevance for the labour market and their contribution to a cohesive society, in particular through increased opportunities for learning mobility and through strengthened cooperation between the world of education and training and the world of work ...[+++]

améliorer le niveau des compétences et des aptitudes clés en tenant tout particulièrement compte de leur pertinence pour le marché du travail et de leur contribution à la cohésion sociale, notamment en accroissant les possibilités de mobilité à des fins d'éducation et de formation et par une coopération renforcée entre le monde de l'éducation et de la formation et le monde du travail.


Calls on the Member States, with a view to achieving gender equality in the information society and ICTs, to establish multiannual action plans aimed at: increasing women’s access to the information society, improving and increasing women’s use of ICT, giving women a more significant role in ICT sectors, fostering women’s ICT knowledge through education and training, promoting employment and entrepreneurial spi ...[+++]

demande aux États membres, dans le souci de réaliser l'égalité entre les hommes et les femmes au sein de la société de l'information et des TIC, d'établir des plans d'action pluriannuels destinés: de renforcer l'accès des femmes à la société de l'information, d'améliorer et d'étendre l'utilisation des TIC par les femmes, de renforcer le rôle des femmes dans les secteurs des TIC, de stimuler les connaissances en matière de TIC chez les femmes grâce à l'enseignement et à la formation, de promouvoir l'emploi et l'esprit d'entreprise des femmes par l'utilisation régulière de l'internet et des services numériques, de mettre au point des conte ...[+++]


Let's say this. In the not-for-profit arts, we have run into this through arts education falling off the table, and to some extent one could say that young people's experience of the arts through CBC television has been lost.

Dans les organisations artistiques à but non lucratif, nous avons été confrontés à cette question en raison de la détérioration de l'enseignement des arts et, dans une certaine mesure, on peut affirmer que l'expérience des arts que les jeunes acquerraient par l'entremise de la télévision de la CBC a disparu.


It would acknowledge the young people's voluntary engagement for society, their educational experience gained through non-formal learning, their such acquired social, personal competencies and professional skills.

Cette reconnaissance devrait porter sur l'engagement volontaire des jeunes en faveur de la société, sur l'expérience formatrice de l'apprentissage non formel, sur les compétences personnelles et sociales et sur les qualifications professionnelles ainsi acquises.


Also opposed is the Saskatchewan Interagency Council on Smoking and Health which includes all the following agencies: Allergy Foundation of Canada; City of Regina Health Department; Community Health and Epidemiology Department of the University of Saskatchewan, Continuing Medical Education, Continuing Nursing Education; Manitoba and Saskatchewan Conference of the Seventh Day Adventists; Saskatchewan Alcohol and Drug Abuse Commission; Saskatchewan Education; Saskatchewan Health; Saskatchewan Health Care Association; Saskatchewa ...[+++]

S'opposent également à cette mesure le Conseil interinstitutions de la Saskatchewan du tabagisme et de la santé, qui regroupe tous les organismes suivants: la Fondation des allergies du Canada, le Service de santé de la ville de Regina, le Département d'épidémiologie et de santé communautaire de l'Université de la Saskatchewan, la Formation médicale permanente, l'Éducation permanente en soins infirmiers, la Conference of Seventh Day Adventists du Manitoba et de la Saskatchewan, la Commission de la Saskatchewan sur l'alcoolisme et les ...[+++]


The Governments of the Member States and the European Commission were represented as follows: Belgium: Mr Rufin GRIJP Minister for Economic Affairs (Brussels Regional Executive) Denmark: Mr Frank JENSEN Minister for Research Germany: Mr Gebhard ZILLER State Secretary, Federal Ministry of Research and Technology Greece: Mr Constantin SIMITIS Minister for Industry, Energy and Technology Spain: Mr Emilio OCTAVIO de TOLEDO State Secretary for Universities and Research France: Mr Françoise FILLON Minister for Higher Education and Research Ireland: Mr Patrick RABBITTE Minister of State with special responsibility for Commerce, Science and Tech ...[+++]

Les Gouvernements des Etats membres et la Commission européenne étaient représentés comme suit : Pour la Belgique : M. Rufin GRIJP Ministre de l'Economie de la Région Bruxelles-Captiale Pour le Danemark : M. Frank JENSEN Ministre de la Recherche Pour l'Allemagne : M. Gebhard ZILLER Secrétaire d'Etat à la Recherche et à la Technologie Pour la Grèce : M. Constantin SIMITIS Ministre de l'Industrie, de l'Energie et de la Technologie Pour l'Espagne : M. Emilio OCTAVIO de TOLEDO Secrétaire d'Etat aux Universités et à la Recherche Pour la France : M. François FILLON Ministre de l'Enseignement supérieur et de la Recherche Pour l'Irlande : M. Pat ...[+++]




datacenter (1): www.wordscope.fr (v4.0.br)

'Saskatchewan Society for Education through Art' ->

Date index: 2021-04-05
w