Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Airfield Special Purpose Vehicle Operations
Collateralized security entity
SPC
SPE
SPRV
SPV
SSPE
Securitisation special purpose entity
Securitisation special-purpose vehicle
Special Purpose Vehicles Section
Special purpose company
Special purpose entity
Special purpose reinsurance vehicle
Special purpose vehicle

Traduction de «airfield special purpose vehicle operations » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
Airfield Special Purpose Vehicle Operations

Véhicule spécialisé d'aérodrome - Fonctionnement


special purpose reinsurance vehicle | special purpose vehicle | SPRV | SPV [Abbr.]

véhicule de titrisation


securitisation special purpose entity | securitisation special-purpose vehicle | SSPE [Abbr.]

entité de titrisation | organisme de titrisation


special purpose entity | special purpose vehicle | SPE [Abbr.] | SPV [Abbr.]

entité à vocation spécifique | entité ad hoc | véhicule ad hoc


special purpose company | SPC | special purpose entity | SPE | special purpose vehicle | SPV

structure de titrisation | entité ad hoc


SPC | SPE | Special purpose company | Special purpose entity | Special purpose vehicle | SPV

structure de titrisation | entité ad hoc


special purpose entity | collateralized security entity | SPE | special purpose vehicle | SPV

structure d'accueil | véhicule ad hoc | entité ad hoc


special purpose vehicle | SPV | special purpose entity

entité à vocation spéciale | véhicule ad hoc


special purpose entity [ SPE | special purpose vehicle ]

entité ad hoc


Special Purpose Vehicles Section

Section des véhicules spéciaux
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Does this $40 million deal include a special-purpose vehicle or a special-project vehicle?

L'entente de 40 millions de dollars comprend-elle une entité ad hoc?


In detail, the operation was carried out through securitization using the special purpose vehicle Quadrivio SME 2014, which issued four different classes of Asset Backed Securities (ABS) (A1, A2A, A2B, B).

Plus précisément, l'opération est réalisée sous forme d'une titrisation par le biais d'une structure ad hoc (Quadrivio SME 2014), qui a émis quatre catégories différentes de titres adossés à des actifs (A1, A2A, A2B et B).


50. Considers that proposals for a solvency regime for IORPs must recognise the specificities of pensions, bearing in mind that risks in the insurance sector are different from those faced by IORPs, in particular as regards the conditionality of pension rights, the duration of pension portfolios and the fact that IORPs are special-purpose vehicles operating a homogenous product portfolio; stresses that the key aim of such a regime would be to provide enhanced protection to current and future pensioners; believes that the impact of such proposals needs to be fully assessed, in particular with a view to quantifying t ...[+++]

50. estime que les propositions de régime de niveau suffisant de fonds propres pour les institutions de retraite professionnelle doivent prendre en compte les particularités des retraites, compte tenu du fait que le risque dans le secteur de l'assurance est différent de celui des IRP, notamment en ce qui concerne la conditionnalité des droits à la retraite, la durée des portefeuilles de retraite et le fait que les IRP sont des véhicules de titrisation gérant un portefeuille homogène de produits; souligne que l'objectif clé d'un tel régime serait d'offrir une meilleure protection aux retraités actuels et futurs; estime qu'il faudra dûment évaluer l'impact de ces propositions, afin notamment de quantifier les coûts et la charge administrati ...[+++]


50. Considers that proposals for a solvency regime for IORPs must recognise the specificities of pensions, bearing in mind that risks in the insurance sector are different from those faced by IORPs, in particular as regards the conditionality of pension rights, the duration of pension portfolios and the fact that IORPs are special-purpose vehicles operating a homogenous product portfolio; stresses that the key aim of such a regime would be to provide enhanced protection to current and future pensioners; believes that the impact of such proposals needs to be fully assessed, in particular with a view to quantifying t ...[+++]

50. estime que les propositions de régime de niveau suffisant de fonds propres pour les institutions de retraite professionnelle doivent prendre en compte les particularités des retraites, compte tenu du fait que le risque dans le secteur de l'assurance est différent de celui des IRP, notamment en ce qui concerne la conditionnalité des droits à la retraite, la durée des portefeuilles de retraite et le fait que les IRP sont des véhicules de titrisation gérant un portefeuille homogène de produits; souligne que l'objectif clé d'un tel régime serait d'offrir une meilleure protection aux retraités actuels et futurs; estime qu'il faudra dûment évaluer l'impact de ces propositions, afin notamment de quantifier les coûts et la charge administrati ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
50. Considers that proposals for a solvency regime for IORPs must recognise the specificities of pensions, bearing in mind that risks in the insurance sector are different from those faced by IORPs, in particular as regards the conditionality of pension rights, the duration of pension portfolios and the fact that IORPs are special-purpose vehicles operating a homogenous product portfolio; stresses that the key aim of such a regime would be to provide enhanced protection to current and future pensioners; believes that the impact of such proposals needs to be fully assessed, in particular with a view to quantifying t ...[+++]

50. estime que les propositions de régime de niveau suffisant de fonds propres pour les institutions de retraite professionnelle doivent prendre en compte les particularités des retraites, compte tenu du fait que le risque dans le secteur de l'assurance est différent de celui des IRP, notamment en ce qui concerne la conditionnalité des droits à la retraite, la durée des portefeuilles de retraite et le fait que les IRP sont des véhicules de titrisation gérant un portefeuille homogène de produits; souligne que l'objectif clé d'un tel régime serait d'offrir une meilleure protection aux retraités actuels et futurs; estime qu'il faudra dûment évaluer l'impact de ces propositions, afin notamment de quantifier les coûts et la charge administrati ...[+++]


35. Considers that proposals for a solvency regime for IORPs must recognise the specificities of pensions, bearing in mind that risks in the insurance sector are different from those faced by IORPs, in particular as regards the conditionality of pension rights, the duration of pension portfolios and the fact that IORPs are special-purpose vehicles operating a homogenous product portfolio; stresses that the key aim of such a regime would be to provide enhanced protection to current and future pensioners; believes that the impact of such proposals needs to be fully assessed, in particular with a view to quantifying t ...[+++]

35. estime que les propositions concernant un régime de solvabilité pour les IRP doivent prendre en compte les particularités des retraites, en gardant à l'esprit que les risques auxquels le secteur des assurances est confronté sont différents de ceux auxquels les IRP font face, notamment en ce qui concerne la conditionnalité des droits à la retraite, la durée des portefeuilles de retraite et le fait que les IRP sont des véhicules de titrisation spécifiques gérant un portefeuille homogène de produits; souligne que l'objectif clé d'un ...[+++]


Limak Iskenderun is the special purpose vehicle, which will operate and develop the port at Iskenderun in Anatolia under a 36-year concession.

Limak Iskenderun est la société ad hoc chargée de gérer et de développer le port d’Iskenderun en Anatolie dans le cadre d’une concession de 36 ans.


Under the second approach, the Fund could set up one or several Special Purpose Vehicles to finance its operations.

Dans le cadre de la deuxième stratégie, le Fonds pourrait mettre en place une ou plusieurs entités ad hoc pour financer ses opérations.


The special purpose vehicle Global Tech I Offshore Wind GmbH (GT I) is responsible for building and operating the project.

La société de projet Global Tech I Offshore Wind GmbH (GT I) est responsable de la mise en œuvre et de l’exploitation du projet.


All these types of special operations ought to be subject to three requirements: firstly, they ought to be listed in company accounts; secondly, the company concerned should explain its purpose – why does that company have these special purpose vehicles?

Tous ces types d’opérations spéciales devraient être soumis à trois exigences: premièrement, ils devraient être repris dans les comptes des sociétés; deuxièmement, la société en question devrait expliquer son objectif - pourquoi cette société a-t-elle ces structures d’accueil?




datacenter (1): www.wordscope.fr (v4.0.br)

'airfield special purpose vehicle operations' ->

Date index: 2021-12-29
w