Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Armed forces instructor
Armed forces training and education officer
Arts education officer
CEO
CEOTP
Canadian Education Office
Catholic International Education Office
Chief Education Officer
Chief education officer
Continuing Education Officer Training Plan
Continuing Education Officer Training Plan
Enviromental promotions officer
Environmental education officer
Environmental public relations specialist
Environmental trainer
Military instructor
Museum education officer
National Catholic Education Office
OIEC
Training and education officer in armed forces
Visitor service officer
Visitor services officer

Traduction de «canadian education office » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
Canadian Education Office

Bureau d'information sur les études canadiennes


museum education officer | visitor services officer | arts education officer | visitor service officer

chargé du développement culturel/chargée du développement culturel | médiateur culturel | chargée du développement culturel | responsable de projets culturels


military instructor | training and education officer in armed forces | armed forces instructor | armed forces training and education officer

instructeur dans l'armée | instructeur dans l'armée/instructrice dans l'armée | instructrice dans l'armée


enviromental promotions officer | environmental trainer | environmental education officer | environmental public relations specialist

animateur nature et environnement | animatrice en environnement | animateur en environnement/animatrice en environnement | animateur environnement


Continuing Education Officer Training Plan [ CEOTP | Continuing Education Officer Training Plan (Interim) ]

Programme de formation des officiers - Éducation permanente [ PFOEP,PFO-EP | Politique provisoire - Programme de formation des officiers - Éducation permanente (Interim) ]


Catholic International Education Office | OIEC [Abbr.]

Office international de l'enseignement catholique | OIEC [Abbr.]


Catholic International Education Office

Office international de l'enseignement catholique




National Catholic Education Office

Bureau central de l'enseignement catholique


Chief Education Officer | CEO [Abbr.]

fonctionnaire supérieur de l'éducation
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Hon. Lucienne Robillard Ms. Susanne Tongue, Principal Member, Immigration review Tribunal Independent Tribunal Mr. Jahansah Asadi, Regional Representative, UNHCR Dr. James Jupp, Director Centre for Immigration and Multicultural Studies Australian National University Mr. Andrew Metcalf, Senior Adviser, Office of the Minister for Immigration and Multicultural Affairs Ms. Julianna Stackpool, Policy Adviser, Higher Education, Office of the Minister for Employment, Education, Training and Youth Affairs Ms. Jenni Gordon, First Assistant Sec ...[+++]

Mme Lucienne Robillard Mme Susanne Tongue, membre principal Tribunal d'appel de l'immigration, tribunal indépendant M. Jahansah Asadi, représentant régional, HCR M. James Jupp, Ph.D., directeur, Centre pour les études en matière d'immigration et de multiculturalisme, Université nationale de l'Australie M. Andrew Metcalf, conseiller principal, Bureau du ministre de l'Immigration et des Affaires multiculturelles Mme Julianna Stackpool, conseillère en politiques (Enseignement supérieur), Bureau de la ministre de l'Emploi, de l'Éducation, de la Formation pr ...[+++]


Mr. Paul Jones (Research and Education Officer, Canadian Association of University Teachers): Thank you very much for giving me the opportunity to appear before you.

M. Paul Jones (agent de recherche et de pédagogie, Association canadienne des professeures et professeurs d'université): Je vous remercie de l'occasion qui m'est donnée de comparaître devant vous.


(Return tabled) Question No. 864 Ms. Kirsty Duncan: With respect to mental health and suicide in the Canadian Forces (CF), including regular forces, reservists and veterans, as well as among Royal Canadian Mounted Police (RCMP) veterans: (a) what does history and research show from the First World War (WWI) and the Second World War (WWII), regarding the percentage of Canadian veterans who suffered some degree of Post Traumatic Stre ...[+++]

(Le document est déposé) Question n 864 Mme Kirsty Duncan: En ce qui concerne la santé mentale et le suicide dans les Forces canadiennes (FC), tant dans la Force régulière, la Réserve que chez les anciens combattants, y compris les anciens membres de la Gendarmerie royale du Canada (GRC): a) que nous apprennent l’histoire et la recherche faite après les Première et Deuxième Guerres mondiales d'une part sur le pourcentage de nos anc ...[+++]


(Return tabled) Question No. 156 Hon. Maria Minna: With regard to pay equity and the initiatives proposed by the government that include education, specialized mediation assistance, and compliance monitoring: (a) what educational materials on pay equity have been produced; (b) which federal departments, agencies, and crown corporations were such educational materials sent to; (c) what site visits have taken place to further inform the employers, chief compensation executive, compensation analysts, and employee representatives of their statutory obligations; (d) has pay equity training for conciliation or mediation ...[+++]

(Le document est déposé) Question n 156 L'hon. Maria Minna: En ce qui concerne l'équité salariale et les projets du gouvernement dans ce domaine incluant les activités de sensibilisation, le service de médiation spécialisé, le suivi de la conformité: a) quel matériel didactique a-t-on produit sur l'équité salariale; b) à quels ministères, organismes et sociétés d'État de l'administration fédérale ces documents ont-ils été envoyés; c) quels endroits a-t-on visités pour sensibiliser davantage les employeurs, chefs de rémunération, analystes de la rémunération, et représentants des employés à leurs obligations légales; d) a-t-on dispensé ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
There is a policy in the Canadian Forces to develop an educated officer corps, and that is Bachelor of Arts-plus for officers achieving senior rank.

Les Forces canadiennes possèdent une politique leur permettant de se doter d'un corps des officiers instruits, et il existe un programme bonifié de baccalauréat ès arts pour les officiers des grades supérieurs.


w