Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Achieve advertising measures for the vehicles
Ad banner
Advertisement
Advertising
Advertising banner
Advertising campaign
Advertizing banner
Banner ad
Corporate advertising
Corporate image advertising
Cyberadvertising
Develop digital marketing strategies
E-advertising
Ensure advertising furniture maintenance
Ensure maintenance of the advertising furniture
Ensuring maintenance of the advertising furniture
Execute advertising measure for vehicles
Execute advertising measures for a vehicle
Execute advertising measures for the vehicles
Institutional advertisement
Institutional advertising
Interactive advertising
Internet advertiser
Internet advertising
Internet banner
Keep up advertising furniture
Manage internet advertising
Online ad
Online advertising
Online advertizing
Plan digital marketing
Plan marketing digitally
Prestige advertising
Telephone advertising
Telephone classified advertising
Telephone directory advertising
Web advertising
Web banner
Webvertising
Yellow page advertising

Traduction de «internet advertising » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
develop digital marketing strategies | manage internet advertising | plan digital marketing | plan marketing digitally

programmer les stratégies de marketing numérique | planifier des stratégies de marketing numérique | planifier les stratégies opérationnelles de marketing numérique


online advertising | online advertizing | online ad | cyberadvertising | Internet advertising | Web advertising | Webvertising | e-advertising

publicité en ligne | cyberpublicité | publicité Internet | publicité sur Internet | publicité dans Internet | pub en ligne | cyberpub | pub Internet | pub sur Internet | pub dans Internet | e-publicité | e-pub


online advertising [ interactive advertising | Internet advertising ]

publicité interactive [ cyberpublicité interactive | cyberpub interactive | publicité en ligne | pub en ligne ]


advertising [ advertisement | advertising campaign ]

publicité [ campagne publicitaire | information publicitaire | publicité commerciale | réclame ]


ensure advertising furniture maintenance | keep up advertising furniture | ensure maintenance of the advertising furniture | ensuring maintenance of the advertising furniture

entretenir du mobilier publicitaire


execute advertising measure for vehicles | execute advertising measures for a vehicle | achieve advertising measures for the vehicles | execute advertising measures for the vehicles

exécuter des mesures de publicité pour les véhicules




advertising banner | advertizing banner | ad banner | banner ad | Web banner | Internet banner

bandeau publicitaire | bannière publicitaire | bandeau de publicité | bannière de publicité | bandeau de pub | bannière de pub


telephone advertising [ yellow page advertising | telephone classified advertising | telephone directory advertising ]

publicité classée


corporate advertising | institutional advertising | institutional advertisement | corporate image advertising | prestige advertising

publicité d'entreprise | publicité de prestige | publicité de notoriété | publicité corporative | publicité institutionnelle
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Use of internet advertising by enterprises- 1 in 4 EU businesses advertised online in 2016- Contextual advertising largely prevails // Brussels, 14 December 2016

Utilisation de la publicité sur internet par les entreprises- 1 entreprise de l'UE sur 4 a eu recours à la publicité en ligne en 2016- La publicité contextuelle prévaut largement // Bruxelles, le 14 décembre 2016


a clear and comprehensible explanation of the minimum, normally available, maximum and advertised download and upload speed of the internet access services in the case of fixed networks, or of the estimated maximum and advertised download and upload speed of the internet access services in the case of mobile networks, and how significant deviations from the respective advertised download and upload speeds could impact the exercise ...[+++]

une explication claire et compréhensible, pour les réseaux fixes, en ce qui concerne le débit minimal, normalement disponible, maximal et annoncé pour le téléchargement descendant et ascendant des services d’accès à l’internet ou, dans le cas des réseaux mobiles, le débit maximal estimé et annoncé pour le téléchargement descendant et ascendant des services d’accès à l’internet, ainsi que la manière dont des écarts significatifs par rapport aux débits annoncés de téléchargement descendant et ascendant peuvent avoir une incidence sur l’exercice des droits des utilisateurs finals énoncés à l’article 3, paragraphe 1.


In this respect, national regulatory authorities should assess the impact on the availability and general quality of internet access services by analysing, inter alia, quality of service parameters (such as latency, jitter, packet loss), the levels and effects of congestion in the network, actual versus advertised speeds, the performance of internet access services as compared with services other than internet access services, and quality as perceived by end-users.

À cet égard, il convient que les autorités réglementaires nationales évaluent l’incidence sur la disponibilité et la qualité générale des services d’accès à l’internet en analysant, entre autres, des paramètres de qualité de service (tels que latence, gigue, pertes de paquets, etc.), les niveaux et effets de la congestion du réseau, la différence entre les vitesses réelles et les vitesses annoncées, les performances des services d’accès à l’internet par rapport aux autres services et la qualité telle qu’elle est perçue par les utilisateurs finals.


However, while around three-quarters of enterprises located in the European Union (EU) and employing at least 10 persons had a website in 2016 and almost half used social media, just a quarter (25%) used internet advertising.

Toutefois, alors qu'environ trois-quarts des entreprises situées dans l'Union européenne (UE) et employant au moins dix personnes disposaient d'un site internet en 2016 et que près de la moitié utilisaient les médias sociaux, tout juste un quart (25%) a eu recours à la publicité sur internet.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
The Commission considers that Google has a dominant position in providing general internet search services as well as in placing search advertising on third party websites throughout the EEA, with market shares above 90% and 80%, respectively.

La Commission estime que Google occupe une position dominante dans la fourniture de services de recherche générale sur l’internet ainsi que dans le placement de publicités sur des sites web tiers dans l’ensemble de l’EEE, ses parts de marché dépassant respectivement les 90 % et les 80 %.


It is possible that advertising Zweibrücken and the region on Ryanair's internet site may have encouraged people visiting that site to buy Ryanair tickets to Zweibrücken when the advertising was first posted or just thereafter.

Il est concevable que la promotion de Zweibrücken et de sa région sur le site Internet de Ryanair ait pu inciter les personnes consultant ce site à acheter des billets Ryanair vers Zweibrücken au moment où elles ont eu accès à cette publicité ou peu après.


a clear and comprehensible explanation of the minimum, normally available, maximum and advertised download and upload speed of the internet access services in the case of fixed networks, or of the estimated maximum and advertised download and upload speed of the internet access services in the case of mobile networks, and how significant deviations from the respective advertised download and upload speeds could impact the exercise ...[+++]

une explication claire et compréhensible, pour les réseaux fixes, en ce qui concerne le débit minimal, normalement disponible, maximal et annoncé pour le téléchargement descendant et ascendant des services d’accès à l’internet ou, dans le cas des réseaux mobiles, le débit maximal estimé et annoncé pour le téléchargement descendant et ascendant des services d’accès à l’internet, ainsi que la manière dont des écarts significatifs par rapport aux débits annoncés de téléchargement descendant et ascendant peuvent avoir une incidence sur l’exercice des droits des utilisateurs finals énoncés à l’article 3, paragraphe 1;


In this respect, national regulatory authorities should assess the impact on the availability and general quality of internet access services by analysing, inter alia, quality of service parameters (such as latency, jitter, packet loss), the levels and effects of congestion in the network, actual versus advertised speeds, the performance of internet access services as compared with services other than internet access services, and quality as perceived by end-users.

À cet égard, il convient que les autorités réglementaires nationales évaluent l’incidence sur la disponibilité et la qualité générale des services d’accès à l’internet en analysant, entre autres, des paramètres de qualité de service (tels que latence, gigue, pertes de paquets, etc.), les niveaux et effets de la congestion du réseau, la différence entre les vitesses réelles et les vitesses annoncées, les performances des services d’accès à l’internet par rapport aux autres services et la qualité telle qu’elle est perçue par les utilisateurs finals.


However, according to Sweden Post, the relevant market to evaluate its market positions against, would be a larger ‘Advertising Distribution Market’, which, in addition to unaddressed direct mail would include ‘other advertising distribution channels, such as newspaper advertisements, TV and radio advertisements, outdoor advertisements, advertising via the Internet, sponsoring, etc’.

Toutefois, selon la poste suédoise, le marché pertinent par rapport auquel sa part de marché devrait être évaluée serait un vaste «marché de la distribution de la publicité», qui comprendrait, outre le publipostage non adressé, «d’autres canaux de distribution de la publicité, tels que les annonces publicitaires dans les journaux, les spots publicitaires à la télévision et à la radio, les publicités d’extérieur, la publicité via l’internet, le parrainage, etc».


Both with regard to digital television and with regard to audiovisual services on the Internet, the point is not to restrict the development of new advertising techniques but to ensure that basic principles such as the prohibition of surreptitious advertising and the need for a clear separation between advertising and other material continue to apply.

Que ce soit pour la télévision numérique ou les services audiovisuels sur Internet, le but n'est pas de limiter le développement de nouvelles techniques de publicité, mais de veiller à ce que des principes fondamentaux tels que l'interdiction de la publicité clandestine et la nécessité d'une nette démarcation entre la publicité et tout autre matériel continuent d'être appliqués.


w