Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Budget airline
Budget carrier
Council tenancy
Discount airline
Discount carrier
First level supervision
First line supervision
First-level management
Foremen and supervisors
Front-line supervision
Junior management
Low cost airline
Low cost carrier
Low cut shoe
Low fare airline
Low fare carrier
Low lube oil pressure switch
Low management
Low oil pressure switch
Low pressure atomizing gun burner
Low pressure control switch
Low pressure gun burner
Low pressure lube oil switch
Low top
Low-cost housing
Low-cut
Low-cut boot
Low-income housing
Low-level storage manager for multimedia information
Low-pressure atomizing burner
Low-pressure burner
Low-pressure fuel oil burner
Low-pressure gun type burner
Low-pressure gun-type atomizing burner
Low-pressure gun-type burner
Low-pressure oil burner
Low-rent dwelling
Low-rent housing
Low-rent public housing
Low-rental housing
Low-top
Low-top boot
Low-topped shoe
Lower management
Lube oil low pressure switch
Managing Low Performance
Moderate rental housing
No frills airline
No frills carrier
Supervision
Supervisory management
Supervisory staff

Traduction de «low management » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous


lower management [ first-level management | low management | junior management | supervisory management | first line supervision | first level supervision | front-line supervision ]

maîtrise [ cadres inférieurs | cadres subalternes ]


supervisory staff | supervisory management | supervision | foremen and supervisors | front-line supervision | lower management | junior management | low management

maîtrise | cadres inférieurs


low-level storage manager for multimedia information

gestionnaire de stockage d'entrée de gamme pour l'information multimédia




low pressure atomizing gun burner [ low pressure gun burner | low-pressure gun type burner | low-pressure gun-type burner | low-pressure gun-type atomizing burner | low-pressure atomizing burner | low-pressure fuel oil burner | low-pressure oil burner | low-pressure burner ]

brûleur à pulvérisation sous basse pression d'huile [ brûleur à basse pression | brûleur à injecteur à basse pression ]


low-topped shoe | low cut shoe | low top | low-top | low-top boot | low-cut boot | low-cut

chausson tige basse | tige base


low cost airline [ budget airline | budget carrier | discount airline | discount carrier | low cost carrier | low fare airline | low fare carrier | no frills airline | no frills carrier ]

compagnie aérienne à bas prix [ compagnie aérienne à bas coûts | compagnie aérienne low-cost | transporteur aérien à bas coûts | transporteur aérien à bas prix | transporteur aérien à bas tarifs ]


low-cost housing [ low-rent housing | low-rental housing | low-rent dwelling | moderate rental housing | council tenancy | low-income housing | low-rent public housing ]

habitation à loyer modéré [ HLM,H.L.M.,Hlm | logement HLM | logéco | logement pour les personnes à faible revenu ]


low oil pressure switch | low lube oil pressure switch | low pressure lube oil switch | lube oil low pressure switch | low pressure control switch

manostat de faible pression d'huile
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Yet, skilled migrant workers too often occupy low skill low quality jobs, underlining the need for a better management of these migrant workers’ potential and skills.

Il n’en demeure pas moins que, trop souvent, les travailleurs migrants occupent des emplois peu qualifiés et de qualité médiocre, ce qui souligne la nécessité d’une meilleure gestion du potentiel et des compétences de ces travailleurs.


‘An increase in harvest by a Member State, based on sustainable forest management practices and on national policies adopted up to the date of submission of the forest reference level, shall respect the following conditions: (a) that managed forest land remains a sink of GHGs; and (b) that ways of maintaining or enhancing the sink and reservoirs of GHGs by 2050, with a view to fulfilling the objective set out in Article 4.1 of the Paris Agreement, namely that of achieving a balance between anthropogenic emissions by sources and removals by sinks of greenhouse gases in the second half of this century, are outlined in a long-term low-emis ...[+++]

«Une augmentation de la récolte par un État membre, sur la base des pratiques de gestion forestière durable et des politiques nationales adoptées à la date de soumission du niveau de référence pour les forêts, respecte les conditions suivantes: a)les terres forestières gérées restent un puits de gaz à effet de serre; et b)les moyens de maintenir ou de renforcer les puits et réservoirs de gaz à effet de serre d'ici à 2050, en vue de réaliser l'objectif fixé à l'article 4, paragraphe 1, de l'accord de Paris, à savoir celui de parvenir à un équilibre entre les émissions anthropiques par les sources et les absorptions par les puits de gaz à effet de serre au cours de la deuxième moitié du siècle, sont définis dans une stratégie à ...[+++]


implementing the Union initiatives and agreed commitments at international and regional level and/or of a transboundary character particularly in the areas of climate change through the promotion of climate resilient low carbon strategies giving priority to strategies to promote biodiversity, protection of ecosystems and natural resources, sustainable management including oceans, land, water, fisheries and forests (for example through mechanisms such as FLEGT), desertification, integrated water resource management, sound chemicals and waste management, resource efficiency and the green economy.

mettre en œuvre les initiatives de l'Union et exécuter ses engagements au niveau régional et international et/ou de nature transfrontière, notamment dans le domaine du changement climatique, par la promotion de stratégies à faibles émissions de CO visant à améliorer la résilience aux chocs climatiques, en donnant la priorité aux stratégies visant à promouvoir la biodiversité, à la protection des écosystèmes et des ressources naturelles, à la gestion durable notamment en ce qui concerne les océans, les terres, l'eau, la pêche et les forêts (par exemple via des mécanismes tels que FLEGT), à la désertification, à la gestion intégrée des res ...[+++]


implementing the Union initiatives and agreed commitments at international and regional level and/or of a transboundary character particularly in the areas of climate change through the promotion of climate resilient low carbon strategies giving priority to strategies to promote biodiversity, protection of ecosystems and natural resources, sustainable management including oceans, land, water, fisheries and forests (for example through mechanisms such as FLEGT), desertification, integrated water resource management, sound chemicals and waste management, resource efficiency and the green economy;

mettre en œuvre les initiatives de l'Union et exécuter ses engagements au niveau régional et international et/ou de nature transfrontière, notamment dans le domaine du changement climatique, par la promotion de stratégies à faibles émissions de CO2 visant à améliorer la résilience aux chocs climatiques, en donnant la priorité aux stratégies visant à promouvoir la biodiversité, à la protection des écosystèmes et des ressources naturelles, à la gestion durable notamment en ce qui concerne les océans, les terres, l'eau, la pêche et les forêts (par exemple via des mécanismes tels que FLEGT), à la désertification, à la gestion intégrée des re ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Key follow up actions: Invite the U.S., Japan and other industrialised partner countries to pool efforts with the EU to accelerate the development of ambitious policies on low carbon technologies and energy efficiency, including regulatory cooperation, joint RD projects, researchers mobility, and joint work on better performing materials and standards for critical and emerging technologies, as already pursued with the US under the auspices of the EU-US Energy Council Elaborate long-term low carbon energy roadmaps with key partners such as the US and Japan to support technological, research and industrial cooperation Propose a trilateral initiative with Japan ...[+++]

Principales mesures de suivi Inviter les États-Unis, le Japon et d'autres pays partenaires industrialisés à conjuguer leurs efforts avec l'UE pour accélérer l'élaboration de politiques ambitieuses en matière de technologies à faibles émissions de carbone et d'efficacité énergétique, y compris par la coopération dans le domaine réglementaire, des projets de RD communs, la mobilité des chercheurs et une collaboration sur la conception de matériaux plus performants et de normes pour les technologies sensibles et émergentes, comme cela se fait déjà avec les États-Unis sous les auspices du Conseil de l'énergie UE–États-Unis. Établir, avec des partenaires importants comme les États-Unis et le Japon, des feuilles de route à ...[+++]


This is the same as determining the risk level., Risk management measures may not be needed if the level of risk is sufficiently low.

Cette étape correspond à la détermination du niveau de risque. Il est possible qu’aucune mesure de gestion des risques ne soit nécessaire si le niveau de risque est suffisamment faible.


In its Communication on mobilising Information and Communications Technologies to facilitate the transition to an energy-efficient, low-carbon economy , the Commission underscored the untapped potential for the ICT sector to focus on systemic improvements to its own processes, including operations, manufacturing, service delivery and supply chain management.

Dans sa communication concernant la mobilisation des technologies de l'information et des communications visant à faciliter le passage à une économie à haut rendement énergétique et à faible taux d'émission de carbone , la Commission a souligné le potentiel que le secteur des TIC pourrait exploiter dans l'optique d'améliorations systémiques de ses propres processus, y compris le fonctionnement, la fabrication, la prestation de services et la gestion de la chaîne d'approvisionnement.


The impact assessment undertaken on the Ecolabel Regulation shows that the current scheme is unable to achieve its objectives as it suffers from low awareness of the label and low uptake by industry, resulting from overly bureaucratic processes and management.

L'analyse d'impact réalisée sur le règlement relatif au label écologique montre que le système actuel n'atteint pas ses objectifs en raison du manque de sensibilisation à l'égard du label et de sa faible diffusion dans l'industrie, qui résultent de procédures et d’une gestion trop bureaucratiques.


The impact assessment shows that the current scheme is not achieving its objectives as it suffers from low awareness of the label and low uptake by industry, resulting from overly bureaucratic processes and management.

L'analyse d'impact montre que le système actuel n'atteint pas ses objectifs en raison du manque de sensibilisation à l'égard du label et de sa faible diffusion dans l'industrie, qui résulte de processus et d'une gestion trop bureaucratiques.


The civil service in the NIS countries suffers from a number of shortcomings such as (a) the continued existence of institutions whose functional and organisational structure has not been reformed; (b) the need to create new organs and institutions from scratch that can perform newly defined state functions; (c) or abolition of unnecessary functions; (d) incomplete and unreformed legislation governing the rights and obligations of civil servants; (e) the prevalence of widespread corruption within the state administration due to lack of transparency, unaccountability and low salaries; (f) the weak or, at least under-utilised human resources management capacity ...[+++]

Les services publics dans les NEI souffrent d'un certain nombre de déficiences telles que (a) la persistance d'institutions dont la structure fonctionnelle et organisationnelle n'a pas été adaptée; (b) la nécessité de créer ex nihilo de nouveaux organes et institutions capables d'assumer les nouvelles missions de l'État; (c) la suppression des fonctions inutiles; (d) la législation régissant les droits et obligations des fonctionnaires reste incomplète et n'a toujours pas été réformée; (e) l'existence d'une corruption répandue dans les administrations publiques en raison du manque de transparence et de responsabilisation et de la faiblesse des salaires; (f) la faible capacité de gestion ou, à tout le moins, la capacité sous-utilisée de ...[+++]




datacenter (1): www.wordscope.fr (v4.0.br)

'low management' ->

Date index: 2023-11-27
w