Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Art and Design Officer
Art and design college
College of higher education in fine arts and design
Cosmetology School of Art and Design
Degree from an art and design college
Graphic arts
Graphic design
NSCAD University
Nova Scotia College of Art
Nova Scotia College of Art & Design
Nova Scotia College of Art and Design
School for Art and Design
Title awarded by an art and design college
Victoria School of Art and Design

Traduction de «school for art and design » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous


Nova Scotia College of Art & Design [ NSCAD University | Nova Scotia College of Art and Design | Nova Scotia College of Art | Victoria School of Art and Design ]

Nova Scotia College of Art & Design [ Collège d'art et de design de la Nouvelle-Écosse | Université NSCAD | Nova Scotia College of Art | Victoria School of Art and Design ]


Cosmetology School of Art and Design

Cosmetology School of Art and Design


Art and Design Officer

Spécialiste des questions artistiques et de composition


college of higher education in fine arts and design

haute école d'art visuel et d'arts appliqués | HEAA [Abbr.]






degree from an art and design college

diplôme ESAA (1) | diplôme décerné par l'ESAA (2)


graphic arts | graphic design

arts graphiques | graphisme


University College of Arts, Crafts and Design

École supérieure des arts décoratifs et du design
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
As the EESC has already stated in one of its previous opinions, ‘the mobilisation of all stakeholders and support for creating “learning partnerships” in society, involving schools, businesses, town councils, social partners, civil society organisations, youth NGOs, youth and other community workers, parents and school students in the design and implementation of “curricula” is crucial [.] for paradigm change in education’

Comme le CESE l’a déjà indiqué dans un de ses précédents avis, «la mobilisation de tous les acteurs et le soutien à la création de “partenariats d’apprentissage” au sein de la société, associant les écoles, les entreprises, les municipalités, les partenaires sociaux, les organisations de la société civile, les ONG liées à la jeunesse, les animateurs de jeunesse ou d’autres animateurs sociaux communautaires, les parents et les élèves à la conception et la mise en œuvre des “programmes” sont essentiels ...[+++]


Project- and problem-based learning, on-the-job experiences or community service learning increase young people's motivation, put subject content into context, and offer opportunities for the development of social, civic, and entrepreneurship competences. Science, technologies, engineering and mathematics (STEM) education is more effective when linked to economic, environmental and social challenges or to arts and design, demonstrating its relevance for daily life.

Un apprentissage basé sur des projets ou sur la résolution de problèmes, des expériences sur le tas ou un apprentissage par un service à la communauté accroissent la motivation des jeunes, remettent le contenu de l’apprentissage dans son contexte et offrent des possibilités de développement de compétences sociales, civiques et entrepreneuriales L’enseignement des sciences, des technologies, de l’ingénierie et des mathématiques est plus efficace lorsqu’il est rattaché à des problèmes économiques, environnementaux et sociaux ou aux arts et à la conception, ...[+++]


Notes the important role and enormous potential that arts and design education, formal, informal and non-formal, the creative industries, and the cultural sector have in empowering women and girls and propelling them into the digital sector; emphasises therefore the importance of connecting STEM and the economic sectors constituted by education and the arts, transforming STEM into STEAM.

relève le grand intérêt et le potentiel considérable que recèlent l'enseignement des arts et du design, qu'il soit formel, informel ou non formel, les secteurs de la création et le secteur culturel pour émanciper les femmes et les filles et leur permettre de bien figurer dans le secteur numérique; souligne par conséquent l'importance d'articuler les secteurs économiques de l'enseignement et des arts sur les STIM, pour qu'elles deviennent les STIAM.


NSCAD traces its roots back to October 1887, when Anna Leonowens, motivated by her civilizing genius, opened for classes the Victoria School of Art and Design in the then Union Bank Building on Hollis Street in Halifax.

Les origines du NSCAD remontent au mois d'octobre 1887, époque où Anna Leonowens, poussée par sa fougue civilisatrice, a fondé la Victoria School of Art and Design qui offrait des cours dans ce qui était alors l'édifice de la Union Bank, sur la rue Hollis, à Halifax.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
The Commission organised a competition for students of art and design from the Member States, to gather proposals for a new logo.

La Commission a organisé un concours ouvert aux étudiants en art et en graphisme des États membres afin de recueillir des propositions de nouveau logo.


A bare majority of registrations in a community with a single school was sufficient to designate that school as unidenominational, but boards had to determine whether schools were viable and had to consider how schools in larger communities, that is, with more than one school, should be designated.

Une majorité simple d'inscriptions dans une collectivité où il n'y avait qu'une école suffisait pour que cette école soit désignée uniconfessionnelle, mais les conseils devaient déterminer si les écoles étaient viables et ils devaient déterminer comment les écoles dans les collectivités plus importantes, autrement dit celles qui ont plus d'une école, devaient être désignées.


Ms Backes obtained a Bachelor in International Relations from the London School of Economics, a Master of Arts in Japanese Studies from the London School of Oriental and African Studies and a Master of Arts in European Political and Administrative Studies from the College of Europe in Bruges.

M Backes est titulaire d'une licence en relations internationales de la London School of Economics, d'une maîtrise ès arts en études japonaises de la London School of Oriental and African Studies et d'un master en études politiques et administratives européennes du Collège d'Europe de Bruges.


The Culture Programme also backed '2050 Cultures of Living', an architecture project where the Darpana Academy of Performing Arts and the Srishti School of Art shared views on design and technology with partners from eight European countries.

Le programme Culture a également soutenu, dans le domaine de l’architecture, le projet «2050 – Cultures of Living», qui a permis à l’Académie Darpana des arts du spectacle, à l’École Srishti d’art, de design et de technologie et à des partenaires originaires de huit pays européens d’avoir un échange de vues sur le design et les technologies.


She received her early education at local schools, following which she attended Prince of Wales College in Charlottetown, and the Nova Scotia College of Art and Design in Halifax, Nova Scotia.

Elle a fait ses études primaires et secondaires dans des écoles locales, puis a étudié au collège Prince of Wales à Charlottetown et au Nova Scotia College of Art and Design à Halifax (Nouvelle-Écosse).


The Council notes with interest a current Commission pilot initiative to bring a specific European dimension into post-secondary level schools of art, dance, theatre, audio-visual media, design and music, which because of their status may not have been adequately covered by existing education and training programmes.

Le Conseil prend note avec intérêt d'une initiative pilote actuellement menée par la Commission en vue d'introduire une dimension européenne spécifique dans les écoles de niveau post-secondaire dédiées aux arts, à la danse, au théâtre, à l'audiovisuel, au design et à la musique qui, en raison de leur statut, risquent de ne pas être couvertes de manière appropriée par les programmes existants en matière d'éducation et de formation.




datacenter (1): www.wordscope.fr (v4.0.br)

'school for art and design' ->

Date index: 2023-04-26
w