Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
AHSCA
Admissions coordinator
Admissions officer
Alberta Federation of Home and School Associations
Alberta Home and School Councils' Association
Before school daycare coordinator
CHSF
Canadian Federation of Home and School
Canadian Home and School Federation
Child care coordinator
Child day care centre administrator
Child day care centre manager
Child daycare centre coordinator
Home and school council
Home school
Home schooling
Home tutoring
Homeschooling
Pre-school activities coordinator
School admissions coordinator
School-home co-ordinator
School-home coordinator
University admissions coordinator
Vacation activities coordinator
Vacation camp coordinator

Traduction de «school-home coordinator » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
school-home coordinator [ school-home co-ordinator ]

coordonnateur école-maison [ coordonnatrice école-maison ]


pre-school activities coordinator | vacation camp coordinator | child care coordinator | vacation activities coordinator

directeur d'accueil de loisirs | directrice d'accueil de loisirs | directeur adjoint d'accueil de loisirs | responsable d'accueil de loisirs


school admissions coordinator | university admissions coordinator | admissions coordinator | admissions officer

responsable des admissions


child day care centre administrator | child daycare centre coordinator | before school daycare coordinator | child day care centre manager

directeur établissement d'accueil pour enfants | directrice structure d'accueil pour enfants | responsable établissement d'accueil pour enfants | responsable structure d'accueil pour enfants


Canadian Home and School Federation [ CHSF | Canadian Home and School and Parent-Teacher Federation | Canadian Federation of Home and School ]

Fédération canadienne des associations foyer-école [ Fédération canadienne des associations foyer-école et parents-maîtres | Canadian Federation of Home and School ]


Alberta Home and School Councils' Association [ AHSCA | Alberta Federation of Home and School Associations ]

Alberta Home and School Councils' Association [ AHSCA | Alberta Federation of Home and School Associations ]




Definition: Disorders characterized by a repetitive and persistent pattern of dissocial, aggressive, or defiant conduct. Such behaviour should amount to major violations of age-appropriate social expectations; it should therefore be more severe than ordinary childish mischief or adolescent rebelliousness and should imply an enduring pattern of behaviour (six months or longer). Features of conduct disorder can also be symptomatic of other psychiatric conditions, in which case the underlying diagnosis should be preferred. Examples of the behaviours on which the diagnosis is based include excessive levels of fighting or bullying, cruelty t ...[+++]

Définition: Troubles caractérisés par un ensemble de conduites dyssociales, agressives ou provocatrices, répétitives et persistantes, dans lesquelles sont bafouées les règles sociales correspondant à l'âge de l'enfant. Ces troubles dépassent ainsi largement le cadre des mauvaises blagues ou mauvais tours des enfants et les attitudes habituelles de rébellion de l'adolescent. Ils impliquent, par ailleurs, la notion d'un mode de fonctionnement persistant (pendant au moins six mois). Les caractéristiques d'un trouble des conduites peuvent être symptomatiques d'une autre affection psychiatrique; dans cette éventualité, ce dernier diagnostic doit être codé. Le diagnostic repose sur la présence de conduites du type suivant: manifestations excessi ...[+++]


home schooling | homeschooling | home tutoring

enseignement à domicile | éducation à domicile | instruction à domicile


TRADUCTIONS EN CONTEXTE
23. Recognises the key role NGOs, cultural networks and platforms, as well as the abovementioned institutions play and should continue to play where formal intercultural dialogue structures, policies or programmes are less developed; encourages further dialogue between the EU and large cities, regions and local authorities, with a view to analysing more effectively (i) the connection between the urban models, which are home to citizens, and the success or failure of school systems, (ii) the benefit of formal and informal education for all children and families, and (iii) the coordination ...[+++]

23. reconnaît le rôle essentiel que jouent et continueront à jouer les ONG, les réseaux et plateformes culturels, ainsi que les institutions susdites, là où les structures, les politiques ou les programmes formels de dialogue interculturel sont moins développés; encourage l'intensification du dialogue entre l'Union européenne et les grandes villes, les régions et les autorités locales, afin d'analyser avec davantage d'effectivité: i) le lien entre les modèles urbains dans lesquels vivent les citoyens et la réussite ou l'échec des systèmes scolaires, ii) les apports de l'enseignement, formel ou informel, à tous les enfants et à leurs familles, et iii) la coordination des struc ...[+++]


The home school coordinator could not remember a May and June where the kids had stayed in school.

Le coordonnateur de l'enseignement à domicile ne se rappelait pas d'autres mois de mai et juin où les enfants étaient à l'école.


In the late 1960s, when I began my community education work with home school coordinators they were saying that parents were not assuming or taking any responsibility for the education of their children.

À la fin des années 1960, quand j'ai entrepris mon travail d'éducation communautaire avec des coordonnateurs de l'enseignement à domicile par les parents, ils disaient que les parents n'assumaient pas ou n'acceptaient pas de responsabilité pour l'éducation de leurs enfants.


I. whereas this violence is again causing displacement of people, and the Office for the Coordination of Humanitarian Affairs estimates that a third of the population have left their homes and are suffering from malnutrition, that 1.6 million people desperately need aid, 200 000 of whom need health care, while 484 000 are seriously short of food, that 206 000 people have been displaced, 60 000 of whom have found refuge in neighbouring countries; whereas, moreover, 650 000 children are no longer attending school because of the occupa ...[+++]

I. considérant que ces violences entraînent de nouveaux déplacements de population; considérant que le Bureau des Nations unies de coordination pour l'aide humanitaire a estimé qu'un tiers de la population a quitté son domicile et souffre de malnutrition, que 1,6 million de personnes ont désespérément besoin d'aide, parmi lesquelles 200 000 ont besoin de soins de santé et 484 000 vivent une situation de grande pénurie alimentaire, que 206 000 personnes ont été déplacées dont 60 000 ont trouvé refuge dans les pays voisins; de plus, 650 000 enfants ne sont plus scolarisés du fait de l'occupation des écoles par des groupes armés et 3 500 ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
I. whereas this violence is again causing displacement of people, and the Office for the Coordination of Humanitarian Affairs estimates that a third of the population have left their homes and are suffering from malnutrition, that 1.6 million people desperately need aid, 200 000 of whom need health care, while 484 000 are seriously short of food, that 206 000 people have been displaced, 60 000 of whom have found refuge in neighbouring countries; whereas, moreover, 650 000 children are no longer attending school because of the occupa ...[+++]

I. considérant que ces violences entraînent de nouveaux déplacements de population; considérant que le Bureau des Nations unies de coordination pour l'aide humanitaire a estimé qu'un tiers de la population a quitté son domicile et souffre de malnutrition, que 1,6 million de personnes ont désespérément besoin d'aide, parmi lesquelles 200 000 ont besoin de soins de santé et 484 000 vivent une situation de grande pénurie alimentaire, que 206 000 personnes ont été déplacées dont 60 000 ont trouvé refuge dans les pays voisins; de plus, 650 000 enfants ne sont plus scolarisés du fait de l'occupation des écoles par des groupes armés et 3 500 ...[+++]


The percentage of Indian and Métis teachers in northern Saskatchewan has increased considerably since the inception of NORTEP, from about 3% to 33%. As well as becoming teachers, NORTEP graduates have become school administrators, education directors, university and college instructors, language consultants and instructors, librarians and resources teachers, guidance counsellors and home school coordinators.

Le pourcentage d'enseignants indiens et métis dans le nord de la Saskatchewan a augmenté considérablement depuis la création du PFEN, passant d'environ 3 p. 100 à 33 p. 100. De plus, certains diplômés du PFEN sont devenus administrateurs scolaires, directeurs de l'enseignement, chargés de cours universitaires et collégiaux, experts-conseils et instructeurs en matière de langue, bibliothécaires et enseignants spécialisés, conseillers en orientation et coordonnateurs de l'enseignement à domicile.


The approach to address such needs requires both home-based and outreach services: things like community recreation programs that are available to children who are socially disadvantaged that are easy to access; an intake point that avoids the system gridlock — we find that many times people are caught in the administrative gridlock of deciding who is appropriate for what service and we need to better coordinate that as a collective group; communications systems that enable service providers to access information; and better coordinated plans of care that encourage communication between the specialized services, ...[+++]

Il faut pour cela des services à domicile et externes : des programmes de loisirs locaux faciles d'accès pour les enfants démunis; un point d'entrée qui évite le blocage du système — trop souvent, les gens sont pris dans un blocage administratif quand vient le moment de décider qui est approprié pour quel service et il faut mieux coordonner cela comme groupe collectif; des systèmes de communication qui permettent aux fournisseurs de services d'avoir accès à l'information; et des plans mieux coordonnés de soins qui encouragent la communication entre les services spécialisés, les écoles et les familles.


3. Tasks Consequently, the Task Force on multimedia educational software will have to: . conduct an analysis of: - supply (publishers, media, distribution networks) and demand (homes, schools, universities, businesses and vocational training centres); - measures taken by the Member States or the European Union, and by their major competitors, to encourage and support the production, distribution and use of multimedia educational software make recommendations which should result in the implementation of an action plan coordinating application of the ...[+++]

Le marché scolaire n'est encore largement qu'un marché potentiel, et il est difficile à pénétrer pour les éditeurs privés Bien que pouvant s'appuyer sur un incontestable réservoir de créativité, l'Europe est défavorisée par sa fragmentation économique et culturelle, la segmentation de son marché scolaire, ainsi qu'un environnement réglementaire peu favorable à l'innovation. Le niveau moyen de qualité pédagogique des produits mis sur le marché ne correspond par ailleurs pas toujours aux attentes des institutions utilisatrices. 3. Le mandat Dans ce contexte, la mission de la Task Force "Logiciels éducatifs multimédias" est double : . établir un bilan couvrant : - l'état de l'offre (éditeurs, médias, canaux de distribution) et de la demande (f ...[+++]


w