Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Didactic resource
Didactic resource design
Didactic resource development
Didactic skills
Didactics
Educational resource
Educational resource design
Educational resource development
Estimate of resources
Evaluation of resources
Inventory of resources
Management of resources
Natural resources
Pedagogical and didactic training for VET teachers
Pedagogical and didactic training for VET trainers
Pedagogical resource
Prospecting for resources
Resource utilization
Search for resources

Traduction de «didactic resource » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
didactic resource design [ educational resource design | didactic resource design ]

conception de ressources didactiques


didactic resource [ pedagogical resource | educational resource ]

ressource didactique [ ressource pédagogique | ressource éducative ]


educational resource development [ didactic resource development ]

développement de ressources didactiques


pedagogical and didactic training for vocational teachers (1) | pedagogical and didactic training for VET teachers

formation professionnelle du corps enseignant


pedagogical and didactic training for vocational trainers (1) | pedagogical and didactic training for VET trainers

formation des maîtres d'apprentissage




evaluation of resources [ estimate of resources | inventory of resources | prospecting for resources | search for resources ]

évaluation des ressources [ estimation des ressources | inventaire des ressources | prospection des ressources ]




management of resources [ Resource utilization(ECLAS) ]

gestion des ressources


didactic skills

savoir-faire méthodologique et didactique
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
I think we recognize that as a hurdle we wouldn't even want to tackle. When we talk about a national network, we're talking about making sure there are infrastructures in various provinces where there's a recognition of the post-secondary, college-level education in French, and that we create a network via an association that is a national association that does regroup Quebec in our case, because there's such a richness of didactic material and of resources in Quebec that can be shared nationally.

Lorsque nous parlons d'un réseau national, il s'agit de s'assurer que les provinces auront une infrastructure qui reconnaîtrait l'éducation du niveau postsecondaire, ou collégial, en français, avec un réseau créé par le truchement d'une association nationale qui regrouperait le Québec, dans notre cas, étant donné les multiples ressources didactiques que cette province pourrait partager avec le reste du pays.


Particular attention will be paid to improving access to learning resources for those who have no easy access to ICT, to addressing different cognitive and didactic approaches, and different learning styles, to addressing special needs, for example, those of immigrants, hospitalised children or disabled users; and to exploring the use of engaging and motivating approaches.

Une attention particulière sera accordée à l'amélioration de l'accès aux ressources éducatives pour les personnes qui n'ont pas facilement accès aux TIC, à la prise en compte des différentes approches cognitives et didactiques, des différents styles d'apprentissage, des besoins spéciaux, tels que ceux des immigrés, des enfants hospitalisés ou des utilisateurs handicapés, ainsi qu'à l'examen de démarches favorisant l'engagement et la motivation.


Particular attention will be paid to improving access to learning resources for those who have no easy access to ICT, to addressing different cognitive and didactic approaches, and different learning styles, to addressing special needs, for example, those of immigrants, hospitalised children or disabled users; and to exploring the use of engaging and motivating approaches;

Une attention particulière sera accordée à l'amélioration de l'accès aux ressources éducatives pour les personnes qui n'ont pas facilement accès aux TIC, à la prise en compte des différentes approches cognitives et didactiques, des différents styles d'apprentissage, des besoins spéciaux, tels que ceux des immigrés, des enfants hospitalisés ou des utilisateurs handicapés, ainsi qu'à l'examen de démarches favorisant l'engagement et la motivation.


Particular attention will be paid to improving access to learning resources for those who have no easy access to ICT, to addressing different cognitive and didactic approaches, and different learning styles, to addressing special needs, for example, those of immigrants, hospitalised children or disabled users; and to exploring the use of engaging and motivating approaches.

Une attention particulière sera accordée à l'amélioration de l'accès aux ressources éducatives pour les personnes qui n'ont pas facilement accès aux TIC, à la prise en compte des différentes approches cognitives et didactiques, des différents styles d'apprentissage, des besoins spéciaux, tels que ceux des immigrés, des enfants hospitalisés ou des utilisateurs handicapés, ainsi qu'à l'examen de démarches favorisant l'engagement et la motivation.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Director, SNCF GABORIAU Trainig Department F Mr Michel CEO Edusoft BUSSAC F Mr Jacques President Spring BOMBAL Courcelles F Mr Joel DE President Musée des ROSNAY Sciences et Technique NL Mr Buddy Director of Philips Media NAEYAERT Consumer Benelux B.V. Products NL Mr Henk SLIGTE CEO SPC Vision B.V. NL Mr C.W.VAN General EADTU SEVENTER Secretary D Dr W. SCHUSSER Vice President Siemens and Human Resource Manager D Dr Alexander Manager Bertelsmann AG BROICH Corporate Development New Media D Dr Hermann Manager Festo Didactic KLINGER Internation ...[+++]

Director, SNCF GABORIAU Trainig Department F Mr Michel CEO Edusoft BUSSAC F Mr Jacques President Spring BOMBAL Courcelles F Mr Joel DE President Musée des ROSNAY Sciences et Technique NL Mr Buddy Director of Philips Media NAEYAERT Consumer Benelux B.V. Products NL Mr Henk CEO SPC Vision SLIGTE B.V NL Mr C.W.VAN General EADTU SEVENTER Secretary D Dr W. Vice President Siemens SCHUSSER and Human Resource Manager D Dr Alexander Manager Bertelsmann BROICH Corporate AG Development New Media D Dr Hermann Manager Festo KLINGER International Didactic KG Seminars D Mr Ju ...[+++]




datacenter (1): www.wordscope.fr (v4.0.br)

'didactic resource' ->

Date index: 2021-01-15
w