Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
ACD
ACD service
ACR
Autoanswer
Automated calling system without human intervention
Automatic answer
Automatic answering
Automatic call answering
Automatic call dispatcher
Automatic call distribution
Automatic call distribution service
Automatic call distributor
Automatic call record
Automatic call recording
Automatic calling machine
Clarify automatic call distribution data
Explain automatic call distribution data
Interpret automatic call distribution data
Keep phone call records
Keep records of phone calls
Maintain record of a phone call
Maintain records of phone calls
Solve automatic call distribution data

Traduction de «automatic call recording » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
automatic call recording | ACR

comptabilisation d'appels automatique


automatic call recording

comptabilisation d'appels automatique


automatic call record [ ACR ]

ordinateur-enregistreur des appels


clarify automatic call distribution data | explain automatic call distribution data | interpret automatic call distribution data | solve automatic call distribution data

interpréter les données sur la répartition automatique des appels


keep records of phone calls | maintain record of a phone call | keep phone call records | maintain records of phone calls

tenir des registres d’appels téléphoniques


automatic call distribution | automatic call distributor | ACD [Abbr.]

distribution automatique des appels | répartition automatique des appels


automatic call distributor | ACD | automatic call dispatcher

distributeur automatique d'appels | DAA | distributeur d'appels automatique | DAA | répartiteur automatique d'appels


automatic call distribution [ ACD | automatic call distribution service | ACD service ]

distribution d'appels automatique [ distribution automatique d'appels | distribution automatique des appels | service de distribution automatique d'appels ]


automatic answering | autoanswer | automatic call answering | automatic answer

réponse automatique


automated calling system without human intervention | automatic calling machine

automate d'appels | système automatisé d'appel sans intervention humaine
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
The information we found is that what they call the automatic vote recorder—for which members press a button, with results appearing on what they call an indicator board—is only one of the means of voting.

D'après l'information que nous avons recueillie, le système d'enregistrement électronique des votes—les députés pressent un bouton et les résultats sont affichés sur un tableau indicateur—n'est qu'un moyen de voter parmi d'autres.


348.18 If, during an election period, a person or group uses their internal services to make calls by means of an automatic dialing-announcing device for any purpose relating to the election, including a purpose referred to in any of paragraphs (a) to (e) of the definition “voter contact calling services” in section 348.01, the person or group shall keep a recording of each unique message conveyed by the device and a record of every date on which it was so conveyed, for one year after the end of the election period.

348.18 La personne ou le groupe qui, pendant une période électorale, utilise ses services internes pour faire des appels par composeur-messager automatique à toute fin liée aux élections, notamment celles énumérées aux alinéas a) à e) de la définition de « services d’appels aux électeurs » à l’article 348.01, conserve, pendant un an après la fin de la période électorale, un enregistrement des différents messages transmis par le composeur-messager et un registre des dates de transmission.


(b) a recording of each unique message conveyed by an automatic dialing-announcing device that is used to make calls under the agreement and a record of every date on which it was so conveyed.

b) un enregistrement des différents messages transmis par un composeur-messager automatique utilisé pour faire des appels au titre de l’accord et un registre des dates de transmission.


New sections 348.18 and 348.19 create obligations to provide scripts and recordings for persons or groups using their internal services to make calls through automatic dialing-announcing devices, as well as for third parties using internal services to make live voice calls, for any purpose relating to the election (including voter contact calling services) for a period of one year.

Les nouveaux articles 348.18 et 348.19 créent des obligations au sujet des scripts et des enregistrements pour les personnes ou les groupes qui utilisent des services internes pour faire des appels par composeur-messager automatique, ainsi que pour les tiers qui utilisent des services internes pour faire des appels de vive voix, pour toute fin liée aux élections (ce qui comprend les services d’appels aux électeurs), et ce, pour une période d’un an.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Anyone who fails to meet the legal obligation to keep, for one year, each script used for live voice calls or the recording of the message conveyed by an automatic dialing-announcing device is guilty of a strict liability offence (new sections 495.1(1) and 495.2(1)) (see section 2.4.3.6 of this Legislative Summary).

Quiconque commet une infraction de responsabilité stricte s’il contrevient à son obligation légale de conserver pendant un an les scripts utilisés pour faire des appels de vive voix ou les enregistrements des messages transmis par un composeur-messager automatique (nouveaux par. 495.1(1) et 495.2(1) de la LEC) (voir la rubrique 2.4.3.6 du présent résumé législatif).


63. Acknowledges that tax-information exchange agreements do not eliminate the harmful structures of ring-fenced tax systems or the absence of public registries, nor enforce the delivery of accounts, auditing or the preservation of records; welcomes the efforts of the G20 and the Organisation for Economic Cooperation and Development (OECD) to take steps against tax havens, but notes and regrets that the established criteria, tax-information exchange agreements and existing procedures will not be sufficient to tackle the problem of tax havens and illicit financial flows; calls ...[+++]

63. reconnaît que les accords portant sur l'échange d'informations fiscales ne suffisent ni à éliminer les structures néfastes de systèmes fiscaux isolés, ni à pallier l'absence de registres publics, ni à assurer la présentation des comptes, l'audit et la conservation des documents; se félicite des efforts déployés par le G20 et l'Organisation de coopération et de développement économiques (OCDE) pour contrer les paradis fiscaux, mais constate, avec regret, que les critères établis, les accords d'échange d'informations fiscales et les procédures existantes ne seront pas suffisants pour résoudre le problème des paradis fiscaux et des flux financiers illicites; invite l'OCDE, le G20 et l'Union européenne à adopter des critères plus stricts ...[+++]


63. Acknowledges that tax-information exchange agreements do not eliminate the harmful structures of ring-fenced tax systems or the absence of public registries, nor enforce the delivery of accounts, auditing or the preservation of records; welcomes the efforts of the G20 and the Organisation for Economic Cooperation and Development (OECD) to take steps against tax havens, but notes and regrets that the established criteria, tax-information exchange agreements and existing procedures will not be sufficient to tackle the problem of tax havens and illicit financial flows; calls ...[+++]

63. reconnaît que les accords portant sur l'échange d'informations fiscales ne suffisent ni à éliminer les structures néfastes de systèmes fiscaux isolés, ni à pallier l'absence de registres publics, ni à assurer la présentation des comptes, l'audit et la conservation des documents; se félicite des efforts déployés par le G20 et l'Organisation de coopération et de développement économiques (OCDE) pour contrer les paradis fiscaux, mais constate, avec regret, que les critères établis, les accords d'échange d'informations fiscales et les procédures existantes ne seront pas suffisants pour résoudre le problème des paradis fiscaux et des flux financiers illicites; invite l'OCDE, le G20 et l'Union européenne à adopter des critères plus stricts ...[+++]


64. Acknowledges that tax-information exchange agreements do not eliminate the harmful structures of ring-fenced tax systems or the absence of public registries, nor enforce the delivery of accounts, auditing or the preservation of records; welcomes the efforts of the G20 and the Organisation for Economic Cooperation and Development (OECD) to take steps against tax havens, but notes and regrets that the established criteria, tax-information exchange agreements and existing procedures will not be sufficient to tackle the problem of tax havens and illicit financial flows; calls ...[+++]

64. reconnaît que les accords portant sur l'échange d'informations fiscales ne suffisent ni à éliminer les structures néfastes de systèmes fiscaux isolés, ni à pallier l'absence de registres publics, ni à assurer la présentation des comptes, l'audit et la conservation des documents; se félicite des efforts déployés par le G20 et l'Organisation de coopération et de développement économiques (OCDE) pour contrer les paradis fiscaux, mais constate, avec regret, que les critères établis, les accords d'échange d'informations fiscales et les procédures existantes ne seront pas suffisants pour résoudre le problème des paradis fiscaux et des flux financiers illicites; invite l'OCDE, le G20 et l'Union européenne à adopter des critères plus stricts ...[+++]


Until the Community maritime information system, SafeSeaNet, is fully operational and allows for an automatic record of the data concerning ships' calls in the inspection database, Member States should provide the Commission with the information needed to ensure ║proper monitoring of the application of this Directive, in particular concerning the movements of ships.

Jusqsu'à ce que le système communautaire d'échange d'informations maritimes (SafeSeaNet) soit pleinement opérationnel et permette d'enregistrer automatiquement dans la base de données des inspections les données relatives aux escales des navires, les États membres devraient fournir à la Commission les informations nécessaires pour permettre une réelle surveillance de l'application de la présente directive, en particulier en ce qui concerne les mouvements des navires.


w