Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Commercial school
Educate religious professionals
Instruct religious professionals
MedPO
Medical Professions Ordinance
MiR-PEI
Professional education
Professional recreation specialist
Professional recreator
Professional training
Recreation practitioner
Recreation professional
Recreation specialist
Recreation worker
Recreationist
Recreator
Recreologist
Religious professional training
Religious professionals
Social and religious professionals
Special training
Specialised training
Specialist training
Technical school
Technical training
Train religious professionals
Trained recreator
Vocational education
Vocational school
Vocational training

Traduction de «train religious professionals » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
educate religious professionals | religious professional training | instruct religious professionals | train religious professionals

former des professionnels religieux


vocational education [ commercial school | technical school | vocational school | Vocational training(STW) | professional education(UNBIS) ]

enseignement professionnel [ école professionnelle ]




Social and religious professionals

Spécialistes des sciences sociales et du cler


technical training (1) | specialised training (2) | professional training (3) | specialist training (4) | special training (5)

instruction technique (1) | instruction spécialisée (2) | formation technique (3)


recreationist [ recreation specialist | recreation worker | professional recreator | recreator | trained recreator | professional recreation specialist | recreation professional | recreologist | recreation practitioner ]

professionnel en loisir [ professionnelle en loisir | spécialiste en récréation | travailleur en loisir | travailleuse en loisir | récréologue | spécialiste de l'organisation des loisirs ]


ADM (Per) Individual Training and Professional Development Management Framework

SMA (Per) Cadre de gestion de l'instruction individuelle et du perfectionnement professionnel


FDEA Ordinance of 11 March 2005 on the Minimum Requirements for the Recognition of Study Programmes and Continuing Education and Training at Professional Education Institutions [ MiR-PEI ]

Ordonnance du DFE du 11 mars 2005 concernant les conditions minimales de reconnaissance des filières de formation et des études postdiplômes des écoles supérieures [ OCM ES ]


Ordinance of 27 June 2007 on Higher Education Qualifications, Degree Programmes, Continuing Education and Training and Professional Practice within the Medical Field | Medical Professions Ordinance [ MedPO ]

Ordonnance du 27 juin 2007 concernant les diplômes, la formation universitaire, la formation postgrade et l'exercice des professions médicales universitaires | Ordonnance sur les professions médicales [ OPMéd ]


ADM (Per) Interim Strategic Guidance - Individual Training and Professional Development (IT/PD)

SMA (Per) Orientation stratégique provisoire - Instruction individuelle et perfectionnement professionnel (II/PP)
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
The new categories covered by the amended agreement include representatives of civil society organisations travelling regularly to Member States for the purposes of educational training or conferences, participants in cross-border cooperation programmes funded by the EU, students and post-graduate students, representatives of religious communities, people participating for professional reasons in conferences or seminars organised o ...[+++]

Les nouvelles catégories figurant dans l'accord modifié comprennent: les représentants d'organisations de la société civile qui se rendent régulièrement dans des États membres dans un but éducatif et participent à des séminaires ou à des conférences; les participants à des programmes de coopération transfrontalière financés par l'Union européenne; les étudiants, y compris de troisième cycle; les représentants de communautés religieuses; les personnes qui assistent, pour des raisons professionnelles, à des conférences ou des sémina ...[+++]


5. Believes that emphasis should be placed on ensuring freedom of conscience, expression, and belief for all of Egypt’s citizens; the Egyptian government must be seen to guarantee the religious freedom of Egypt’s Christian community; efforts should be made to reverse the tide of Christian emigration from Egypt, which threatens the continued existence of one of Egypt’s oldest communities, and also damages the Egyptian economy, with trained professionals leaving the country;

5. estime qu'il conviendrait en priorité de garantir à l'ensemble des citoyens égyptiens la liberté de conscience, d'expression et de culte; estime qu'il incombe au gouvernement égyptien de garantir la liberté religieuse de la communauté chrétienne d'Égypte; souligne que des efforts devraient être déployés en vue d'inverser la tendance en ce qui concerne l'émigration des chrétiens d'Égypte, qui menace l'existence de l'une des plus anciennes communautés d'Égypte et nuit également à l'économie égyptienne, étant donné que des professionnels qualifiés quittent ...[+++]


6. Emphasises that awareness-raising, community mobilisation, education and training are needed in order to ensure that all key actors, government officials (including law enforcement and judicial officers), healthcare providers, religious and community leaders, teachers, employers, media professionals and those directly working with girls, as well as parents, families and communities, work to eliminate attitudes and harmful practi ...[+++]

6. souligne l'importance des campagnes de sensibilisation, de la mobilisation des populations, de l'éducation et de la formation pour veiller à ce que tous les acteurs-clés, les fonctionnaires d'État (y compris les agents des services répressifs et judiciaires), les prestataires de soins de santé, les dirigeants religieux et communautaires, les enseignants, les employeurs, les professionnels des médias et les personnes dont le travail implique un contact direct avec des fi ...[+++]


8. Emphasises that awareness-raising, community mobilisation, education and training are needed to ensure that all key actors, government officials, including law enforcement and juridical personnel, health-care providers, religious and community leaders, teachers, employers, media professionals and those directly working with girls, as well as parents, families and communities, work to eliminate attitudes and harmful practices tha ...[+++]

8. souligne l'importance des campagnes de sensibilisation, de la mobilisation des populations, de l'éducation et de la formation pour veiller à ce que tous les acteurs-clés, les fonctionnaires d'État, y compris le personnel des services répressifs et juridiques, les prestataires de soins de santé, les dirigeants religieux et communautaires, les enseignants, les employeurs, les professionnels des médias et les personnes dont le travail implique un contact direct avec des fi ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
8. Takes note of the significant differences as regards the source of organs (deceased or living donors) within the EU, the substantial differences between Member States' success in increasing their donor pool, the discrepancies between Member States concerning quality and safety requirements, the different organisational approaches to organ donation and transplantation and the differences in the education and training of medical and paramedical professionals; considers that discrepancies can be partly explained by a combination of economic, structural, administrative, cultural, ...[+++]

8. prend acte des différences importantes entre États membres en ce qui concerne la source des organes (donneurs décédés ou donneurs vivants), l'élargissement de la population des donneurs, les exigences de qualité et de sécurité, l'approche organisationnelle du don et de la transplantation d'organes, ainsi que les différences en ce qui concerne les études et la formation du personnel médical et paramédical; estime que ces disparités s'expliquent en partie par une combinaison des facteurs économique, structurel, administratif, culturel, moral, religieux, historique, social et juridique, même si le facteur critique semble être la manière ...[+++]


w