Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Advertising and Promotion
Advertising and promotion
Advertising and promotion agency
Advertising and promotions manager
Advertising and sales promotion
Advertising cost
Advertising expenses
Advertising kit
Advertising manager
Advertising package
Campaigns coordinator
Direct mail advertiser
Direct mail agency
Endorse products in advertisements
Liaise with ad agencies
Liaise with advertising agencies
Liaise with advertising agency
Promote products in ads
Promote products in advertisements
Promotion expenses
Promotional kit
Promotional package
Promotions manager
Push products in advertisements
Work together with advertising agencies

Traduction de «advertising and promotion agency » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous


advertising and promotions manager | promotions manager | advertising manager | campaigns coordinator

directeur de publicité | directrice de la publicité | cheffe de publicité | directeur de la publicité/directrice de la publicité


advertising and sales promotion [ advertising and promotion ]

publicité et promotion des ventes


advertising cost | advertising expenses | promotion expenses

frais de publicité


direct mail advertiser [ direct mail agency ]

entreprise de publipostage [ agence de publipostage ]




advertising package | promotional package

emballage publicitaire


advertising kit | promotional kit

pochette d'information publicitaire | pochette d'information sur la vente publicitaire | cahier d'information publicitaire


liaise with advertising agency | work together with advertising agencies | liaise with ad agencies | liaise with advertising agencies

se mettre en relation avec des agences de publicité


promote products in ads | push products in advertisements | endorse products in advertisements | promote products in advertisements

promouvoir des produits dans des publicités
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
It regulates tobacco* advertising* and promotion in the printed media, on radio, in information society services and through tobacco-related sponsorship.

Elle réglemente la publicité* et la promotion des produits du tabac* dans les médias imprimés, les émissions radiodiffusées et les services de la société de l’information, ainsi que le parrainage dans ce domaine.


Directive 2014/40/EUextended the EU rules on tobacco advertising and promotion to electronic cigarettes.

La directive 2014/40/UE a étendu les règles européennes relatives à la publicité et à la promotion du tabac aux cigarettes électroniques.


The Commission will collaborate with national promotion agencies and stakeholders in order to complement national information and promotion efforts on study and funding opportunities, in particular in Member States with a smaller international student presence, and will promote the European dimension of higher education outside Europe, with the help of EU delegations and education and research counsellors in Member State Embassies.

La Commission collaborera avec les agences nationales de promotion et les parties intéressées à l’échelon national afin de compléter les efforts nationaux d’information et de promotion sur les possibilités d’études et de financement, en particulier dans les États membres qui accueillent peu d’étudiants internationaux, et mettra en avant la dimension européenne de l’enseignement supérieur à l’extérieur de l’Europe avec l’aide des délégations de l’UE et les conseillers en éducation et en recherche des ambassades des États membres.


Promotional elements are not allowed on e-cigarette packaging and cross-border advertising and promotion of e-cigarettes is prohibited.

Les éléments promotionnels ne sont pas autorisés sur l’emballage des cigarettes électroniques et la publicité et la promotion transfrontalières des cigarettes électroniques sont interdites.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
26. Recalls that strong, professional and independent media and internet provision are an indispensable element of a democratic system; to this end, welcomes the adoption of the Strategy of Public Information System Development and its Action Plan and the planned withdrawal of the state from any media ownership; welcomes the fact that the Strategy respects the constitutional rights regarding minority language media; is concerned, however, about attempts to control and interfere in the media sector and calls on the authorities to ensure its independence from political pressures and other influence; calls upon the Serbian Government to ensure freedom and independence of the media in line with EU standards; is concerned that a criminal la ...[+++]

26. rappelle que l'existence de médias et de fournisseurs d'accès à l'internet puissants, professionnels et indépendants est un élément indispensable à tout régime démocratique; salue à cet égard l'adoption de la stratégie de développement du système d'information publique et de son plan d'action, ainsi que le retrait programmé de l'État de l'actionnariat des médias; se félicite du fait que la stratégie respecte les droits constitutionnels des médias en langues minoritaires; est cependant préoccupé par les tentatives menées pour contrôler le secteur des médias et y intervenir, et demande aux pouvoirs publics de garantir l'indépendance de ce secteur vis-à-vis des pressions politiques et d'autres influences; demande au gouvernement serbe ...[+++]


21. Condemns the frequency and the intensity of television campaigns designed to advertise and promote foodstuffs targeted exclusively at children, and stresses that such commercial practices do not encourage healthy eating habits and should therefore be managed at EU level through the revision of the Television without Frontiers Directive; calls for EU-wide controls to restrict TV advertising of foods high in fat, sugar and salt to children at the times when they are watching TV in large numbers; stresses furth ...[+++]

21. stigmatise la fréquence et l'intensité des campagnes télévisées de publicité et de promotion d'aliments destinés exclusivement aux enfants, souligne que de telles pratiques commerciales n'encouragent pas des habitudes alimentaires saines et doivent dès lors être encadrées au niveau de l'UE grâce à la révision de la directive Télévision sans frontières; demande l'instauration de contrôles, dans toute l'UE, afin de limiter, pendant les plages horaires où les enfants regardent la télévision en grand nombre, la publicité télévisée po ...[+++]


23. Condemns the frequency and the intensity of television campaigns designed to advertise and promote foodstuffs targeted exclusively at children, and stresses that such commercial practices do not encourage healthy eating habits and should therefore be managed at EU level through the revision of the 'Television without Frontiers' Directive ; stresses furthermore that there is clear evidence that TV advertising influences short-term consumption patterns of children aged between 2 and 11 year ...[+++]

23. stigmatise la fréquence et l'intensité des campagnes télévisées de publicité et de promotion d'aliments destinées exclusivement aux enfants, souligne que de telles pratiques commerciales n'encouragent pas des habitudes alimentaires saines et doivent dès lors être encadrées au niveau de l'Union grâce à la révision de la directive "Télévision sans frontières" ; souligne en outre qu'il est clairement prouvé que la publicité télévisuelle exerce une influence sur les modèles de consommation à court terme des enfants âgés de deux à onz ...[+++]


23. Condemns the frequency and the intensity of television campaigns designed to advertise and promote foodstuffs targeted exclusively at children, and stresses that such commercial practices do not encourage healthy eating habits and should therefore be managed at EU level through the revision of the 'Television without Frontiers' Directive ; stresses furthermore that there is clear evidence that TV advertising influences short-term consumption patterns of children aged between 2 and 11 year ...[+++]

23. stigmatise la fréquence et l'intensité des campagnes télévisées de publicité et de promotion d'aliments destinées exclusivement aux enfants, souligne que de telles pratiques commerciales n'encouragent pas des habitudes alimentaires saines et doivent dès lors être encadrées au niveau de l'Union grâce à la révision de la directive "Télévision sans frontières" ; souligne en outre qu'il est clairement prouvé que la publicité télévisuelle exerce une influence sur les modèles de consommation à court terme des enfants âgés de deux à onz ...[+++]


It avoids overlap with the advertising and promotional activities of businesses in the sectors and of public authorities.

Elle ne fait pas double emploi avec les opérations publicitaires ou promotionnelles des opérateurs des filières ni avec celles des autorités publiques.


The purpose of this Recommendation is to extend the consumer information measures provided for in Directive 1999/94/EC to all promotional material used in marketing, advertising and promoting vehicles as covered by that Directive, whether the media be magnetic, optical or electronic, including Internet sites.

Cette recommandation vise à étendre les mesures d'information des consommateurs de la directive 1999/94/CE à l'ensemble des matériels promotionnels utilisés pour la commercialisation, la publicité et la promotion des véhicules couverts par ladite directive, que le support de ce matériel promotionnel soit magnétique, optique ou électronique, y compris les pages internet.


w