Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Additional training
Aim of development
Career goal
Career objective
Come up with strategy to solve problems
Develop assessments used in vocational courses
Develop objectives
Develop quality control framework
Develop strategy to solve problem
Develop strategy to solve problems
Develop vocational course assessments
Development goal
Development objective
Development objectives
Development target
Developmental goal
Developmental objective
Franchisor development aims
Franchisor development objectives
Further training
Goal of development
Occupational goal
Occupational objective
PD
Planning target
Prepare examinations for vocational courses
Professional development
Set QC objectives
Set quality assurance objectives
Set quality control objectives
Vocational development
Vocational development objective

Traduction de «vocational development objective » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
career goal [ career objective | occupational goal | vocational development objective | occupational objective ]

objectif de carrière [ but de carrière | objectif professionnel | but professionnel ]


aim of development | development objective | development target | goal of development | planning target

objectif de développement


develop objectives | develop strategy to solve problem | come up with strategy to solve problems | develop strategy to solve problems

élaborer une stratégie pour résoudre les problèmes | mettre au point une stratégie de résolution de problèmes


franchisor development aims | franchisor development objectives

objectif de développement du franchiseur


development objective [ development goal | developmental objective | developmental goal ]

objectif de perfectionnement


professional development [ PD | vocational development ]

perfectionnement professionnel [ PP | développement professionnel | formation continue ]


professional development | PD | further training | vocational development | additional training

perfectionnement professionnel | perfectionnement | développement professionnel




compile theoretical and practical exams for vocational courses | develop vocational course assessments | develop assessments used in vocational courses | prepare examinations for vocational courses

préparer des examens pour les formations professionnelles


develop quality control framework | set quality control objectives | set QC objectives | set quality assurance objectives

fixer des objectifs d’assurance de la qualité et de contrôle de la qualité | fixer des objectifs de contrôle de la qualité | développer un cadre d’assurance qualité | fixer des objectifs d’assurance qualité
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
The annual meeting of the Objective 3 OPs was held on 17 and 18 December 2001 (apart from 'Developing employment' and 'Business initiative', for which it was held on 7 February 2002) along with that for the Objective 1 OP 'Vocational training system and combating discrimination'.

Les 17 et 18 décembre 2001, a été organisée la rencontre annuelle des PO objectif 3 (à l'exception de "Développement de l'emploi" et "Esprit d'entreprise" dont la rencontre annuelle a été organisée le 7 février 2002) et des PO objectif 1 Système de formation professionnelle et Lutte contre la discrimination.


II. 1. 1 The Commission services and National Agencies will work to increase take-up of school development projects (Socrates Comenius action 1) whose objective is to develop and implement holistic school language policies in primary, secondary or vocational schools.

II. 1. 1 Les services de la Commission et les agences nationales s'efforceront de stimuler la participation aux projets de développement scolaire (Socrates Comenius action 1) dont l'objectif est de concevoir et de mettre en oeuvre des politiques linguistiques holistiques dans les écoles primaires, secondaires et professionnelles.


On the basis of this document the Essen European Council identified five key objectives to which the Member States were committed: the development of human resources through vocational training; the promotion of productive investments through moderate wage policies; the improvement of the efficiency of labour market institutions; the identification of new sources of jobs through local initiatives; and promotion of access to the world of work for so ...[+++]

Se basant sur ce dernier, le Conseil européen d'Essen identifie cinq objectifs clés que les États membres s'engagent à poursuivre : « développement des ressources humaines par la formation professionnelle », « soutien aux investissements productifs au moyen de politiques salariales modérées », « amélioration de l'efficacité des institutions du marché du travail », « identification de nouvelles sources d'emplois par les initiatives ...[+++]


1. Welcomes the contribution of the Centre to the promotion of vocational education and training with a view of reaching the Europe 2020 objectives and in particular its input in 2011 in the development of the EU flagship initiative Agenda for new skills and jobs; therefore calls for the better use of the Centre's recommendations and capacity building in the framework of the European Semester notably when elaborating the Annual Gr ...[+++]

1. se félicite de la contribution du Centre à la promotion de l'éducation et de la formation professionnelles en vue d'atteindre les objectifs de la stratégie Europe 2020 et notamment de sa participation, en 2011, au développement de l'initiative phare de l'Union "Une stratégie pour des compétences nouvelles et des emplois"; demande donc une meilleure utilisation des recommandations du Centre et le renforcement des capacités dans ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
B. whereas on 23 April 2009 Parliament granted the Director of the European Centre for the Development of Vocational Training discharge in respect of the implementation of the Centre's budget for the financial year 2007, and in its resolution accompanying the discharge decision, inter alia, drew attention to observations by the Court of Auditors concerning the high proportion of carry-overs and cancellations, the need to set measurable objectives and indicators in its programming and the need to establish clear links between objective ...[+++]

B. considérant que, le 23 avril 2009, le Parlement a donné décharge au directeur du Centre européen pour le développement de la formation professionnelle sur l'exécution du budget du Centre pour l'exercice 2007 et que, dans sa résolution accompagnant la décision de décharge, le Parlement a notamment attiré l'attention sur les observations de la Cour des comptes concernant la grande proportion de reports et d'annulations, et la nécessité de fixer des objectifs et indicateurs mesurables dans le cadre de sa programmation et le besoin d'é ...[+++]


B. whereas on 23 April 2009 Parliament granted the Director of the European Centre for the Development of Vocational Training discharge in respect of the implementation of the Centre's budget for the financial year 2007 , and in its resolution accompanying the discharge decision, inter alia, drew attention to observations by the Court of Auditors concerning the high proportion of carry-overs and cancellations, the need to set measurable objectives and indicators in its programming and the need to establish clear links between objecti ...[+++]

B. considérant que, le 23 avril 2009, le Parlement a donné décharge au directeur du Centre européen pour le développement de la formation professionnelle (ci-après dénommé le «Centre») sur l'exécution du budget du Centre pour l'exercice 2007 et que, dans sa résolution accompagnant la décision de décharge, le Parlement a notamment attiré l'attention sur les observations de la Cour des comptes concernant la grande proportion de reports et d'annulations, et la nécessité de fixer des objectifs et indicateurs mesurables dans le cadre de s ...[+++]


The European Social Fund is the only programme in the field of employment, vocational training and career development that is meeting this objective with specific programmes intended to achieve equal opportunities; but other important areas, such as infrastructures, transport, the environment, local and urban development, rural development, research, etc., do not feature equality amongst their objectives.

Dans le cadre de l'emploi, de la formation professionnelle et de la promotion professionnelle, le Fonds social européen constitue l'unique fonds à atteindre cet objectif grâce à des programmes spécifiques destinés à parvenir à l'égalité des chances. Toutefois, d'autres domaines importants, comme les infrastructures, les transports, l'environnement, le développement local et urbain, le développement rural, la recherche, etc., n'intè ...[+++]


(25) Support for vocational training should take account of structural objectives, such as developing the potential for creation, production, marketing and distribution in countries or regions with: a low audiovisual production capacity; and/or a restricted linguistic or geographical area; as well as the development of an independent European production and distribution sector, in particular small and medium-sized enterprises.

(25) Le soutien de la formation professionnelle devrait tenir compte d'objectifs structurels tels que le développement du potentiel pour la création, la production, la commercialisation et la distribution dans les pays ou les régions à faible capacité de production audiovisuelle et/ou à aire linguistique ou géographique restreinte, ainsi que le développement d'un secteur de production et de distribution européennes indépendantes, et notamment des petites et moyennes entrep ...[+++]


In order to achieve the objective of high quality education, a whole range of means are available. Quality evaluation is one of them and is a valuable contribution to securing and developing the quality of education within schools including, where appropriate, vocational education.

l'objectif d'une éducation de haute qualité peut être réalisé grâce à un large éventail de moyens disponibles; l'évaluation qualitative est un de ces moyens ainsi qu'une contribution précieuse pour assurer et développer la qualité de l'éducation dans les écoles et, le cas échéant, celle de la formation professionnelle.


The priorities for Objective 3 lie in the following fields: integration of the unemployed into the labour market; expanding business skills, promoting non-salaried employment and the creation of small and medium-sized firms; promoting the adaptability of the workforce and stability of employment for those whose jobs are most at risk; improving vocational training; developing human potential in research, science and technology, with particular stress on improving the transfer of results to industry; increasing the participation of ...[+++]

Les priorités de l'objectif 3 concernent les domaines suivants : intégration des chômeurs dans le marché du travail ; renforcement des compétences entrepreneuriales, promotion de l'emploi non salarié et de la création de petites et moyennes entreprises ; promotion de la capacité d'adaptation de tous les travailleurs et de la stabilité de l'emploi pour les personnes les plus exposées à la précarité de l'emploi ; amélioration de la formation professionnelle ; valorisation du potentiel humain dans la recherche, la science et la techn ...[+++]


w