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Construct individual learning plans
Constructing individual learning plans
Constructs individual learning plans
Culture shock Grief reaction Hospitalism in children
Design training programmes for humans and animals
Design training schedules for individuals and animals
Develop individual learning plans
Individual learning program
Individual training
Individual training action plan
Individual training path
Individual training plan
Individualized service plan
Individualized training
Individualized training path
JFM JIT training
Just-for-me training
Managing the work of teams and individuals
One-on-one training
Plan the work of teams and individuals
Planning the work of teams and individuals
Teams and individuals work planning
Training process

Traduction de «individual training plan » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
individual training plan [ individual training action plan ]

plan individuel de formation [ plan de formation individuel ]


individualized training [ individual training | one-on-one training | just-for-me training | just-for-me, just-in-time training | JFM JIT training ]

formation individuelle [ formation à la carte | formation individualisée | formation juste pour moi | formation juste-pour-moi juste-à-temps ]


individualized training path [ individual training path ]

parcours de formation à la carte [ parcours de formation individuelle | parcours de formation individualisé ]




design training programmes for humans and animals | establish training programmes for individuals and animals | design training programmes for individuals and animals | design training schedules for individuals and animals

concevoir des programmes de formation et de dressage pour les maîtres et les animaux


Definition: States of subjective distress and emotional disturbance, usually interfering with social functioning and performance, arising in the period of adaptation to a significant life change or a stressful life event. The stressor may have affected the integrity of an individual's social network (bereavement, separation experiences) or the wider system of social supports and values (migration, refugee status), or represented a major developmental transition or crisis (going to school, becoming a parent, failure to attain a cherish ...[+++]

Définition: Etat de détresse et de perturbation émotionnelle, entravant habituellement le fonctionnement et les performances sociales, survenant au cours d'une période d'adaptation à un changement existentiel important ou un événement stressant. Le facteur de stress peut entraver l'intégrité de l'environnement social du sujet (deuil, expériences de séparation) ou son système global de support social et de valeurs sociales (immigration, statut de réfugié); ailleurs, le facteur de stress est en rapport avec une période de transition ou de crise au cours du développement (scolarisation, naissance d'un enfant, échec dans la poursuite d'un b ...[+++]


constructing individual learning plans | constructs individual learning plans | construct individual learning plans | develop individual learning plans

élaborer des plans d'apprentissage individuels


managing the work of teams and individuals | planning the work of teams and individuals | plan the work of teams and individuals | teams and individuals work planning

planifier le travail d’équipes et d’individus


training process | individual learning program

parcours de formation


individualized service plan

plan de services individualisés
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Initiatives linking working time with training (for example working time accounts, educational and training leave and job rotation schemes are continuing. Efforts to develop accreditation systems for non-formal learning are being taken forward. There are some signs of a movement towards a longer-term, more strategic approach to workforce development and the promotion of more integrated packages of measures promoting lifelong learning but generally little attention has been given to promoting a broader culture of learning in the workplace. Entitlement of workers to individual training plans is becoming more common (Belgium, Denmark, the N ...[+++]

Les initiatives qui relient entre eux le temps de travail et la formation (comme les comptes épargne-temps, le congé d'éducation ou de formation et les programmes de rotation des emplois) se poursuivent. Des efforts sont déployés en vue de mettre en place des systèmes d'accréditation pour l'apprentissage non formel. Une évolution se fait vers une approche à plus long terme et plus stratégique du développement du personnel et la promotion de trains de mesures davantage intégrés en faveur de l'éducation et de la formation tout au long de la vie. En général cependant, une culture plus large de l'apprentissage sur le lieu de travail n'est gu ...[+++]


To attain the objectives described, the PEETI plan methodologically implements the following measures: indication/diagnosis/reporting of child labour and school drop-out situations; an integrated programme and individual education and training plans; a school holidays programme/projects; allocation of training grants, monitoring of situations involving the worst forms of exploitation.

Afin d'atteindre les objectifs décrits, le PEETI met en oeuvre méthodologiquement les mesures suivantes: signalisation/diagnostic/acheminement des situations de travail infantile et d'abandon scolaire ; programme intégré et plans individuels d'éducation et de formation ; programme/projets de vacances ; attribution de bourses de formation, accompagnement de situations des pires formes d'exploitation.


individual training plans with quantitative targets;

des plans de formation individuels assortis d'objectifs quantitatifs;


- individual training plans with quantitative targets;

- des plans de formation individuels assortis d'objectifs quantitatifs;


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14. Acknowledges from the IAS that a range of policies, strategies, procedures and guidelines support the implementation of the Staff Regulation provisions in the Institute; notes that some points are still under development and should be completed at a later stage; particularly with the adoption of IT tools for human resources management (namely issues like the preparation of job descriptions, setting up personal objectives and formalising individual training plans); calls on the Institute to inform the discharge authority of the actions taken to address the above-mentioned issues;

14. relève que, selon le SAI, un ensemble de politiques, de stratégies, de procédures et de lignes directrices soutient la mise en œuvre des dispositions du statut du personnel au sein de l'Institut; constate que certains éléments sont toujours en cours d'élaboration et devraient être achevés ultérieurement, en particulier avec l'adoption d'outils informatiques pour la gestion des ressources humaines (notamment pour des tâches telles que la préparation des descriptions de poste, la définition des objectifs personnels et la formalisation des plans de formation individuels); prie l'Institut d'inf ...[+++]


14. Acknowledges from the IAS that a range of policies, strategies, procedures and guidelines support the implementation of the Staff Regulation provisions in the Institute; notes that some points are still under development and should be completed at a later stage, particularly with the adoption of IT tools for human resources management (namely issues like the preparation of job descriptions, setting up personal objectives and formalising individual training plans); calls on the Institute to inform the discharge authority of the actions taken to address the above-mentioned issues;

14. relève que, selon le SAI, un ensemble de politiques, de stratégies, de procédures et de lignes directrices soutient la mise en œuvre des dispositions du statut du personnel au sein de l'Institut; constate que certains éléments sont toujours en cours d'élaboration et devraient être achevés ultérieurement, en particulier avec l'adoption d'outils informatiques pour la gestion des ressources humaines (notamment pour des tâches telles que la préparation des descriptions de poste, la définition des objectifs personnels et la formalisation des plans de formation individuels); prie l'Institut d'inf ...[+++]


4. Calls on the Commission and Member States to assess future employment developments in the steel sector for the EU as a whole, and for individual Member States, and to encourage Member States and social partners to draw up adequate plans for training, retraining, mobility and outplacement of workers within the sector; stresses the importance of EU support for training and employment in industrial transition processes in order to retain and develop skills and know-how, to anticipate skills needs, to promote trai ...[+++]

4. invite la Commission et les États membres à analyser l'évolution future de l'emploi dans le secteur sidérurgique au niveau européen ainsi qu'au sein de chaque État membre et à encourager les États membres et les partenaires sociaux à élaborer des programmes adaptés pour la formation, la reconversion, la mobilité et le reclassement externe de travailleurs dans le secteur; souligne l'importance des aides européennes pour la formation et l'emploi dans les processus de mutation industrielle de manière à conserver et développer les compétences et le savoir-faire, anticiper les besoins de compétences, promouvoir la formation et l'améliorat ...[+++]


enable employment services, together with other partners supporting young people, to provide personalised guidance and individual action planning, including tailor-made individual support schemes, based on the principle of mutual obligation at an early stage and continued follow-up with a view to preventing drop-out and ensure progression towards education and training or employment.

Permettre aux services de l'emploi, conjointement à d'autres partenaires qui soutiennent les jeunes, de fournir des conseils d'orientation et des plans d'action personnalisés, y compris des dispositifs d'aide sur mesure fondés sur le principe d'obligation réciproque à un stade précoce et un suivi permanent visant à prévenir l'abandon scolaire et à permettre des progrès en matière d'éducation et de formation ou d'emploi.


a skills audit means a process aimed at identifying and analysing the knowledge, skills and competences of an individual, including his or her aptitudes and motivations in order to define a career project and/or plan a professional reorientation or training project; the aim of a skills audit is to help the individual analyse his/her career background, to self-assess his/her position in the labour environment and to plan a career pathway, or in some cases to prepare for th ...[+++]

bilan des aptitudes, un processus visant à identifier et analyser les savoirs, aptitudes et compétences d'une personne, y compris ses aptitudes et motivations afin de définir un projet professionnel et/ou envisager une réorientation professionnelle ou un projet de formation; le bilan des aptitudes a pour but d'aider la personne à analyser son parcours professionnel antérieur, à se situer dans le monde du travail et à planifier son parcours de carrière ou, dans certains cas, à se préparer en vue de la validation des acquis d'apprentissage non formels et informels.


In supporting these initiatives Member States should introduce incentive measures aimed both at employers, (for example tax breaks, social security rebates, rewarding best practice e.g. through a system of lifelong learning labels, and by providing for enterprises to contribute to training funds) and at individuals (for example learning accounts or vouchers); they should also promote access to local guidance networks, and ICT based learning and guidance services, to support both individual competence development plans and corporate strat ...[+++]

Tout en appuyant ces initiatives, les États membres doivent introduire des mesures d'incitation destinées à la fois aux employeurs (par exemple, réductions d'impôts ou de cotisations sociales, récompense des meilleures pratiques, par exemple par un système de labels en matière d'éducation et de formation tout au long de la vie, ou contribution des entreprises à des fonds pour la formation) et aux salariés (par exemple, comptes ou bons d'éducation et de formation); ils doivent également encourager l'accès aux réseaux locaux d'orientation et aux services d'apprentissage et d'orientation basés sur les TIC, de manière à soutenir les stratégies de développement des compétences des individus ...[+++]


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