Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
ARU
Audio response
Audio response unit
Automated Voice Response
Automated Voice Response Enquiry System
Automated voice response system
IVR
IVR system
Interactive voice response
Interactive voice response system
Multilingual automated voice system
The automated voice response is complex.
VRU
Vocal unit
Voice answer-back
Voice answer-back unit
Voice answerback
Voice response
Voice response unit

Traduction de «automated voice response » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
Automated Voice Response

Système de réponse automatisée


automated voice response system

système de réponse téléphonique automatisée


Automated Voice Response Enquiry System

Système de réponse vocale automatisée pour demande de renseignements


interactive voice response system | IVR system | interactive voice response | IVR | voice response unit | VRU

système de réponse vocale interactif | SRVI | système de réponse vocale interactive | SRVI | réponse vocale interactive | RVI | système RVI | système vocal interactif | système IVR


voice answer-back | voice answerback | voice response | audio response

réponse vocale


multilingual automated voice system

système vocal automatisé multilingue


voice response unit | VRU [Abbr.]

répondeur vocal interactif | unité de réponse vocale




audio response unit | ARU | vocal unit | voice answer-back unit

unité de réponse vocale | unité à réponse vocale
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
The automated voice response is complex.

Notre système de messagerie vocale est en effet complexe.


We need to make further commitments of resources to keep the staffing levels up and to increase our levels of staffing, plus we need to do such things—and we are doing such things—as improve the logic of our automative voice response system so that people can get into the information they want even more quickly than they can now.

Nous devons engager d'autres ressources pour maintenir les niveaux de dotation à un niveau élevé et pour les accroître, en plus de prendre des initiatives—et nous les prenons—comme améliorer la logique de notre système informatisé de réponse vocale afin que les gens puissent obtenir l'information souhaitée encore plus rapidement qu'à l'heure actuelle.


What we provide for the elderly through the Canada Pension Plan and OAS number is a different kind of automated voice response than what we provide for employment insurance.

Grâce à leur numéro de Régime de pensions du Canada et de sécurité de la vieillesse, les personnes âgées ont accès à un système de réponse vocale automatisé différent de celui de l'assurance-emploi.


We hadn't noticed in one of our key results measures over the last couple of years that our telephone service to the public was grossly inadequate, and we have put in place some reinvestments of those administrative dollars, which we were doing in terms of claims processing to reinvest in our telecentres, to increase the level of service in terms of responding to inquiries, both in person and through our telecentres through automated voice response.

Nous n'avions pas remarqué ces dernières années que notre service téléphonique au public était tout à fait insuffisant, et nous avons réinvesti ces sommes servant auparavant au traitement des demandes dans nos télécentres. Nous avons amélioré la qualité du service au niveau des demandes de renseignements en personne et dans nos télécentres, au niveau du système de réponse automatisé.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Last week 9 out of 10 Canadians resolved their calls through the automated voice response system or talked to an agent at at least 1 of our 14 CPP call centres.

La semaine dernière, 9 Canadiens sur 10 ont utilisé le système de réponse téléphonique automatisée ou parlé à un agent de l'un de nos 14 centres d'appels du RPC.




datacenter (1): www.wordscope.fr (v4.0.br)

'automated voice response' ->

Date index: 2024-01-16
w