Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Adapting drive system software
Apron drive loading bridge
Apron drive passenger loading bridge
Customise software for drive system
Customising drive system software
DWI
Direct mobility
Drink driving offence
Drink-driving
Drinking and driving
Drive system software adapting
Driving mobile crane
Driving point mobility
Driving under the influence of alcohol
Driving while intoxicated
Drunk driving
Drunken driving
Inappropriate drinking and driving
Jetway
Manage a test drives
Manage test drives
Managing a test drive
Mechanical direct mobility
Mechanical driving-point mobility
Mobile drive
Mobile driving cabin
Mobile loading bridge
Mobile passenger loading bridge
Operate mobile crane
Operating mobile crane
Oversee test drives
Using mobile crane

Traduction de «mobile drive » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous


direct mobility | driving point mobility | mechanical direct mobility | mechanical driving-point mobility

mobilité au point d'application | mobilité directe | mobilité mécanique directe | mobilité mécanique du point d'application




driving mobile crane | operating mobile crane | operate mobile crane | using mobile crane

utiliser une grue mobile


apron drive passenger loading bridge [ apron drive loading bridge | mobile passenger loading bridge | mobile loading bridge | jetway ]

passerelle mobile d'embarquement passagers [ passerelle mobile d'embarquement | passerelle automotrice | passerelle ]


apron drive passenger loading bridge | apron drive loading bridge | mobile passenger loading bridge | mobile loading bridge

passerelle mobile d'embarquement passagers | passerelle mobile d'embarquement


drink driving offence | drink-driving | drinking and driving | driving under the influence of alcohol | driving while intoxicated | drunk driving | drunken driving | inappropriate drinking and driving | DWI [Abbr.]

conduite en état alcoolique | conduite en état d'ébriété | conduite en état d'ivresse | conduite sous l’emprise d’un état alcoolique | conduite sous l’emprise de l’alcool


Driving Information Test for Mobile Support Equipment Operators - Work Sheet

Examen théorique de conduite destiné aux conducteurs de matériel mobile de soutien - Feuille de réponses


manage a test drives | oversee test drives | manage test drives | managing a test drive

gérer des essais de conduite


adapting drive system software | drive system software adapting | customise software for drive system | customising drive system software

adapter un logiciel pour un système d’entraînement
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
At the same time, we want to improve the quality of life of our citizens and ensure that our industries create jobs, generate sustainable economic growth, and drive innovation in renewable energy technologies.With today's initiatives, the Commission aims to increase clean, competitive and connected mobility and improve mobility services for citizens - in particular for those on lower incomes.

Dans le même temps, elle souhaite améliorer la qualité de vie des citoyens et faire en sorte que les entreprises créent des emplois, génèrent une croissance économique durable et soient des moteurs de l'innovation dans les technologies des énergies renouvelables. En présentant ces initiatives aujourd'hui, la Commission vise à renforcer une mobilité propre, compétitive et connectée et à améliorer les services de mobilité pour les citoyens, en particulier pour ceux ayant de faibles revenus.


Driving Clean Mobility: Questions & Answers on the initiatives that protect the planet, empower its consumers, and defend its industry and workers // Brussels, 8 November 2017

En route vers une mobilité propre: Questions et réponses sur les initiatives qui protègent la planète, renforcent l'autonomie des consommateurs et défendent les entreprises et les travailleurs // Bruxelles, le 8 novembre 2017


Driving Clean Mobility: Questions Answers on the initiatives that protect the planet, empower its consumers, and defend its industry and workers

En route vers une mobilité propre: Questions et réponses sur les initiatives qui protègent la planète, renforcent l'autonomie des consommateurs et défendent les entreprises et les travailleurs


(r) electric generators and electric alternators that are portable or mobile, including drive motors therefor, and generator and alternator sets that are portable or mobile, except when such generators, alternators or sets are purchased for use on a farm for farm purposes only; stand-by electric generators and stand-by electric alternators, including drive motors therefor, and stand-by generator and stand-by alternator sets, for the production of electricity for use primarily in a building that normally utilizes electricity supplied by a public or private utility where that building is used prim ...[+++]

r) des générateurs et alternateurs électriques portatifs ou mobiles, y compris leurs moteurs à commande, et des groupes de générateurs et d’alternateurs portatifs ou mobiles, autres que ceux achetés pour servir sur la ferme à des fins agricoles seulement; des générateurs et alternateurs électriques de secours, y compris leurs moteurs à commande, et des groupes de générateurs et d’alternateurs de secours pour la production d’électricité devant servir surtout dans un bâtiment où l’on utilise normalement l’électricité fournie par une entreprise de service public ou privé lorsque ce bâtiment sert principalement à des activités autres que la ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
In Kozarov, for example, Justice Harrington rejected the constitutional argument, noting that Mr. Kozarov had the absolute mobility right, as a Canadian citizen, to return to Canada once his sentence was served, and that, if the Minister had consented to the transfer, Mr. Kozarov could not on his arrival have immediately asserted his mobility right to leave Canada.49 Mobility rights were not the issue, he said; rather “the transfer of supervision of a prison sentence” was.50 Justice Harrington distinguished the Van Vlymen case on the basis that the “driving force of that decision was the failure to ...[+++]

Dans l’affaire Kozarov, par exemple,le juge Harrington a rejeté l’argument constitutionnel, indiquant que M. Kozarov avait, en qualité de citoyen canadien, le droit absolu de rentrer au pays après avoir purgé sa peine et que, si le Ministre avait consenti au transfèrement, M. Kozarov n’aurait pas pu à son arrivée au Canada se prévaloir immédiatement de sa liberté de quitter le pays49.


Senator Champagne: If I lived in Chéticamp or Petit-de-Grat, where there had been a bilingual office for me to go to, and the time came for me to apply for old age security, for instance, where would I go to find out when the mobile service was passing through or whether I would have to drive 60, 75 or 100 kilometres to find the mobile service — which must move every day or it would not be mobile?

Le sénateur Champagne : Si j'habitais Chéticamp ou Petit-de-Grat, où il y avait un bureau bilingue où je pouvais me rendre, et si le temps était venu pour moi, par exemple, d'aller faire une demande pour ma pension de vieillesse, où faudrait-il que je m'informe pour savoir quand le service mobile passera chez nous ou si je devrai conduire 60, 75 ou 100 kilomètres pour trouver le service mobile —qui doit bouger tous les jours, sinon il ne serait pas mobile?


But again, you don't need to go down the route of prohibiting vouching or the use of voter information cards, both of which would do the opposite and actually suppress young people, mobile populations, seniors who don't have a driving licence with an address on it, or other groups who might be mobile and don't have those particular forms of ID.

Mais encore une fois, il n’est pas nécessaire d’interdire les répondants ou l’utilisation de la carte d’information de l’électeur; dans les deux cas, cela aurait l’effet contraire et empêcherait de voter beaucoup de jeunes, la population mobile, les personnes âgées qui n’ont pas de permis de conduire avec leur adresse, ou d’autres groupes qui se déplacent souvent et ne possèdent pas les cartes d’identité voulues.


In Kozarov, for example, Justice Harrington rejected the constitutional argument, noting that Mr. Kozarov had the absolute mobility right, as a Canadian citizen, to return to Canada once his sentence was served, and that, if the Minister had consented to the transfer, Mr. Kozarov could not on his arrival have immediately asserted his mobility right to leave Canada.45 Mobility rights were not the issue, he said; rather “the transfer of supervision of a prison sentence” was.46 Justice Harrington distinguished the Van Vlymen case on the basis that the “driving force of that decision was the failure to ...[+++]

Dans l’affaire Kozarov, par exemple, le juge Harrington a rejeté l’argument constitutionnel, indiquant que M. Kozarov avait, en qualité de citoyen canadien, le droit absolu de rentrer au pays après avoir purgé sa peine et que, si le Ministre avait consenti au transfèrement, M. Kozarov n’aurait pas pu à son arrivée au Canada se prévaloir immédiatement de sa liberté de quitter le pays 45. De l’avis du juge, il n’était pas question de la liberté de circulation, mais plutôt « du transfert de la surveillance de l’exécution d’une peine 46 ». Le juge Harrington a établi une distinction par rapport à l’affaire Van Vlymen au motif que dans celle-ci « ...[+++]


Thought could be given to greater harmonisation of working time rules for all road transport mobile workers regardless the type of vehicle they drive, taking into account the existence of specific requirements on driving time, breaks, daily and weekly rest periods laid down in Regulation (EC) No 561/2006.

On pourrait réfléchir à harmoniser davantage les règles relatives au temps de travail pour tous les travailleurs mobiles du transport routier, indépendamment du type de véhicule qu'ils conduisent, étant donné qu'il existe des exigences spécifiques au temps de conduite, aux pauses, aux périodes de repos journalier et hebdomadaire définies dans le règlement (CE) n° 561/2006.


A prominent example is GSM ("Global System for Mobile Communications"), which created an international market for mobile communications and is a driving force for the development of many mobile applications.

Un exemple frappant est le GSM («Global System for Mobile Communications»), qui a créé un marché international pour les communications mobiles et constitue la force motrice du développement de nombreuses applications mobiles.


w