Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Advanced call routing
Apply call distribution system
Apply clinical physiotherapy skills
Apply evidence-based approach in physiotherapy
Compass swinging base
Compensating base
EBC
Equity-based compensation
Equity-based incentive plan
Implement clinical skills in physiotherapy
Operate call distribution system
SBR
Skill based routing
Skill set routing
Skill-based compensation
Skill-based routing
Skills based routing
Skills-based call routing
Skills-based routing
Slaughter-based compensation for income losses
Stock-based compensation
Stock-based compensation plan
Use IT programmes to improve patients' skills
Use clinical skills in physiotherapy
Use computer programme to improve patient's skills
Use computer programs to improve patients' skills

Traduction de «skill-based compensation » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
skill-based compensation

rémunération fondée sur les habiletés


skills-based routing | skills based routing | skill based routing | skill-based routing | skill set routing

routage par compétence | routage par la compétence


stock-based compensation | EBC | equity-based compensation | equity-based incentive plan | stock-based compensation plan

rémunération à base d'actions | plan de rémunération à base d'actions


skills-based routing [ SBR | skills-based call routing ]

routage par compétences


compass swinging base [ compensating base ]

aire de compensation


apply call distribution system | SBR | operate call distribution system | skills-based call routing

installer un système de distribution d’appels | routage intelligent des appels entrants | faire fonctionner un système de distribution d’appels | faire fonctionner un système de distribution d’appels automatique


advanced call routing [ skills-based routing ]

acheminement basé sur la compétence


slaughter-based compensation for income losses

compensation des pertes de revenus fondée sur le nombre d'animaux abattus


implement clinical skills in physiotherapy | use clinical skills in physiotherapy | apply clinical physiotherapy skills | apply evidence-based approach in physiotherapy

appliquer des compétences en physiothérapie clinique


use computer programme to improve patient's skills | utilise computer-based programmes to improve patients' abilities | use computer programs to improve patients' skills | use IT programmes to improve patients' skills

utiliser des programmes informatiques pour améliorer les aptitudes des patients
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
(1.1) Notwithstanding any provision of this Act other than subsection (1.2) or a provision of any compensation plan, no employee shall be entitled to the incremental increases, including those based on the attainment of further qualifications or the acquisition of skills, merit or performance increases, in-range increases, performance bonuses or other similar forms of compensation that would, but for this subsection, form part of their compensation plan, during the period of twenty-four months beginning on the day on which this subsec ...[+++]

(1.1) Malgré toute autre disposition de la présente loi, à l’exception du paragraphe (1.2), ou malgré toute disposition d’un régime de rémunération, les salariés n’ont pas droit aux augmentations d’échelon — qu’elles résultent de l’acquisition d’un niveau de formation ou de compétence supérieur ou soient fondées sur le mérite ou le rendement — , aux augmentations à l’intérieur des fourchettes salariales ni aux primes de rendement, ni aux autres formes de rémunération similaires que comporterait, en l’absence du présent paragraphe, leur régime de rémunération, et ce pendant la période de deux ans commençant à la date d’entrée en vigueur d ...[+++]


10. Nothing in this Act is to be construed as precluding the entitlement of any employee to incremental increases — including any based on the attainment of further qualifications or the acquisition of further skills — or to merit or performance increases, in-range increases, performance bonuses or similar forms of compensation.

10. La présente loi ne porte pas atteinte au droit des employés aux augmentations d’échelon — notamment celles qui résultent de l’acquisition d’un niveau de formation ou de compétence supérieur —, aux augmentations fondées sur le mérite ou le rendement, aux augmentations à l’intérieur des fourchettes salariales, aux primes de rendement ou à des formes de rémunération semblables.


When replacing a position for example, one should compensate that person similarly or identically based on his or her equal ability to offer work and skill to a small business venture.

Lorsqu'une personne en remplace une autre dans un poste, par exemple, on devrait lui accorder un traitement similaire ou identique à celui de son prédécesseur, si elle est en mesure d'offrir le même travail compétent à la petite entreprise.


Experience from across Canada and around the world suggests that vocational rehabilitation providers should be compensated through a staggered process based on concrete employment outcomes for disabled veterans, not merely employability measures, such as improving their resumé writing skills, and so on. You may wish to benchmark VAC's current compensation and service delivery model against some of our workers' compensation boards for comparison.

Compte tenu de l'expérience au Canada et ailleurs, les fournisseurs de services de réadaptation professionnelle devraient être rémunérés selon un processus d'échelons basé sur des résultats concrets en matière d'emploi chez les anciens combattants invalides, et non en fonction de simples aptitudes à l'emploi, comme des compétences en rédaction de CV. Vous devriez comparer le modèle actuel de rémunération et de prestation de services d'ACC à celui de certaines commissions des accidents du travail.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
44. Highlights the call from stakeholders to place greater emphasis on continuous professional development (CPD), including (life-long) formal, non-formal and informal learning, and on the need to assess it; points out that global competition and the orientation towards a knowledge-based economy are creating new challenges for skills development and education; calls on the Commission, therefore, to explore methods of documenting all education, perhaps via European Skill Passports and the European Qualifications Framework, as well as IMI, and to devise a comparability table of the various CPD systems existing in the Member States; call ...[+++]

44. relève le souhait de certains acteurs de mettre davantage l'accent sur la formation professionnelle continue, y compris l'apprentissage (tout au long de la vie) formel, non formel et informel, et sur la nécessité de l'évaluer; rappelle que la concurrence mondiale et l'orientation vers une économie axée sur la connaissance engendrent de nouveaux défis en matière de développement des compétences et d'éducation; demande, dès lors, à la Commission d'étudier les méthodes permettant de documenter tous les apprentissages, éventuellement au moyen du passeport européen des compétences et du cadre européen des certifications, ainsi que du système IMI, et de mettre au point un tableau comparatif des différents systèmes de formation professionnel ...[+++]


44. Highlights the call from stakeholders to place greater emphasis on continuous professional development (CPD), including (life-long) formal, non-formal and informal learning, and on the need to assess it; points out that global competition and the orientation towards a knowledge-based economy are creating new challenges for skills development and education; calls on the Commission, therefore, to explore methods of documenting all education, perhaps via European Skill Passports and the European Qualifications Framework, as well as IMI, and to devise a comparability table of the various CPD systems existing in the Member States; call ...[+++]

44. relève le souhait de certains acteurs de mettre davantage l'accent sur la formation professionnelle continue, y compris l'apprentissage (tout au long de la vie) formel, non formel et informel, et sur la nécessité de l'évaluer; rappelle que la concurrence mondiale et l'orientation vers une économie axée sur la connaissance engendrent de nouveaux défis en matière de développement des compétences et d'éducation; demande, dès lors, à la Commission d'étudier les méthodes permettant de documenter tous les apprentissages, éventuellement au moyen du passeport européen des compétences et du cadre européen des certifications, ainsi que du système IMI, et de mettre au point un tableau comparatif des différents systèmes de formation professionnel ...[+++]


44. Highlights the call from stakeholders to place greater emphasis on continuous professional development (CPD), including (life-long) formal, non-formal and informal learning, and on the need to assess it; points out that global competition and the orientation towards a knowledge-based economy are creating new challenges for skills development and education; calls on the Commission, therefore, to explore methods of documenting all education, perhaps via European Skill Passports and the European Qualifications Framework, as well as IMI, and to devise a comparability table of the various CPD systems existing in the Member States; call ...[+++]

44. relève le souhait de certains acteurs de mettre davantage l'accent sur la formation professionnelle continue, y compris l'apprentissage (tout au long de la vie) formel, non formel et informel, et sur la nécessité de l'évaluer; rappelle que la concurrence mondiale et l'orientation vers une économie axée sur la connaissance engendrent de nouveaux défis en matière de développement des compétences et d'éducation; demande, dès lors, à la Commission d'étudier les méthodes permettant de documenter tous les apprentissages, éventuellement au moyen du passeport européen des compétences et du cadre européen des certifications, ainsi que du système IMI, et de mettre au point un tableau comparatif des différents systèmes de formation professionnel ...[+++]


19. Considers that the transition to an ecological economy should be based on a sustainable industrial policy, the promotion of innovation to develop ecological modes of production, adequate EU policies especially for the re-skilling of workers in green jobs and, where necessary, temporary compensation for greening European industry in the context of global markets;

19. estime que le passage à une économie écologique doit reposer sur une politique industrielle durable, la promotion de l'innovation pour la mise en place de modes de production écologiques, des mesures européennes adaptées en particulier pour le reclassement des travailleurs dans des emplois verts et, s'il y a lieu, des dispositifs temporaires de compensation pour faciliter l'écologisation de l'industrie européenne dans le cadre des marchés mondiaux;


The first mentions the development of new skills within the most advanced sectors of the developing research-based economy (the elite strategy), the second, the importance of combating social exclusion and thus of giving priority to basic education for marginalised groups and individuals (the compensation strategy) and the third, full employment as a priority goal (the comprehensive strategy).

Premièrement, il y est question du développement de compétences nouvelles dans les secteurs les plus avancés de la nouvelle économie de la recherche (stratégie élitiste); deuxièmement, de l'importance de la lutte contre l'exclusion sociale et également de la priorité à accorder aux formations de base pour des groupes et personnes marginalisés (stratégie compensatoire); troisièmement, du plein emploi en tant qu'objectif prioritaire (stratégie globale).


w