Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Building cost
Construction cost
Construction cost rate
Construction manager
Construction project cost consultant
Construction project manager
Cost leadership strategy
Cost rate
Costing rate
Development project cost manager
Least overall cost
Low-cost strategy
Lowest overall cost
Overall cost
Overall cost leadership
Overall cost of construction
Overall costs
Rate
Translation

Traduction de «overall cost construction » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
overall cost of construction

coût global de la construction


cost leadership strategy | low-cost strategy | overall cost leadership

stratégie de domination globale par les coûts | stratégie de domination par les coûts | stratégie de coût


overall cost

coût général | coût global | dépense générale










building cost | construction cost

coût de construction | coûts de construction


construction project cost consultant | development project cost manager | construction manager | construction project manager

directeur de la construction immobilière | directeur de la construction immobilière/directrice de la construction immobilière | directrice de la construction immobilière


construction cost rate | costing rate | rate | cost rate

coût unitaire | coût de construction unitaire
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
The overall cost of the projects often rose during the construction phase.

Le coût global des projets a souvent été revu à la hausse pendant la phase de construction.


91. Takes note that the target cost of the KAD project is estimated at EUR 441,27 million in current prices (EUR 406,22 million in constant prices) and that, for 2015, the financial needs for KAD would correspond to EUR 128,91 million (or 29 % of the overall cost); underlines that, including budgetary resources already made available and not yet used, the remaining financial needs in 2015 are estimated at EUR 84,8 million; considers that this amount may be reduced considerably by a transfer at the year-end 2014 and that the remainin ...[+++]

91. prend acte que le coût d'objectif du chantier du KAD est estimé à 441,27 millions d'EUR en prix courants (406,22 millions d'EUR à prix constants) et que, pour 2015, les besoins de financement du chantier du KAD se monteraient à 128,91 millions d'EUR (soit 29 % du coût total); souligne que, si l'on prend en compte les moyens budgétaires déjà mis à disposition et non encore employés, les besoins financiers restant en 2015 sont évalués à 84,8 millions d'EUR; estime que ce montant peut être notablement réduit en effectuant un virement à la fin de l'exercice 2014 et que le restant devrait être financé en recourant à des prêts; rappelle que, g ...[+++]


90. Takes note that the target cost of the KAD project is estimated at EUR 441,27 million in current prices (EUR 406,22 million in constant prices) and that, for 2015, the financial needs for KAD would correspond to EUR 128,91 million (or 29 % of the overall cost); underlines that, including budgetary resources already made available and not yet used, the remaining financial needs in 2015 are estimated at EUR 84,8 million; considers that this amount may be reduced considerably by a transfer at the year-end 2014 and that the remainin ...[+++]

90. prend acte que le coût d'objectif du chantier du KAD est estimé à 441,27 millions d'EUR en prix courants (406,22 millions d'EUR à prix constants) et que, pour 2015, les besoins de financement du chantier du KAD se monteraient à 128,91 millions d'EUR (soit 29 % du coût total); souligne que, si l'on prend en compte les moyens budgétaires déjà mis à disposition et non encore employés, les besoins financiers restant en 2015 sont évalués à 84,8 millions d'EUR; estime que ce montant peut être notablement réduit en effectuant un virement à la fin de l'exercice 2014 et que le restant devrait être financé en recourant à des prêts; rappelle que, g ...[+++]


(Return tabled) Question No. 848 Mr. Matthew Kellway: With regard to the National Shipbuilding Procurement Strategy (NSPS): (a) has a statement of operational requirements been established, (i) if yes, when was this done and what are the criteria that will be used to determine what ships will be built, (ii) if no, when will it be done, (iii) if it will not be done, what criteria will be used to determine what ships will be built; (b) will there be an open competition for contracts associated with the strategy; (c) what is a current breakdown of the $35 billion contract value that was assessed, specifically, what is the value of each individual component included in this assessed value; (d) where will the technology being used to build th ...[+++]

(Le document est déposé) Question n 848 M. Matthew Kellway: En ce qui concerne la Stratégie nationale d’approvisionnement en matière de construction navale (SNACN): a) un énoncé des besoins opérationnels a-t-il été établi, (i) dans l’affirmative, quand, et quels sont les critères qui serviront à déterminer quels navires seront construits, (ii) dans la négative, quand cela se fera-t-il, (iii) si ce n’est pas fait, quels critères serviront à déterminer quels navires seront construits; b) y aura-t-il un appel d’offres pour les contrats ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
- Recommends that, on the basis of the overall cost of the EUR 6,6 billion ITER baseline for the construction phase, the funding should be ring fenced in order to guarantee the funding for ITER without jeopardising other EU priorities like the Framework programme for Research;

– recommande que, sur la base d'un coût global de 6,6 milliards d'euros pour la phase de construction de l'ITER, le financement soit limité à une enveloppe spécifique regroupant l'ensemble des crédits d'engagement et de paiement, ce qui permettra d'assurer le financement du projet ITER sans compromettre d'autres priorités de l'Union, telles que le programme-cadre de recherche;


15. Considers that a distinction between the Parliament's fixed and variable costs would facilitate decisions on the overall level of its budget and the appropriate follow-up for maintaining a sustainable budget; in this respect, has decided to place in reserve a part of three specific budget lines while requesting a report which identifies the expenses under titles 2 and 3 according to the different types of costs and whether they are of a fixed or variable nature; considers that this distinction, the long-term strategies on buildings, communication and information policie ...[+++]

15. considère qu'une distinction entre les coûts fixes et variables du Parlement faciliterait les décisions sur le montant global de son budget et le suivi approprié, pour maintenir un budget viable; a décidé, à cet égard, de placer en réserve une partie de trois lignes budgétaires spécifiques, tout en demandant un rapport qui identifie les dépenses des titres 2 et 3 en fonction des différents types de coûts, et selon qu'il s'agisse de coûts fixes ou variables; estime que l'établissement d'une distinction entre les coûts fixes et le ...[+++]


15. Considers that a distinction between the Parliament's fixed and variable costs would facilitate decisions on the overall level of its budget and the appropriate follow-up for maintaining a sustainable budget; in this respect, has decided to place in reserve a part of three specific budget lines while requesting a report which identifies the expenses under titles 2 and 3 according to the different types of costs and whether they are of a fixed or variable nature; considers that this distinction, the long-term strategies on buildings, communication and information policie ...[+++]

15. considère qu'une distinction entre les coûts fixes et variables du Parlement faciliterait les décisions sur le montant global de son budget et le suivi approprié, pour maintenir un budget viable; a décidé, à cet égard, de placer en réserve une partie de trois lignes budgétaires spécifiques, tout en demandant un rapport qui identifie les dépenses des titres 2 et 3 en fonction des différents types de coûts, et selon qu'il s'agisse de coûts fixes ou variables; estime qu'une telle distinction, les stratégies à long terme concernant ...[+++]


It is highly misleading to single out the maintenance cost, which is 6% or 7% of the overall cost, and to construct 15-year mathematics to try to get to a number, and it is not very relevant to the long-term issue of what we do to make sure there is enough revenue for the railroads to invest in the cars for the long term and avoid taxpayers' having to spend $1.5 billion to replace the cars.

Il est extrêmement trompeur d'isoler les coûts d'entretien, qui correspondent à 6 p. 100 ou à 7 p. 100 des coûts globaux et de faire des calculs sur la base des données d'il y a 15 ans. Ce n'est pas très pertinent pour déterminer ce que nous devons faire à long terme afin que les chemins de fer aient assez de revenus pour réinvestir dans les wagons à long terme et éviter que les contribuables doivent dépenser 1,5 milliard de dollars pour les remplacer.


I would very much like to put this document forward officially, as it represents the global needs of all first nations in Quebec and Labrador, including new housing construction, renovation, and the overall costs associated with what is required in Quebec (1105) [Translation] The Chair: Do committee members agree to receive this document?

J'aimerais beaucoup déposer officiellement ce document puisqu'il présente l'ensemble des besoins des Premières nations du Québec et du Labrador, dont la construction de nouvelles habitations, la rénovation et le coût global des besoins au Québec (1105) [Français] Le président: Est-ce que vous êtes d'accord, les membres du comité, pour recevoir cette copie-là?


This will first require developing a common methodology at the European level for evaluating the overall sustainability performance of buildings and construction, including their life-cycle costing.

Cela nécessitera tout d'abord de définir au niveau européen une méthodologie commune aux fins de l'évaluation de la performance durable globale des bâtiments et de la construction, y compris l'évaluation du coût du cycle de vie.




datacenter (1): www.wordscope.fr (v4.0.br)

'overall cost construction' ->

Date index: 2021-05-03
w