Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Autistic psychopathy Schizoid disorder of childhood
ECD
ECDNA
Early Childhood Development
Early Childhood Development Association
Early Childhood Development Network for Africa
WGECD
Working Group on Early Childhood Development

Traduction de «early childhood development association » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
Early Childhood Development Association

Early Childhood Development Association


Early Childhood Development Association of Prince Edward Island

Early Childhood Development Association of Prince Edward Island


Canada Health Care, Early Childhood Development and Other Social Services Funding Act [ An Act respecting the provision of increased funding for health care services, medical equipment, health information and communications technologies, early childhood development and other social services and to amend the Federal-Provincial Fiscal Arrangem ]

Loi sur le financement des soins de santé ainsi que du développement de la petite enfance et d'autres services sociaux au Canada [ Loi concernant l'octroi d'une aide financière supplémentaire pour les services de santé, les appareils médicaux et les techniques de communication et d'information en matière de santé, le développement de la petite enfance et d'autres services sociaux et ]


Early Childhood Development Network for Africa | ECDNA [Abbr.]

Réseau africain pour le développement de la petite enfance | RADPE [Abbr.]


Working Group on Early Childhood Development | WGECD [Abbr.]

Groupe de travail sur le développement de la petite enfance | WGECD [Abbr.]


Early Childhood Development | ECD [Abbr.]

Développement du jeune enfant


A rare genetic, poly malformative syndrome with characteristics of progressive, proportionate, asymmetric segmental overgrowth (with soft tissue hypertrophy and ballooning effect) that develops and progresses rapidly in early childhood, arteriovenous

syndrome d'hypertrophie segmentaire-lipomatose-malformation artérioveineuse-naevus épidermique


Definition: A disorder of uncertain nosological validity, characterized by the same type of qualitative abnormalities of reciprocal social interaction that typify autism, together with a restricted, stereotyped, repetitive repertoire of interests and activities. It differs from autism primarily in the fact that there is no general delay or retardation in language or in cognitive development. This disorder is often associated with marked clumsiness. There is a strong tendency for the abnormalities to persist into adolescence and adult life. Psychotic episodes occasionally ...[+++]

Définition: Trouble de validité nosologique incertaine, caractérisé par une altération qualitative des interactions sociales réciproques, semblable à celle observée dans l'autisme, associée à un répertoire d'intérêts et d'activités restreint, stéréotypé et répétitif. Il se différencie de l'autisme essentiellement par le fait qu'il ne s'accompagne pas d'un déficit ou trouble du langage, ou du développement cognitif. Les sujets présentant ce trouble sont habituellement très malhabiles. Les anomalies persistent souvent à l'adolescence et ...[+++]


A rare mitochondrial disease due to a defect in mitochondrial protein synthesis with a variable phenotype that includes onset in infancy or early childhood of failure to thrive and psychomotor regression (after initial normal development), as well as

déficit combiné de la phosphorylation oxydative type 7


A genetic neurodegenerative disease with normal early development followed by childhood onset optic atrophy with progressive vision loss and eventually blindness, followed by progressive neurological decline that typically includes cerebellar ataxia,

syndrome de neurodégénérescence progressive de l'enfant-cécité-ataxie-spasticité
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Education || Ensure access to and completion of a full cycle of quality basic education including lower secondary, equally to boys and girls Could include early childhood development, completion of primary and lower secondary education, transition from primary to lower secondary education || Ensure comprehensive basic, transferrable and technical skills for all to fully participate in society Could include learning outcomes, availability and qualification of teachers, education to work transition, education and training opportunities for adults || Reduce the illiteracy rate amongst the adult population Could include ...[+++]

Éducation || Garantir l’accès à et l’achèvement d’un cycle complet d’éducation de base de qualité, enseignement secondaire inférieur inclus, tant pour les garçons que pour les filles Pourrait inclure le développement des jeunes enfants, l’achèvement du cycle d’enseignement primaire et secondaire inférieur, la transition entre l’enseignement primaire et l’enseignement secondaire inférieur || Garantir à chacun de vastes compétences de base, techniques et transférables pour participer pleinement à la société Pourrait inclure les acquis d’apprentissage, la disponibilité et la qua ...[+++]


Ms. Brenda Goodine, Early Childhood Program Consultant, Early Childhood Development Association of Prince Edward Island: Senators, I would like to thank you for the opportunity to speak with you today on behalf of the Early Childhood Development Association.

Mme Brenda Goodine, experte-conseil en petite enfance, Association pour le développement de la petite enfance del'Île- du-Prince-Édouard : Sénateurs, je vous remercie de m'avoir invitée à prendre la parole au nom de l'Association pour le développement de la petite enfance.


On Prince Edward Island, the Early Childhood Development Association has provided a collective voice for early childhood educators and early childhood professionals in our province for over 25 years.

Dans l'Île-du-Prince-Édouard, la Early Childhood Development Association donne une voix collective aux éducateurs et aux spécialistes des jeunes enfants depuis plus de 25 ans.


Ms. Janice Ployer, Healthy Child Development Coordinator, Department of Health and Social Services, Children's Secretariat, Government of Prince Edward Island: Through the initiative of the Early Childhood Development Association of Prince Edward Island, which is a non-profit organization dedicated to all aspects of development for young children, P.E.I. has been very fortunate to be one of the first six communities to pilot the Understanding the Early Years project.

Mme Janice Ployer, coordonnatrice, Développement de l'enfant en santé, ministère de la Santé et des Services sociaux, Secrétariat des enfants, gouvernement de l'Île-du-Prince-Édouard : Grâce à l'initiative de l'Early Childhood Development Association of Prince Edward Island, qui est une organisation sans but lucratif qui se consacre à tous les aspects du développement des jeunes enfants, l'Î.-P.-É. a eu la chance d'être l'une des six premières collectivités à réaliser le projet pilote « Comprendre la petite enfance ».


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
This work was developed by the Early Childhood Development Association specifically to build on the work of the Understanding the Early Years Project.

C'est la Early Childhood Development Association qui a lancé ces initiatives pour prolonger le travail effectué pour le projet Comprendre la petite enfance.


We have representatives of the Community Education Network in the person of Sharon Park, research coordinator for southwestern Newfoundland; Margo Craig Garrison and Allen Zeesman from the applied research branch of the Department of Human Resources Development; Sarah Gallant from Prince Edward Island's Early Childhood Development Association; Eileen Grant, from First Call, the B.C. Child and Youth Advocacy Coalition; Linda Nosbush, from Saskatchewan Rivers School District; and Jodi Lee, of the Winnipeg School Division, the research coordinator of the Understanding the Early Years Project.

Nous allons entendre Sharon Park, coordonnatrice de recherche pour le sud-ouest de Terre-Neuve, qui représente le Community Education Network, Margo Craig Garrison et Allen Zeesman qui représentent la direction générale de la recherche appliquée du ministère du Développement des ressources humaines Canada, Sarah Gallant de la Early Childhood Development Association de l'Île-du-Prince-Édouard, Eileen Grant qui représente First Call, B.C. Child and Youth Advocacy Coalition, Linda Nosbush du Saskatchewan Rivers School District et Jodi Lee, coordonnatrice de recherche pour le projet Comprendre la petite enfance dans la Winnipeg School Divisi ...[+++]


— covers relevant educational sectors including early childhood development, targets in particular vulnerable groups that are most at risk of ESL including people from marginalised communities, and addresses prevention, intervention and compensation measures.

— qui couvre tous les secteurs de l'éducation dont le développement de la petite enfance, qui cible en particulier les catégories vulnérables particulièrement exposées au risque de décrochage scolaire, par exemple les personnes issues de communautés marginalisées, et qui permet d'apporter des réponses aux aspects "prévention", "intervention" et "compensation".


— covers relevant educational sectors including early childhood development, targets in particular vulnerable groups that are most at risk of ESL including people from marginalised communities, and addresses prevention, intervention and compensation measures.

— qui couvre tous les secteurs de l'éducation dont le développement de la petite enfance, qui cible en particulier les catégories vulnérables particulièrement exposées au risque de décrochage scolaire, par exemple les personnes issues de communautés marginalisées, et qui permet d'apporter des réponses aux aspects "prévention", "intervention" et "compensation".


— covers relevant educational sectors including early childhood development, targets in particular vulnerable groups that are most at risk of ESL including people from marginalised communities, and addresses prevention, intervention and compensation measures.

— qui couvre tous les secteurs de l'éducation dont le développement de la petite enfance, qui cible en particulier les catégories vulnérables particulièrement exposées au risque de décrochage scolaire, par exemple les personnes issues de communautés marginalisées, et qui permet d'apporter des réponses aux aspects "prévention", "intervention" et "compensation".


Early childhood development, pre-primary education

Développement de la petite enfance, enseignement préprimaire




datacenter (1): www.wordscope.fr (v4.0.br)

'early childhood development association' ->

Date index: 2023-08-29
w