Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
ACUPMT
Distance training
E-training
Manpower training
Post graduate training
Post-graduate training
Postgraduate course of study
Postgraduate training
Postgraduate training course
Postgraduate training position
Pre-vocational training
Recognition of postgraduate courses
Sandwich training
Undergraduate and postgraduate training
Vocational training

Traduction de «postgraduate training » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
postgraduate training [ post-graduate training | post graduate training ]

formation de 2e et de 3e cycle [ formation au niveau supérieur ]


postgraduate training course

stage de formation postuniversitaire


postgraduate training

formation post-graduée | formation post-universitaire


postgraduate training position

poste de formation postdoctorale


undergraduate and postgraduate training

formation universitaire et postuniversitaire


Sponsorship Letter from the Government of Canada for Medical Graduates Seeking Postgraduate Training in the USA

Lettre de parrainage adressée par le gouvernement du Canada aux diplômés en médecine qui veulent suivre des études supérieures aux États-Unis


Federal Appeals Commission for Undergraduate and Postgraduate Medical Training [ ACUPMT ]

Commission fédérale de recours pour la formation de base et la formation postgrade des professions médicales [ CRFPM ]


vocational training [ distance training | e-training | manpower training | pre-vocational training | sandwich training ]

formation professionnelle [ e-formation | formation à distance | formation de la main-d'œuvre | formation en alternance | formation préprofessionnelle ]


postgraduate course of study

cours post-diplôme (1) | étude postgrade (2)


recognition of postgraduate courses

reconnaissance des études post-diplôme (1) | reconnaissance des cours post-diplôme (2)
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
· about 25% of the decline can be attributed to longer postgraduate training for doctors, both because family doctors now require two years of postgraduate training instead of one before entering independent practice, and because a higher proportion of doctors are choosing to become specialists, which requires much longer training periods;

· environ 25 % de la baisse est attribuable à la formation postdoctorale plus longue des médecins, parce que les omnipraticiens doivent maintenant faire deux années de formation postdoctorale au lieu d’une avant de se joindre à un cabinet indépendant, et parce qu’une plus forte proportion de médecins choisissent de devenir spécialistes, ce qui exige une formation beaucoup plus longue;


They proposed that there be a common evaluation program that would allow IMGs to be classified in one of four categories: their education and training is equivalent and they should be licensed practise in Canada; they need some extra training; their medical education is equivalent but they need to do postgraduate training here; or neither their education nor training is adequate and they have to begin again at a medical school in Canada.

Ils ont proposé un programme d’évaluation commun qui permettrait de classer les diplômés dans l’une des quatre catégories suivantes : la personne a fait des études et reçu une formation équivalente et elle devrait être autorisée à exercer la profession au Canada; la personne a besoin d’une formation complémentaire; la personne a fait des études en médecine équivalentes, mais elle doit suivre une formation postdoctorale au Canada; la personne n’a pas d’études ni de formation suffisantes et elle doit recommencer des études en médecine au Canada.


For example, it was not fully appreciated that increasing the length of training (e.g., two rather than one year of postgraduate training for family physicians) permanently reduces the supply of physicians.

Par exemple, on n’a pas pleinement pesé le fait que le prolongement de la formation des omnipraticiens (deux années de formation postdoctorale au lieu d’une) réduirait de façon permanente le nombre de médecins.


30. Calls for greater account to be taken, in company-level and regional-level development strategies, of women's agricultural and non-agricultural vocational skills; stresses how important it is for women farmers and other women in rural areas to be able to obtain qualifications and training as producers and entrepreneurs, and calls on the Commission and the Member States, in collaboration with regional and local authorities, rural organisations and women's and farmers' associations, to create incentives to promote women's participation in the labour force, to eliminate any discrimination against women at work, and to improve the training of women, including by promoting greater access to postgraduate training ...[+++]

30. demande que l'on tienne davantage compte des compétences professionnelles, agricoles et extra-agricoles des femmes dans le contexte des stratégies de développement au niveau des exploitations et des régions; souligne l'importance des qualifications et de la formation des agricultrices et des femmes de milieu rural en tant que productrices et entrepreneuses et invite la Commission et les États membres, en collaboration avec les autorités régionales et locales, les associations agricoles et les groupements d'agricultrices, à créer des mesures d'incitation pour promouvoir la participation des femmes à la main d'œuvre, éliminer les discriminations frappant les femmes au travail et à amél ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
30. Calls for greater account to be taken, in company-level and regional-level development strategies, of women's agricultural and non-agricultural vocational skills; stresses how important it is for women farmers and other women in rural areas to be able to obtain qualifications and training as producers and entrepreneurs, and calls on the Commission and the Member States, in collaboration with regional and local authorities, rural organisations and women's and farmers' associations, to create incentives to promote women's participation in the labour force, to eliminate any discrimination against women at work, and to improve the training of women, including by promoting greater access to postgraduate training ...[+++]

30. demande que l'on tienne davantage compte des compétences professionnelles, agricoles et extra-agricoles des femmes dans le contexte des stratégies de développement au niveau des exploitations et des régions; souligne l'importance des qualifications et de la formation des agricultrices et des femmes de milieu rural en tant que productrices et entrepreneuses et invite la Commission et les États membres, en collaboration avec les autorités régionales et locales, les associations agricoles et les groupements d'agricultrices, à créer des mesures d'incitation pour promouvoir la participation des femmes à la main d'œuvre, éliminer les discriminations frappant les femmes au travail et à amél ...[+++]


30. Calls for greater account to be taken, in company-level and regional-level development strategies, of women’s agricultural and non-agricultural vocational skills; stresses how important it is for women farmers and other women in rural areas to be able to obtain qualifications and training as producers and entrepreneurs, and calls on the Commission and the Member States, in collaboration with regional and local authorities, rural organisations and women’s and farmers’ associations, to create incentives to promote women's participation in the labour force, to eliminate any discrimination against women at work, and to improve the training of women, including by promoting greater access to postgraduate training ...[+++]

30. demande que l'on tienne davantage compte des compétences professionnelles, agricoles et extra-agricoles des femmes dans le contexte des stratégies de développement au niveau des exploitations et des régions; souligne l'importance des qualifications et de la formation des agricultrices et des femmes de milieu rural en tant que productrices et entrepreneuses et invite la Commission et les États membres, en collaboration avec les autorités régionales et locales, les associations agricoles et les groupements d'agricultrices, à créer des mesures d'incitation pour promouvoir la participation des femmes à la main d'œuvre, éliminer les discriminations frappant les femmes au travail et à amél ...[+++]


teaching principles and guidelines on the appropriate use of antimicrobial agents by incorporation into undergraduate and postgraduate training and in regular continuous training, independent of the drugs industry, for physicians, dentists, pharmacists and nurses and others in the medical profession, using effective good practice methods with continuous feedback;

enseignant les principes et les orientations relatifs à l'utilisation appropriée des agents antimicrobiens par leur incorporation dans la formation universitaire et postuniversitaire et dans la formation permanente normale, indépendante de l'industrie du médicament, des médecins, des dentistes, des pharmaciens, des infirmières et des autres professions médicales, à l'aide de méthodes efficaces prévoyant un retour d'informations continu;


teaching principles and guidelines on the appropriate use of antimicrobial agents by incorporation into undergraduate and postgraduate training and in regular continuous training for physicians, dentists, pharmacists and nurses and others in the medical profession, using effective good practice methods with continuous feedback;

enseignant les principes et les orientations relatifs à l'utilisation appropriée des agents antimicrobiens par leur incorporation dans la formation universitaire et postuniversitaire et dans la formation permanente normale des médecins, des dentistes, des pharmaciens, des infirmières et des autres professions médicales, à l'aide de méthodes efficaces prévoyant un retour d'informations continu;


Moreover, the Committee also feels that the number of postgraduate training positions should be raised from its current ratio of one place for every graduating student. As the Committee has noted in earlier reports, funding more postgraduate positions will allow the quicker integration of imgs seeking Canadian credentials, and afford physicians greater flexibility in planning their careers.

Comme il l’a signalé dans ses rapports antérieurs, le financement d’un plus grand nombre de ces postes permettra d’intégrer plus rapidement les diplômés en médecine internationaux souhaitant se faire accréditer au Canada, et donnera aussi aux médecins plus de souplesse dans la planification de leur carrière.


Psychologists in public practice have historically been inadequately paid, especially given the number of years of postgraduate training required to become licensed.

Les psychologues du système public ont toujours été mal payés, compte tenu en particulier du nombre d'années d'études supérieures exigées pour être agréé.




datacenter (1): www.wordscope.fr (v4.0.br)

'postgraduate training' ->

Date index: 2024-04-24
w