Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Administer lease agreement administration
Appointment of younger administrators
Book medical appointments
Develop cancellation policies
Ensure proper appointment administration
Handle appointment administration
Handle lease agreement administration
Handle writing administration
Handling the lease agreement administration
Manage writing administration
Managing writing administration
Operate lease agreement administration
Oversee writing administration
Response handling administrator
Response-handling administrator
To appoint the members of the administrative body

Traduction de «handle appointment administration » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
develop cancellation policies | handle appointment administration | book medical appointments | ensure proper appointment administration

assurer une bonne gestion des rendez-vous


handling the lease agreement administration | operate lease agreement administration | administer lease agreement administration | handle lease agreement administration

gérer la gestion des baux


managing writing administration | oversee writing administration | handle writing administration | manage writing administration

gérer l'administration de l'écriture


to appoint the members of the administrative body

nommer les membres de l'organe d'administration


appointment of younger administrators

rajeunissement des cadres


response-handling administrator [ response handling administrator ]

administrateur chargé des réponses [ administratrice chargée des réponses | administrateur des réponses | administratrice des réponses ]


Committee Appointed to Investigate into the Administration of the Pension Act

Comité d'enquête sur l'application de la Loi des pensions


Election of Jurisdiction and Request for Appointment of Administration

Choix de juridiction et demande de nomination d'un administrateur


Ordinance of 10 December 1990 on the Classification and Handling of Information from the Civilian Administrative Sector

Ordonnance sur la classification et le traitement d'informations de l'administration civile
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
As part of his duties, the secretary general is in charge of appointing an OIF administrator, who is second in command in the Francophonie's institutional structure. That person is in charge of carrying out and facilitating multilateral intergovernmental co-operation actions and handling, under the secretary general's authority, all the administrative and financial activities involved in the management of a large organization.

Dans l'accomplissement de ses fonctions, le secrétaire général est responsable de la mise en place de l'administrateur de l'OIF, qui est le numéro deux de la Francophonie institutionnelle chargé d'exécuter et d'animer la coopération intergouvernementale multilatérale ainsi que d'assurer, sous l'autorité du secrétaire général, l'ensemble des questions administratives et financières qui peuvent concerner la gestion d'une grande organisation.


Mr. Wild: Again, the Procurement Ombudsman designate was appointed by the Minister of Public Works and Government Services with the understanding that work could commence to set up the office, establish the administrative processes and procedures necessary to handle complaints or requests for investigations that may come in, as well as help the government drafting the necessary regulations to scope the mandate — how the complaint process will work.

M. Wild : Encore une fois, l'ombudsman de l'approvisionnement a été nommé par le ministre des Travaux publics et des Services gouvernementaux. Il était entendu qu'on pouvait commencer à mettre le bureau sur pied, à établir les processus administratifs et les méthodes nécessaires pour gérer les plaintes ou les demandes d'enquête qui pourraient venir, et qu'on pourrait aider le gouvernement à rédiger le règlement nécessaire pour définir la portée du mandat, à précis ...[+++]


Rather than go through the huge procedure—which it is in most of Canada—to have an administrator appointed, or a trustee, which is often demeaning to the individual in question, who is capable of handling his or her own affairs for the most part, there's a very good mechanism in the province of British Columbia.

Plutôt que de suivre la procédure extrêmement longue — comme c'est le cas presque partout au Canada — de nomination d'un administrateur, ou encore d'un fiduciaire, procédure qui est souvent humiliante pour la personne en question, puisqu'elle est capable de s'occuper de la plupart de ses affaires, il y a un très bon mécanisme en Colombie-Britannique.


11. Under paragraphs 2 and 7(b) of Article 14 of the Rules Governing the Payment of Expenses and Allowances, Members may appoint a third party, termed a ‘paying agent’, to handle, in whole or in part, the administrative management of his parliamentary assistance allowance (also termed a ‘secretarial allowance’).

11 Conformément à l’article 14, paragraphes 2 et 7, sous b), de la réglementation FID, le député peut charger un tiers, dénommé « tiers payant », de la gestion administrative, totale ou partielle de son indemnité d’assistance parlementaire (également appelée « indemnité de secrétariat »).


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
I hope that, by no later than the budget conciliation in July, we shall be able to agree upon how we are to handle next year’s administrative expenditure in such a way as to facilitate the preparations, partly by providing aid to construction, working on the language issues, deciding what staff need to be appointed and determining what regulations need to be drawn up if we are to be able to accept observers in our political groups.

J’espère que nous parviendrons, dès l’accord budgétaire qui devrait être conclu en juillet, à nous mettre d’accord sur la manière de gérer les dépenses administratives du prochain exercice. Nous devrons alors faciliter les préparatifs, notamment en soutenant la construction de bâtiments, en examinant la question des langues, en déterminant le volume du personnel à engager et en étudiant les règles à élaborer en vue de pouvoir accueillir des observateurs au sein de nos groupes politiques.


- appoint a transit contact in every large customs office (handling over 10 000 transit authorizations a year), to be responsible for implementing transit management and control plans, communicating directly with other customs administrations and holding regular dialogue with operators;

- dans chaque grand bureau de douane ouvert au transit (par exemple: plus de 10 000 titres de transit par an), nomination d'un «correspondant transit» qui sera le point de contact opérationnel chargé de mettre en oeuvre les plans de gestion et de contrôle du transit et de communiquer directement avec les autres services douaniers et d'entretenir un dialogue régulier avec les opérateurs,


Even though ANF Lingen has notified the appropriate Euratom safeguards authoritie that it intends to enforce the new internal regulations covering the management and handling of materials which it has undertaken to communicate, the Commission feels that the length of time during which the undertaking is under administration must be four months from the date of notification of the name(s) of the person(s) appointed to carry out this t ...[+++]

Même si l'entreprise ANF Lingen a informé les services responsables du contrôle de sécurité qu'elle a entrepris d'appliquer de nouvelles règles internes de gestion et de manipulation qu'elle s'est engagée à communiquer, la Commission estime que la durée de mise sous administration de l'entreprise doit être fixée à quatre mois à compter de la date de notification du ou des nom(s) de la ou des personne(s) désignée(s) pour cette mission.


w