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ARU
Audio response
Audio response unit
Received voice answer
Transmitted voice answer
Voice answer back
Voice answer-back
Voice answer-back unit
Voice answerback
Voice response
Voice-response system
Voice-response unit

Traduction de «transmitted voice answer » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
transmitted voice answer

émission de la réponse à la voix


voice answer-back | voice answerback | voice response | audio response

réponse vocale


audio response unit [ ARU | voice answer-back unit | voice-response system | voice-response unit ]

unité à réponse vocale [ URV | unité de réponse vocale ]


audio response [ voice answer back | voice response ]

réponse vocale




received voice answer

réception de la réponse à la voix


TRADUCTIONS EN CONTEXTE
A harmonised solution across Europe would ensure interoperability for transmitting the voice/audio call and the minimum set of data generated by the in-vehicle eCall system to the public safety answering point, including the accurate location and time of the incident.

Une solution harmonisée dans l’ensemble de l’Europe garantirait l’interopérabilité de la transmission de l’appel vocal/audio et de l’ensemble minimal de données généré par le système eCall embarqué au centre de réception des appels d’urgence, y compris le lieu et le moment précis de l’accident.


The effective implementation of a harmonised EU-wide interoperable eCall service requires that the voice/audio call, along with the minimum set of data generated by the in-vehicle system on the incident, is transmitted automatically to any appropriate public safety answering point that can receive and use the location data provided.

Pour assurer la mise en œuvre d’un service eCall harmonisé et interopérable dans toute l’Union, il est nécessaire que l’appel vocal/audio soit transmis automatiquement, avec l’ensemble minimal de données généré par le système embarqué sur l’incident, à tout centre de réception des appels d’urgence approprié capable de recevoir et d’utiliser les données de localisation fournies.


The effective implementation of a harmonised EU-wide interoperable eCall service requires that the voice/audio call, along with the minimum set of data generated by the in-vehicle system on the incident, is transmitted automatically to any appropriate public safety answering point that can receive and use the location data provided.

Pour assurer la mise en œuvre d’un service eCall harmonisé et interopérable dans toute l’Union, il est nécessaire que l’appel vocal/audio soit transmis automatiquement, avec l’ensemble minimal de données généré par le système embarqué sur l’incident, à tout centre de réception des appels d’urgence approprié capable de recevoir et d’utiliser les données de localisation fournies.


A harmonised solution across Europe would ensure interoperability for transmitting the voice/audio call and the minimum set of data generated by the in-vehicle eCall system to the public safety answering point, including the accurate location and time of the incident.

Une solution harmonisée dans l’ensemble de l’Europe garantirait l’interopérabilité de la transmission de l’appel vocal/audio et de l’ensemble minimal de données généré par le système eCall embarqué au centre de réception des appels d’urgence, y compris le lieu et le moment précis de l’accident.




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'transmitted voice answer' ->

Date index: 2021-05-25
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